-
Мнения
173 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
NOVIQ last won the day on Март 17
NOVIQ had the most liked content!
Обществена Репутация
39 NeutralОтносно NOVIQ
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 13.02.1985
Profile Information
-
Кара
Honda CIVIC 6x2, Honda Accord 7 i-ctdi
-
Пол
Мъжки
-
Място
ДОБРИЧ
-
Здравей. Опита ли да направиш самодиагностика като окъсиш диагностичната букса и четеш премигванията. Аз тка съм хващал повреден ABS датчик.
-
Софт електроник ми рециклираха моята и за сега нямам ядове.
-
Здравей. А маркучът за високото налягане оригиналният ли е или правен.
-
Имам и още едно питана относно тези два типа притискателни диска. В повечето случаи се предлагат така наречените ''самонагаждащи'' и тук там със стандартната диафрагма(визирам Exedy) въпросът ми е има ли някаква друга разлика и дали ще паснат на дизелов Акорд 7
-
И аз съм за шайбата на алтернатора.MBG след като изгасиш двигателя продължава ли шума за около 2-3 секунди?(докато алтернатора спре да се върти)
-
Не е голяма драма. Днес и аз си я отремонтирах с ремонтен комплект от Aliexpres(12-15 лв. всичко). В моя случай ''О" пръстените бяха изпечени и направо се разпаднаха. Цялата процедура бе около 2ч.(пред блока). Откача се ремъка свалят се двата маркуча( затапват се да не тече масло) сваля се помпата и се разглобява като се внимава да не се пръснат лопатките на помпата, почиства де всичко и се монтират новите пръстени. Долял съм около 50мл. масло- това което изтече от помпата
-
Аз съм решил и не искам да правя компромиси ще ги сменя комплект, но не съм сигурен на коя марка да заложа а и цените са доста разнообразни.
-
На километраж е около 230000, а реално. Не съм запознат, но едва ли.
-
За Luk до сега не съм чувал хубави отзиви. А относно заводските(какъвто смятам, че е моят) има бюлетин за маховика със същите симптоми както при мен.
-
Здравейте колеги моля за съвет. Имам Акорд който е при мен от около 40000км. доволен съм от машината и мисля да я карам още, като я взех имаше едно при свирване при смяната на скоростите докато е студена(отдавам го на аксиалния лагер)след време започнаха вибрации от към двигателя и се придават и в купето. Сутрин започнаха странни шумове от към кутията и като загрее изчезваха, вече шумовете са постоянни и взема да включва скоростите трудно(не винаги), съединителя си отделя долу и няма приплъзване. Диагнозата за мен е ясна остава избора на комплект съединител+ маховик. Спрял съм се на Aisin или Exedy. Някой който е минал по този път може ли да сподели своя опит(марка, доставчик) изборът в интернет е доста богат и на примамливи цени. Благодаря предварително.
-
Здравейте. И аз минах по този път. Реших проблема като открих такъв оригинален чугунен, но беше от FR-V всичко си пасна с изключение на отворите за предпазната ламарина,но ги пригодих(предполагам ще пасне и от други модели оборудвани със същия двигател Civic,CR-V и т.н)Цената им тогава беше към 200лв. а аз го взех оригинален за 60лв.
- 1 reply
-
- 2
-
Вероятна причина може да е запушен горивен филтър. При мен беше това през зимния период като я понастъпя явно не и достига горивото светва чека и подгрева и влиза в авариен режим.
-
Аз съм с Акорд 2007 и след като заредя колата си преизчислява колко километра мога да измина с горивото което е в резервоара и съответно започва да си смята колко км. ми остават.