
psp 276
Фен-
Мнения
80 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
psp 276 last won the day on Февруари 9
psp 276 had the most liked content!
Обществена Репутация
46 NeutralОтносно psp 276
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Accord Tourer, 2.0, Sport, 2004г
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
Нямам
-
Ти откъде разбра какъв луфт трябва да има? Ако са изпокъсани, липсват или нещо подобно се сменяват, ама защото имат луфт не мисля, че трябва да се прави подмяна.
-
Добавката дори да спре някой теч, няма да ти реши проблема генерално, освен това може да запуши и нещо, което не трябва.
-
Не. Вероятно радиатора си заминава. С тези пластини металната част на радиатора е скопчана с пластмасата. Ако антифриза идва отвътре, то това е признак, че радиатора изпуска.
-
Провери в момента дали не е изпуснал фреона. Въпреки че перките се включват провери дали шайбата се върти при включване на компресора. Може би ината да е изгоряла и да не включва. Дехидратира сменяван ли е някога? Провери тръбите как са. Ако се заледяват по трасето значи имаш проблем с регулирането на налягането. Не съм професионалист, но сам си ремонтирам климатиците и засега се получава. Не е кой знае колко сложно.
-
2 месеца след смяната няма проблеми. Пък колко ще изкара само времето ще покаже.
-
Вероятно можеш, но бих ти да съвет, базиран на моя опит с различни коли - в условията на трафика в България, а и извън страната, темпоматът без наличието на дистроник е не функционален.
-
Километражите на колите нов внос се връщат преди първото ГТП. Този сайт ще показва историята след първа регистрация, което на мен лично няма да ми е много полезно
-
Мерси, ще го имам предвид. Аз поръчвам частите по номер и се надявам да няма проблем.
-
Да кажа как върви смяната. Още не е започнала, защото чакам маховик от Холандия марка Luk - излиза 360лв с доставката. В България не намерих маховик под 1000лв и доставка 1 месец. Дано да няма проблеми с него. Ще сложа съединител Exedy или Aisin. Не съм решил, но вероятно ще е Aisin(малко по - скъп е). Снимката е на стария маховик
-
Да. Но сега гледам, че цените са им доста "примамливи", а и не се намират. Ще падне търсене май
-
Колата не потегляше, с много газ (4000 оборота) мърдаше малко напред. Днес го свалих. Фееодовия диск е доста тънък, но няма нищо счупено. Нитовете са оставили следи по притискателя и по маховика. Притеснява ме да не го сглобя без да сменям маховика и да спре да отделя след 30-40 хил.км.
-
Моля, някой който е сменил съединител да изкаже мнение за маховика. Трябва ли да се смени задължително?