Jump to content

derius

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно derius

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1.6 7gen, Honda CR-V II
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

1275 профилни разглеждания
  1. Маслото при загрял двигател е до средата, сменяно е преди около 40хиляди . В юбико съм го правил и нямам представа какво са сложили , би трябвало да знаят. Ако е датчика не би ли трябвало да мига постоянно. При мен го прави под и около 2000оборота. След повторно палене не го мига, поне вчера
  2. Привет, колата си върви нормално, но при около 2000 оборота премигва D. При включен климатик го прави по-често. 2.0 бензин автомат.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Благодаря
  3. В същото положение съм и аз , 30мин в града сега в жегите и гасне и няма палене докато не изстине. Смених датчик на колянов вал и пак същото на другия ден, датчика е втора употреба , но пък веднага да се получи същото е доста невероятно. Уж по кабели всичко е ок. Никаква идея какво да правя от тук нататък - излиза и грешка P1361, търсих в нета и няма единствен отговор какво е решението
  4. М благодаря много , знаех си че трябва да има някъде тема подобна
  5. Здравейте,Купих нови обувки на црв-то, гледам на бележката в колата пише 1.8 отпред и 2.0 отзад. Гумаджията много ми се чуди като му казаха да ги напомпи толкова. Вие с какво нялягане карате. Става дума за шосе без офроуд.
  6. Здравейте,И аз да се похваля, след като ми отесня сивика, съм с още една хонда в семейството. Имам и аз подобна дилема, ще карам црв-то главно по асфалт. Трябва ли да взимам джиповски гуми или не? Ако не , размерът същия ли остава и колко трябва се помпят. Изчетох повечето теми , но ясен отговор няма. АТ гумите много по-шумни ли са от тези за леки автомобили?
  7. Ако горните 2 поста са за мен , се извинявам ,че не съм обяснил правилно. Не гасне цялата кола , а просто се чисти грешката за ЕГР клапана и лампата за чек енджин изгасва. Това става при каране с по-високи обороти, не знам продухва ли се или нещо подобно. След известно време си светва пак.Някой дали е имал подобен проблем? Ако няма май отивам към нов клапан
  8. Здравейте,Я колко народ има вече тук със 7ма генерация. Като купувах моята преди 2 години бяхме много малко . И моята хлопа яко и нищо не можем да открием , сега някакви тампони на стабилизираща щанга ще сменям, макар че много ме съмнява да е това А да попитам някой проблем с ЕГР клапана има ли? Свети чек енджина, като я покарам с повече обороти гасне и примерно след 1 седмица пак излиза. Самия клапан е чистен при Омбре, но ефект никакъв. Искат ми 600лв за нов и нещо не ми харесва тази цена, а пък ме дразни да ми свети енджина постоянно.
  9. Да се похваля и аз , от доста време следя форума и най-накрая се сдобих и аз с едно Сивиче. След много чудене и лутане между японка и англичанка 6 ген. най-накрая си взех 7ген. 1.6 110кс. Поздрави на всички колеги и безаварийно.
×
×
  • Създай нов...