Jump to content

Bizzito

Фен
  • Мнения

    1275
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    13

Bizzito last won the day on Декември 1 2024

Bizzito had the most liked content!

Обществена Репутация

513 Excellent

Относно Bizzito

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V IV Gen R20A9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

9347 профилни разглеждания
  1. Не ги използвам. Няма смисъл да ми създават шум и да развалят аеродинамиката, колкото я има. Има си гумени тапички които се слагат. Афтърмаркет имам предвид за релси, които имат отвори и напречните греди се хващат със скоби, при нас няма такива отвори на релсите.
  2. Оригиналните си имат точни места за захващане с болтове. За афтърмаркет не виждам как ще стане читаво, но нямам особен опит все пак с тези неща. Свалил съм ги тия релси.
  3. То зависи и с каква диагностика се мери и дали колата има сензор за температура на маслото. Моята май няма и прави някакви изчисления на база други сензори и дава някакви подобни стойности 40-50 градуса, които надали са верни. Ето едни свещи от Форд Фокус II 1.4. Стпрямо хондата са перфектни.
  4. Именно, посещавала е само за смяна на масло. Първия реглаж на клапани го направих аз на 70 хил км веднага щом я взех.
  5. Те нагарите обикновено не създават проблеми за запалването на искрата. Сами по себе си са проблем, че ги има, следствие на нещо друго.
  6. А може ли да работи богато от 100 октановия бензин? То нали само на предварението влияе си го настройва компютъра? Гледам че старите свещи от първия пост имат нагари, но не са черни. Аз горе долу тогава започнах да карам със 100 октана, когато ги смених.
  7. Стандартното, 5w30 сменяно на 15 хил км. Тя беше 5 годишна като я взех дойде си с историята. Но надали е от това. Пак съм улучил петъчно-следобедна бройка. Ще изкара още 90 хил км Може да си направя една екскурзия да го видим това Руси Ето по-близки снимки на 3 и 4 свещ.
  8. Ламбдите уж е добре. Ще проуча какво е тримове на инжекторите. Имам делфи предполагам, че ще ги показва. 2017, последната година за този мотор и модел. R20 Най-здравия мотор!!! От тях ли съм улучил? Не беше ли проблемен 1.5 турбо?
  9. Здравейте, Не видях отоворена дискусия по темата. Но като цяло призива не е за дискусия, а да помогнем. Дори и само със споделяне на информацията. Повечето от вас сигурно го знаят Ванко. Хубав лош, няма значение. https://www.youtube.com/watch?v=0I0BJC486Lk https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02WGTJnbopbVfr9xFhKoKj2mckt4KkzaQ9ctByQv5VR6qHa9fHiQ5eSc7arG2rM98jl&id=100063798362679
  10. Проверката след 5 хил. км. Явно си има някакъв проблем с трети цилиндър. Трите свещи са като нови, а на трети се отличава и започва да трупа пак нагари. Прави впечатление отново, че резбата е омаслена изцяло и в леглото на трети цилиндър има малко омасляване. Буталата имат тънък нагар, но за кола на 90 хил км май е нормален. Поне са горе долу еднакви, като на трети цилиндър е една идея повече. Но пък хоннинга е добър и цилиндрите изглеждат добре. Само на втори има лееееко надиране. Но не ми изглежда притеснително. И тук вече стигаме до истината. Снимки на на клапаните, доколкото можеха да се заснемат. Но пак трети цилиндър се отличава значително с натрупани нагари по клапаните и по горивната камера, а останалите три са си перфектни, също като свещите. Колата си работи идеално, така че ще карам и просото ще следя във времето как се развиват нещата. След като минах с Ravenol 0w30 FES, разхода малко падна. На почти 5 хил км съм и съм долял около 300-400 мл масло. Преди гореше 500. Моточасовете са вече над 250 и скоро ще го сменям. ПП: Сега видях, че сме коментирали добавки. От половин година не съм ползвал никакви добавки. Сипвам само 100 октана.
  11. Тази е от старите. Не съм срещал разработена процедура за ъпдейт за тях.
  12. Не съм сигурен, че при мен има такова нещо. Моята е 2.0. Ще видя.
  13. Според вариантите които описваш аз бих си взел втора употреба. Поне ще е оригинален. Много малко малко части бих си позволил да сложа афтърмаркет, като накладки дискове, филтри, такива неща. Занимавам се с машиностроене и бих дал нещо за рециклиране само на човек който познавам или е абсолютно доказан. Не разбрах защо искаш да сменяш каретата щом не създават проблми?
  14. Според това което си написал разбирам, че са светнали след манипулациите в сервиза. Така че по-скоро там търси проблема. Дано пазят старото реле. Иначе схемата в последния пост в другата тема видя ли? Би трябвало да е за твоята кола. Щом е от канада е 2.4 нали?
×
×
  • Създай нов...