Jump to content

psp 276

Фен
  • Мнения

    66
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

psp 276 last won the day on Февруари 9

psp 276 had the most liked content!

Обществена Репутация

37 Neutral

Относно psp 276

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer, 2.0, Sport, 2004г
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    Нямам

Последни посетители

2366 профилни разглеждания
  1. Моля, някой който е сменил съединител да изкаже мнение за маховика. Трябва ли да се смени задължително?
  2. Здравейте! Нормално на колите, които не са с демпферен маховик не се сменява маховика при подмяна на съединителя. Тук се коментира въпроса, че доста хора имат проблем докато не сменят и маховика. В крайна сметка има ли такава закономерност или просто не се монтира правилно притискате лв и затова се отваря отново? Предстои и смяна и трябва да поръчвам части. Също така обикновено сменявам и семеринга на колянов вал и семеринга на кутията, както и някои триещи се части, почиствам хубаво и повече не се налага ремонт никога. Гледах схемите и не открих семеринга на кутията.
  3. Стягането също може да е малко, зависи от динамометричния ключ до някаква степен.
  4. Не ми е проблем. Недоволстваш малко в повече. Изправи се срещу проблема и малко по - мъжки действай, и ще се намери решение.
  5. Извинявай, жена ли си? Толкова рев рядко се среща. Във всеки пост пишеш, че ще я разкатаваш тая кола. Махай я и да се приключва.
  6. За жалост цените на колите вървят нагоре. За 20 бона вече може да се купи по - нова Хонда Джаз или Тойота Ярис.
  7. На такава кола не съм сменявал, но ако е заминала помпата, трябва да се свали скоростната кутия или само да се откачи от мотора и съответно процедурата е като за смяна на съединител. От опит мога да каже, че заминала ли е помпата то и съединителя е за смяна та даже и маховика ако е демпферен. Определено не е работа за пред блока, особено през този сезон.
  8. Аз бих пробвал с друг акумулатор първо. Не задължително чисто нов.
  9. Сигурно ли е, че е дим? Да не се окажат нормални изпарения, времето застудя и са по видими? Мирише ли по различно дима, на масло например?
  10. До момента, на различни коли, не съм виждал да пише в някоя книжка да се сменят свещи с оригинални. Винаги пише модел и производител на подходящите свещи. Най - често NGK.
  11. Нов или стар няма значение. Преди да се монтира на колата се източва в някакъв съд и се пълни с конкретното количество масло - така пише в указанията за монтаж на Нисенс. Друго нещо, което също е важно - при подмяна на компресора е задължително да се промие системата за да се изчисти от наличието на стружки евентуално.
  12. При монтиране на нов компресор първо трябва да се изсипе маслото, което е в него фабрично. Да се премери количеството му и да се добави точно колкото трябва. След това се добавя необходимото количество фреон в системата. Това е най - правилният, а и описаният в ръководствата начин на процедурата по пълнене на системата с фреон и масло. Ако системата е заредена както трябва, търсете проблеми в датчиците.
  13. Скоро пълних с фреон и беше на цена 20лв/ 100гр. Тези майстори е всеизвестно, че имат отстъпка на части и консумативи около 40%. Ако цените по - горе са нормални, можеш горе долу да направиш сметка колко са стрували частите и каква част от тях е отишла за труд.
  14. Този, който ти е пребоядисал бронята може ли да носи отговорност? Ако не втора употреба от непоправимо увредена броня или в раздел купувам на форума. Предполагам, че нов рефлектор не се продава отделно.
  15. Аз сменявах кондензатора скоро, не съм свалял бронята. Не мисля, че е трудно да се работи без да се свали бронята.
×
×
  • Създай нов...