-
Мнения
508 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
ATMV last won the day on Септември 26 2018
ATMV had the most liked content!
Обществена Репутация
108 GoodОтносно ATMV
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 7.02.1988
Profile Information
-
Кара
H
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стралджа<->Бургас
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
antonnn_vasilev
-
След 6-7 години дали някой се е сдобил с такава джаджа?
-
Колега моля, ако имаш координати на човек за рефлаш в България, сподели.
-
Някой случайно рефлашвал ли е R20 мотор...въобще подлежи ли на нещо ..изключване на егр, втора сонда, по директен педал на гаЗта....има ли човек в България да е опитвал нещо... Има ли нещо което да го съживи... До който и да се до питам, чувам турбина или компресор....
-
Moже би вече имат над 3000км, поведенетието много ми харесва, стои стабилна и в никакъв случай не друса повече от преди. Да отбележа, че преди да се монтират са сменени доста от тампоните по окачването отзад. Колата е с 50 литрова бутилка, теглич доста често се товари колкото е възможно да събере с паднали задни седалки- не се отразява по никакъв начин на пътното и поведение.
-
Стругар не ти трябва, избиваш втулката от капачката на Црвто и я набиваш на твоята самата втулка е по- широка, но няма драма с това.
-
Огледай, пробвай виж материалите на 7ма и на 8ма....да не връщаш послед от седмицата
-
Тайп ес добавките заводски не се монтират на екзекютив. За екзекючив има друг тип добавки които са като аксесоари и се добавят при желание на клиента. Това важи както за колите 03-05, така и за 06-08. Тайп ес пакет за преди фейс е около 500лв втора ръка(за седан) за комби е почти невъзможно. Тайп ес пакет за фейс е около 700лв (за седан без решетката с емблемата) За пакетите които се монтират на екзекютив цените са подобни.
-
От стара течност не може да криви дискове, но може да клеясват буталата( и пак трябва да е на много години и колата да не се кара кой знае колко). Често обаче "масйторите" свалят старите и качват новите дискове. Губи се момента с почистване до блясък на главините преди да се монтират новите. Задължително е да се погледнат и водачите, да се почистят и смажат.
-
Не съдете по това дали обявата стои от много или малко време. Личната ми кола стоя на обява 3 години за това време двама души дойдоха на оглед. Първия търсеше цена под тази на нов внос. Втория не обели и дума за цената- той я и купи. Поздрави
-
1500лв приблизително ти е маховик и съединител по магазините за авточасти ремонта на дюза е 250 лв за бр Гнпто като задере се сменя 1800- 2500 чисто ново рейката причуква - прави се, сума не мога да кажа зависи какво ще се подменя по мои наблюдения веригата държи повече от на стария мотор Колата не е лоша. Естествено не е нова и всичко е на късмет. Нищо фрапиращо за класа си. Поздрави
-
Правило или не. Аз ако съм собственик на сервиз естесвено че ще работя с доставчици на авточасти които съответно ще ми правят отстъпка...колкото по-голям оборот правя, толкова по- голяма ще ми е отстъпката(разбира се трудно над 42-45%)....серизоно ли ми задаваш този въпрос... п.п свялене на мотор, разооборудване, д/м маховик и всичко отново горе, се прави за два дни от двама човек които знаят какво правят. Отделно занимавката да търсят мотор....та 300лв за кое за надници, за ток, за наем, за осигуровки.... добре че са частите.
-
То има 300лв труд само...Не виждам проблем аз, освен маслото, че не е по предписание. Цените са клиетски без отстъпки.. Гаранция на мотор втора ръка да запали и не чука, това е колко ще искара никой незнае. Скоро като станат милионниците по 3-4000 лв, ще се зарине форума с такива теми. Относно коментарите за консумативите на колегата от Добрич, нормално е да се изпишат- било то и като едно общо- консумативи механици и т.н То има и обслужени коли на пазара...не са само таралясници, но и цените са с 30-50 процента отгоре