Jump to content

psp 276

Фен
  • Мнения

    72
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

psp 276 last won the day on Февруари 9

psp 276 had the most liked content!

Обществена Репутация

39 Neutral

Относно psp 276

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer, 2.0, Sport, 2004г
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    Нямам

Последни посетители

2493 профилни разглеждания
  1. Километражите на колите нов внос се връщат преди първото ГТП. Този сайт ще показва историята след първа регистрация, което на мен лично няма да ми е много полезно
  2. Моята я свалях тези дни. Не е type s. Маншона е захванат за топката. Свалих пластмасата около лоста, на щипки е. Обърнах отдолу, развих 5-6 винтчета, развих топката на ляво, върти се заедно с маншона. Възможно е вероятно и да се отдели първо само топката с малка отвертка се повдигат 2 палчета.
  3. Мерси, ще го имам предвид. Аз поръчвам частите по номер и се надявам да няма проблем.
  4. Да кажа как върви смяната. Още не е започнала, защото чакам маховик от Холандия марка Luk - излиза 360лв с доставката. В България не намерих маховик под 1000лв и доставка 1 месец. Дано да няма проблеми с него. Ще сложа съединител Exedy или Aisin. Не съм решил, но вероятно ще е Aisin(малко по - скъп е). Снимката е на стария маховик
  5. Да. Но сега гледам, че цените са им доста "примамливи", а и не се намират. Ще падне търсене май
  6. Колата не потегляше, с много газ (4000 оборота) мърдаше малко напред. Днес го свалих. Фееодовия диск е доста тънък, но няма нищо счупено. Нитовете са оставили следи по притискателя и по маховика. Притеснява ме да не го сглобя без да сменям маховика и да спре да отделя след 30-40 хил.км.
  7. Моля, някой който е сменил съединител да изкаже мнение за маховика. Трябва ли да се смени задължително?
  8. Здравейте! Нормално на колите, които не са с демпферен маховик не се сменява маховика при подмяна на съединителя. Тук се коментира въпроса, че доста хора имат проблем докато не сменят и маховика. В крайна сметка има ли такава закономерност или просто не се монтира правилно притискате лв и затова се отваря отново? Предстои и смяна и трябва да поръчвам части. Също така обикновено сменявам и семеринга на колянов вал и семеринга на кутията, както и някои триещи се части, почиствам хубаво и повече не се налага ремонт никога. Гледах схемите и не открих семеринга на кутията.
  9. Стягането също може да е малко, зависи от динамометричния ключ до някаква степен.
  10. Не ми е проблем. Недоволстваш малко в повече. Изправи се срещу проблема и малко по - мъжки действай, и ще се намери решение.
  11. Извинявай, жена ли си? Толкова рев рядко се среща. Във всеки пост пишеш, че ще я разкатаваш тая кола. Махай я и да се приключва.
  12. За жалост цените на колите вървят нагоре. За 20 бона вече може да се купи по - нова Хонда Джаз или Тойота Ярис.
  13. На такава кола не съм сменявал, но ако е заминала помпата, трябва да се свали скоростната кутия или само да се откачи от мотора и съответно процедурата е като за смяна на съединител. От опит мога да каже, че заминала ли е помпата то и съединителя е за смяна та даже и маховика ако е демпферен. Определено не е работа за пред блока, особено през този сезон.
  14. Аз бих пробвал с друг акумулатор първо. Не задължително чисто нов.
  15. Сигурно ли е, че е дим? Да не се окажат нормални изпарения, времето застудя и са по видими? Мирише ли по различно дима, на масло например?
×
×
  • Създай нов...