-
Мнения
61 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Благодаря, колега!
-
Това е страхотно,! Кажи кой и къде би могъл да ги ремонтира.
-
И при мен работата отива натам - нов модул! Аз също съм с изтекла гаранция. В Бултрако ми казаха, че струва около 1000 лв и за капак се чакало повече от година за доставка! Просто ме разби! Идеите и съветите за алтернативен вариант биха били меко казано много ценни!
-
Много благодаря,колега! Много ценни съвети и насоки! Благодаря и за препоръката за майстор, но за съжаление се оказа зает до март, може само да я прегледа другата седмица!
-
Добре де , дойте ми координатите на добрите майстори- хондаджии в Пловдив, да се свържа и да знам, че ще направят всичко като хората и ,че ще сложат правилните консумативи! Не знам как става с общите поръчки, маслото за дифа и скоростите ще ги взема оригиналните!Искам да знам, че като отида при този майстор ще направи всичко както трябва и ще сложи това, което трябва. Препоръчайте ми хора за Пловдив , защото ми е по-близо. В Бултрако като ги питах за 0w20 ми казаха, че ако го сложа това масло, за 5000 км ще го изгори и , че е за турбинирани двигатели! Споделих по телефона с тях и за друг проблем, лампата за еърбега ми свети! За мен това е голям проблем, защото в момента нямам никаква безопастност! Четох за кампания на Бултрако, която сменя модула безплатно, моята не попада в нея, защото са минали 15 год от гаранцията на съответния модул! Казаха ми, че модула струва около 1000лв и се, чака за него 1, 2 год. Остава ми да се моля тази лампа да не е от него и причината да е по- безобидна.
-
Колеги, благодарен съм за изчерпателните отговори! Абсолютно се ориентирах в ситуацията! Мисля да я закарам в Бултрако Пловдив и да направя всичко, което препоръчахте! Ще им кажа да ревизират и веригата и от там ще се решава какво правим, сменяме или не. Исках оферта за смяна на масло и там бяха написали масло 5w40 , при това положение ще изискам 0 w 20 или 30. Друго притеснително по джипа излезе, при пълен ляв и пълен десен ми притриса и вибрира, подозирам , че е диферинциал! Чел съм, че е хроничен проблем и в много от случаите се оправя със смяната на маслото му, дано и при мен да стане така, ако излезе, че е от диф-а . След смяната веднага ли да очаквам резултат или трябва да се покара, а даже съм чувал, че след 200-300км след първата смяна се прави и втора смяна и тогава притрисането изчезва?
-
Здравейте! Както си личи от заглавието на темата, въпросът ми е свързан със смяната на веригата! Става въпрос за новозакупено crv 3 ген. , буквално е от днес! Предстои ми обслужване, ще сменя всички течности, масла, филтри и т.н Забравих да напиша, става въпрос за 2.0 бензин, ръчка. Въпросът ми е , ако двигателя работи перфектно, няма специфични шумове от верига, обтегачи, но не съм сигурен за реалния пробег, трябва ли превантивно и задължително да сменя верига, обтегачи и т.н ? Или се сменя само когато прояви някакви звукови или други симптоми, без значение на колко км , ще ги прояви ? Има ли някакъв стандарт, че на едиколко си километра има задължителна смяна на верига, както е при адренажните ремъци? Добре ли е да регулирам и клапаните превантивно, въпреки, че мотора работи чудесно?
-
Благодаря на всички които се отзоваха ! Повечето купета които се предлагат на части са с десен волан,а това предполага,че би могло да има разлика в оптиките на самите стъкла-пасажерско-шофьорско,за това реших да се обадя директно в Бултрако-Пловдив и да видя за какво става въпрос. Информацията която ще напиша мисля,че ще е полезна за хора с моя проблем. Така,....излезе,че само стъклото се предлага и като отделна част(на мен това ми трябваше) и струва 102 лв,с монтажа 112.лв. Цялото огледало с корпус и т.н. е 600.лв. Доставка след 21-22 дена . Реших да поръчам само стъклото заедно с монтажа,моргите които предлагаха английски варианти ми искаха около стотина лева за цялото огледало ,но ляво-респективно пасажерско,предполага се с панорамно стъкло и за това реших да не се занимавам с глупости и директно от "извора"
-
До колкото знам то си е едно и е сглобявано в Щатите,няма европейски купета на акорд Сглобявана е в Щатите.
-
Здравейте! Виждам,че хората които са оценили този страхотен модел са се увеличили във времето ,което е страхотно! За купето мога да кажа само хубави неща-желязна,....само ще добавя-за шест години- една бобина,това е! За съжаление имам нужда от странично,ляво огледало,цъкнато е точно по средата и искам да сменя стъклото.Намирането на резервно огледало се оказа голяма одисея,искам да благодаря на колегата Шорти който ме насочи към колега който евентуално разполагал с тази част ,но получих противоречива информация от колегата с частта и май може и да не стане. Ако някой разполага с шофьорското огледало или ме насочи към вариант,ще съм благодарен!
-
И аз за моите симптоми клоня все повече към вътрешно каре.На връщане от морето,по магистралата си ги усетих вибрациите във волана,при 120 при набиране и наклон. Въпросът е къде да ги търся тези карета,оригинално сигурно ще е бая цифра .Втора употреба си е риск,...не знам.Сигурно вървят с полуоската...?ПС:извинявам се,че ползвам темата на колегата,но симптомите са сходни и си мисля,че ще е полезно и адекватно за самия проблем като тема.
-
Имах същото прекъсване в ниските,при мен се оказа бобината.
-
...и аз имам подобна дилема(дали е вътрешно каре),проблемът ми е ,че при потегляне и при превключване от 1-ва към 2-ра имам едно чаткане. Не е от тампоните на двигателя,проверени са.В Тойота сервиза ми поставиха диагноза-разбито вътрешно каре,в Бултрако -Пловдив се изсмяха буквално и ми казаха,че са ми омекнали демпферните пружини на съединителя и от там има луфт. Питаха ме дали има вибрации при 80-90км ,като им казах,че нямам, категорично отхвърлиха версията за карето.
-
Това последното все едно не съм го прочел,ама не мога да се стърпя,абе хора аз имам двама приятели единия е жичкаджия другия е монтьор.Та тези двамата пича и най вече мои приятели никъде не са завършили курсове или специално училище за ремонти на HONDА да ви кажа и двете ми хонди са правени от тях до сега не са сложили част от икарус вместо часта която трябва и вие да не мислите,че те японците така са направили хондите та само вундери да ги ремонтират.Колко сме се смяли на такива пичове дето карат хонда отиват в сервиза на моите приятели и влизат с въпроса "разбирате ли от хонди:И двамата са гонели такива само заради тъпият им въпрос.И после като се видим на по приказка ми викат:"бе вие хондаджийте сте чудни хора какво си милсите че карате ракети с реактивен двигател" ?Ако искаш да разбереш или който иска да разбере за кои сервизи говоря за да не отнеса някое наказание за умишлена реклама пишете на лични ще ви поясня.С пичовете сме сменяли какво ли не по колите които съм имал и всичко е ок. :blink:/>/>Добре бе пич,по-спокойно! Аз не съм разбирач,не съм монтьор и не мисля да ставам такъв,..само знам,че като я закарам някъде си я гледат точно като ракета - както си написал ,особенно като разберат,че отгоре на това и е "американска"! Все си мисля,че колкото и да съм далече от тази материя е логично на човек да му мине мисълта(та дори и на абстрактно ниво),че всяка марка е специфична с нещо.Разбирам прекрасно какво имаш впредвид и имаш право до някъде,...въпроса който дълбоко в себе си може би съм искал да задам в предишният си пост е: Пичове кажете за свястни сервизи в градовете Пазарджик и Пловдив които да са коректни и компетентни,..защото вече си мисля,че тези "животни" отдавна са в червената книга !!! Predator,сега по-добре ли е!?
-
Така е ,приключение си е да се ходи там! Добре де,кажете читав сервиз в Пазарджик или Пловдив,колегите от тази "яка" къде си оправят колите!? Имам късмет,че моята досега не ми е правила почти никакви проблеми(имам една смяна на бобина) иначе не ми се мисли с тия майстори и сервизи! Щом и на специализираните фирмени супер-скъпи сервизи не може да се разчита-не знам! Къде в Пловдив или Пазарджик разбират от Хонди!?