HondaMehanik
Фен-
Мнения
21 -
Присъединил/а се
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно HondaMehanik
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Civic EP2 D16V1
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Интереси
Екстремни и моторни спортове, наука
Последни посетители
1612 профилни разглеждания
-
Поради смяна със коилове следните амортисьори с пружини останаха свободни. Продават се така както са на снимките, със тампони, лагерчета, т.е. пълен комплект. Не желая да ги разпилявам поотделно, поне за момента. Колата от която идват е 2002 Honda Civic Type R (ЕР3). Цена: 400лв Контакт ЛС или 0896 60 3696
-
Имам няколко технически несигурности, бих искал да помоля колега ако има сервизно ръководство за Хонда Джаз хибрид (GP1) да прати линк/сподели. Колата е 2011 год.
-
- workshop manual
- service manual
-
(+ 4)
Тагове:
-
За моята е! Моя мотор няма грам мазно никъде, нито да пуши отзад ... Иначе карам със Castrol Magnatec 5w-40 пълна синтетика.
-
7-ма генерация 3 врати 1.6 мотор преди фейслифт малко статистика За над 2 години... На бензин градско 8 л/100км извънградско 6 л/100км На газ градско 10 л/100км извънградско 8 л/100км Разхода на газ много зависи от температурата на околната среда, като лятото градското е нещо около 9.2-9.5 л/100км а зимата 10-10.4 л/100км. Колата е на над 200к км и харчи 0.8 литра масло на 10к км (една смяна на масло). Когато маслото падне около минимума мотора дава грешка VTEC проблем. За 50к км от както съм я взел съм сменял само тампони и биалетки на задна стабил. щанга. Спрямо всичко друго което съм карал, волана е много лек, може да се кара с малкия пръст, както и съединителя. Общо взето мързелива кола, не те товари много. За мен се оказа кола която, както казват джамбазите "качваш се и караш!"
-
90% от проблемите с придърпване на газ са във запалителна система! Свещи, дори и нови има толкова ментаци на пазара, че май са повече от читавите. Кабели, същата работа като свещите, бобини-те обикновено са по-скъпи и никой не иска да предполага тях. Другото е, че газта не си пада особено по 2-3 и нагоре електродни свещи. От моя скромен опит, стандартните едноелектродни са най-доброто ... в най-добрия случай иридий.
-
Карал съм опел калибра с такива пружини и бяха екстра! 40мм дава една много добра визия, особено с подходящите джанти. Разбира се. че е нормално обаче да се очакват стандартните проблеми, като смяна на шарнири през 20к км и късане на тампони през 40к км.
-
Колега, на астрите и калибрите има една Г образна релса под декоративните лаисни на покрива. Багажника хваща много здраво там. Точно това ме притеснява. Тук (хондата) няма нищо под гумените.Надявах се някой да го е правил, дето се вика да не откривам топлата вода, но предполагам, че ще трябва да отида и да помоля да пробвам с една греда и да преценя колко е здраво преди да купувам.
-
Съществува ли такова нещо?Махах гумените лаистни отгоре, но не виждам да има вариант за захващане на багажник там.Гледам хората взимат едни багажници дето се хващат за рамките на вратите, но аз нямам задни врати. Ако го завра между задния прозорец и рамката му дали ще държи?Все пак става дума за товар дълъг 5 метра и тежащ 35 кг. Ще се вози редовно, не веднъж, и е скъп. Та трябва да е здраво и с голям разкрач, че да не се сгъне на някоя дупка.Надявам се на полезни мнения и ако е възможно снимки (колкото може по-близо) как сте го решили този проблем.
-
Със сняг или без сняг летните гуми се вкоченясват под определени температури. Просто такъв им е каучука. От скромния ми опит съм установил, че много малък процент от шофьорите всъщност усещат автомобила които карат. От там следват реакции на автомобила за които съответните шофьори не са подготвени... казано просто колата ги изненадва.Общоприетото правило е ... под 10 градуса = зимни гуми. Някой производители твърдят 7 градуса и -т.н но 10 се помни лесно и е редно да се спазва. Другото си е на собствен риск, но само докато не навредим на някой друг ... на което май му се вика престъпна небрежност.Интересен въпрос е също зимната гума какъв живот има и кога спира да върши работа като такава. Маса народ гледам по гумаджииниците слага някакви нацепени зимни галоши. Аз мисля, че живота на една чисто нова зимна гума е 3 години макс (да се разбира 3 сезона). След това сцеплението на мокро, снежно, кално отива в пъти надолу.
-
Оригиналните подлежат на ремонт! Оправил съм 3 такива със 100% успех и нито една рекламация до сега. Аз не бих заменил японската машинка със някаква със неизвестен произход (най-вероятно китайски).Бушон май има, но той е за цялото централно.
-
Ааа това са малко невалидни данни. Прибрах се ... вечерях... и си викам дай да слезна да видя дали не мога да направя нещо със разхода. Тъй, че това е 30-тина минути след като съм я загасил.Миналите дни като беше 10-тина градуса външна температура, изпарителя стои на около 60 градуса (50-55 при здрава ръчка). Рейката варира много, но при извънградско пада доста... до около 30-те градуса.Онова което бях писал по-горе за изпарителя 70-те градуса ... да ама не. Това е било в софииските задръствания. Хубавото е, че не пада под 50 градуса, колкото и да я товаря... за сега.Освен онзи въпрос за дюзите... редуктора трябва ли да прави заковано диференциално налягане колкото му е настроено или е нормално като и дам рязко газ да пада до към 1 бар.