KrIv
Фен-
Мнения
180 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
32 NeutralОтносно KrIv
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord 2,2 i-CTDi
-
Пол
Мъжки
-
Място
MiTo
Последни посетители
2682 профилни разглеждания
-
Фаровете от снимките са от кола с десен волан. Ясно се вижда на гърба на фара буквата Е. Това определя региона за който е произведен- КЕ. На фарове за лява дирекция буквата е G за регион KG.
-
Както е тръгнало покрай съединителя да сменяш и ангренажа сменяй и гумите,че и те след 5000 км. ще свършат. Пък после отидаха и джантите,и гърнетата... И те се откачат като се сменя съединителя.
-
Добрият майстор е добър не защото сменя всичко с едно разглобяване,а защото правилно е преценил кое е за смяна. Може и безброй съединители да е сменил и пак да не е майстор. Производителите на маховици си имат методика за диагностика на употребявани такива и с какъвто успех можете да скапете старият маховик,с такъв успех ще скапете и чисто нов. Ако маховика позволява може да си изкара още няколко стотин хил. км.
-
Вътрешно каре. Ляво или дясно.
-
Къде ги намирате такива капацитети???
-
Диагностика и сама ще си каже. Аз залагам на пренадуване.
-
Помпата се сваля независимо от веригата и всички "филми" които си описал. Има капаче в предният край на двигателя,откъдето се осигурява достъп до нея. Като забележка: Има разлика в налягането на помпите за двигатели с вакуумен ЕГР и електрически. Помпите на външен вид са еднакви. Така че е важно донора да е като вашата.
-
Това не е масов проблем на модела за да има готово решение и някой да го цитира. С мултицета,евентуално схема и ровене...
-
Аз те насочвам. Не мога да бъда конкретен,защото не съм аз този който се занимава с колата ти.
-
Управлението на релетата на перките излиза от лицевият панел на мултимедията,където е управлението на климатика. P.S. Различните поколения и модели мултимедия имат различно окабеляване,макар че буксите са еднакви. Ако е сменяна мултимедията (или само лицевият панел) е възможно проблема да е от разликата която споменах.
-
Не зная какво са ти пипали по софта,но да не се окаже че ЕГР-а ти е перманентно активиран и да е нон стоп отворен. Така целият "вятър" от турбото ще заминава в изпускателната система. Не е необходимо да разглобявате и да затапвате. Просто извади вакуума от актуатора на ЕГР-а и той ще се затвори. Дори така ще разбереш дали ЕГР-а в активиран на макс или е задържал. С опипване на оста на клапана и една вакуум помпа може да разбереш дали е блокирал или се движи.
-
Какво означава "проверихме вакуумите"? Измерихте ли нивото му преди соленоидните клапани и след всеки един клапан? Колата пали ли лесно,особено като е студена? Да си забелязъл да дими повече при рязко ускорение? Блокирал в отворено положение ЕГР. Спукани/скусани турбо пътища.