-
Мнения
2579 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
98 NeutralОтносно lookcho
-
Ранг
forum warrior
- Рожден ден 2.09.1981
Contact Methods
-
MSN
lookcho@hotmail.com
-
Website URL
http://
-
Skype
lookcho
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна или София
-
4000 през следващите две седмици
-
Лека корекция в цената във връзка с градушката ( колата така или иначе е за боя ). Цена: 4700лв
-
Продава се въпросната мръсница, Цена 5000лв в тоя вид, или малко повече след като я боядисам. Колата е 6-та купе 97-ма година. Има климатик, който се нуждае от ревизиране и пълнене, но има всичко нужно за да работи. Два Airbag-a, ABS, Ел-всичко. Двигателя с който е регистрирана в документите е B18C4. Двигателя върви със сток кутия с LSD. Миналия месец рециклирах цялостно Алтернатора. Рециклирана е и рейка + сменени накрайници. Изпускател от ITR + генерация на 60мм от дизелов сивик. ВСИЧИ тампони са сменени,, като отрепд са полиуретанови. Сменени са и амортесьорите, като пружините са къси и малко по-твърди от стоковите. Спирачките са в добро състояние. Колата иска боя и ако никой не я вземе така ще я получи до месец-два, това ще се отрази на цената. Харчи между 200 грама и 1л масло на 1000км, като разхода зависи от десния крак на пилота. Към нея давам комплект стабилизиращи щанги, зимни гуми със стоманени джанти, и препарати за миене на филтъра. Илия Илиев 0889 235560 Edit: видео от на Радо рекса ... малко фокуса избяга на камерката, но колата се вижда http://vbox7.com/play:985d0c923b
-
е ако проблема се е появил след мапване, сам си си отговорил на въпроса и няма смисъл да се занимаваш да търсиш хардуерни проблеми
-
Изключи алтернатора от буксата му и пробвай пак.
-
мотора и кутията са сток, не знам номер на кутията ... малко е мъртва колата, но освен мен возех и поне 200кг желязо
-
доскуча ми докато пътувах за Бургас ...
-
Kwot, напълно разбираме какво имаш предвид просто тая тема не е на тая тема Аз лично, след-като се справя с текущия *уй по моя мотор, ако харесам резултата, смятам да сваля целия тракт от маховика до ролките, и да го олекотя(рязане от вала, буталата, ролките) и балансирам динамично ... как и къде не ме питайте, щот' не знам Другото което се чудя е: дали няма китове за минаване на верига ?, но това е друга тема...
-
Кало, дай да снимаме и да мерим бре ще те ползваме за опитно зайче, за да установим крайния ефект ... ти друго няма да пипаш междувременно, така че си добра постановка
-
ок, започни с недостатъците тогава
-
Ако баба ти имаше дръшка, щеше да е мъжка ... е казал народа И двете балканчета са при еднакви условия и стартират по баира нагоре. И в двата случая обувките са вързани за педалите, и в двата случая на състезателите им е залепен гъза за седалката. Единствената разлика е, че на едното балканче пилота е с оловни обувки ... Айде започни разсъжденията пак, че като си видиш на мотора да му се разкачат обувките от педалите, значи ти е изпаднал биелния болт някъде Ти може да не си състезател и бързо падане на оборотите да не ти трябва, но форума се казва "Honda спорт и тунинг", а въпроса в заглавието на темата е "Леки ролки - оптичен или силов тунинг", което почти 100% сигурен съм значи "ще ми ускорява ли колата по-добре, или само ще има лъскаво под капака" ... Само последно искам да ти кажа, че това което пиша не е за да споря с теб или някой друг, а защото искам да обясня как стоят нещата - разбирам, че за хората на които физиката не им е образование или професия, това е доста сложна за разбиране и мъглива област ... по тоя повод ще зачекна още един върпос, който вероятно е интересен за някой от драгаджиите.. а именно: И 4-те джанти добавят инерчен товар към системата - т.е. не е достатъчно да олекотите само предните джанти, но което е по интересно .. Ако имате две двойки джанти, за вас е по-добре да сложите по-тежките отпред - те така или иначе ще тежат, но отпред ще намалят шанса за превъртане на гумите Още нещо интересно - колко души мислят за олекотяване на съединителя ?
-
Някой казваще "сериозен съм като инфаркт" ... да, по моята логика маховика е излишен, освен за да се поддъжа що-годе равномерен празен ход и разбърасе да се пали колата, но за това могат да се измислят и по-оригинални начини в наши дни т.е. стартера закачен на маховик е по-скоро лош навик, отколкото нужда ... това за маховиците по наклона ще го пропусна, защото не искаш да влизаме дълбоко в тая тема Бързата загуба на обороти при отлепен съединител и върната газ е предимство, а не недостатък - питай произволен състезател ! Ето, помислих и писах пак ... Трябва да разберете, че никой ротационен товар НЕ ПРОИЗВЕЖДА енергия !!! Те само я черпят и акомулират, но за да я акомулират преди това я изразходват, и за съжаление после това само товари спирачките, сегментите, кутията .. абе всичко по тракта, което има съпротивление и което поема тая енергия когато искаме да забавим въртенето ... Представете си го така - Качвате се на едно балканче с едни хубави 5кг оловни обувки и започваме да въртим. по-лесно ли ще качим баира ? Или ще се развъртим повече ? Или можеби ще имаме по-висока максимална скорост ?