Jump to content

NOVIQ

Фен
  • Мнения

    177
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

NOVIQ last won the day on Март 17 2024

NOVIQ had the most liked content!

Обществена Репутация

40 Neutral

Относно NOVIQ

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 13.02.1985

Profile Information

  • Кара
    Honda CIVIC 6x2, Honda Accord 7 i-ctdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    ДОБРИЧ

Последни посетители

5579 профилни разглеждания
  1. И при мен беше където е вилката която натиска аксиалния лагер. Със спрея се решава бързо, но внимавай да не пръскаш по съединителя!!!
  2. Слагам на Bosch вече няколко смени .
  3. И аз залагам на горивен филтър. Имах същия проблем -различните производители имат различна пропускливост и от там недостиг на гориво. Четох по тая тема доста и стигнах до тоя извод. Смених филтъра и всичко се оправи.
  4. Здравейте. Перката включва ли се? Антифриз губи ли ти? В моят сходен случай излезе гарнитура на главата след доста четене разбрах, че и доста други колеги са имали тоя проблем.
  5. Здравей. Опита ли да направиш самодиагностика като окъсиш диагностичната букса и четеш премигванията. Аз тка съм хващал повреден ABS датчик.
  6. Здравейте. Продавам нови външни дръжки за врати на Хонда Сивик 6-та генерация. Налични предни, задни, леви и десни. Цената за брой е 50 лв. За връзка с мен на лично или на 0886191780
  7. Софт електроник ми рециклираха моята и за сега нямам ядове.
  8. Здравей. А маркучът за високото налягане оригиналният ли е или правен.
  9. Имам и още едно питана относно тези два типа притискателни диска. В повечето случаи се предлагат така наречените ''самонагаждащи'' и тук там със стандартната диафрагма(визирам Exedy) въпросът ми е има ли някаква друга разлика и дали ще паснат на дизелов Акорд 7
  10. И аз съм за шайбата на алтернатора.MBG след като изгасиш двигателя продължава ли шума за около 2-3 секунди?(докато алтернатора спре да се върти)
  11. Не е голяма драма. Днес и аз си я отремонтирах с ремонтен комплект от Aliexpres(12-15 лв. всичко). В моя случай ''О" пръстените бяха изпечени и направо се разпаднаха. Цялата процедура бе около 2ч.(пред блока). Откача се ремъка свалят се двата маркуча( затапват се да не тече масло) сваля се помпата и се разглобява като се внимава да не се пръснат лопатките на помпата, почиства де всичко и се монтират новите пръстени. Долял съм около 50мл. масло- това което изтече от помпата
  12. Аз съм решил и не искам да правя компромиси ще ги сменя комплект, но не съм сигурен на коя марка да заложа а и цените са доста разнообразни.
  13. На километраж е около 230000, а реално. Не съм запознат, но едва ли.
  14. За Luk до сега не съм чувал хубави отзиви. А относно заводските(какъвто смятам, че е моят) има бюлетин за маховика със същите симптоми както при мен.
×
×
  • Създай нов...