
psp 276
Фен-
Мнения
64 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
psp 276 last won the day on Февруари 9
psp 276 had the most liked content!
Обществена Репутация
37 NeutralОтносно psp 276
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Accord Tourer, 2.0, Sport, 2004г
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
Нямам
-
Стягането също може да е малко, зависи от динамометричния ключ до някаква степен.
-
Не ми е проблем. Недоволстваш малко в повече. Изправи се срещу проблема и малко по - мъжки действай, и ще се намери решение.
-
Извинявай, жена ли си? Толкова рев рядко се среща. Във всеки пост пишеш, че ще я разкатаваш тая кола. Махай я и да се приключва.
-
За жалост цените на колите вървят нагоре. За 20 бона вече може да се купи по - нова Хонда Джаз или Тойота Ярис.
-
На такава кола не съм сменявал, но ако е заминала помпата, трябва да се свали скоростната кутия или само да се откачи от мотора и съответно процедурата е като за смяна на съединител. От опит мога да каже, че заминала ли е помпата то и съединителя е за смяна та даже и маховика ако е демпферен. Определено не е работа за пред блока, особено през този сезон.
-
Аз бих пробвал с друг акумулатор първо. Не задължително чисто нов.
-
Сигурно ли е, че е дим? Да не се окажат нормални изпарения, времето застудя и са по видими? Мирише ли по различно дима, на масло например?
-
До момента, на различни коли, не съм виждал да пише в някоя книжка да се сменят свещи с оригинални. Винаги пише модел и производител на подходящите свещи. Най - често NGK.
-
Нов или стар няма значение. Преди да се монтира на колата се източва в някакъв съд и се пълни с конкретното количество масло - така пише в указанията за монтаж на Нисенс. Друго нещо, което също е важно - при подмяна на компресора е задължително да се промие системата за да се изчисти от наличието на стружки евентуално.
-
При монтиране на нов компресор първо трябва да се изсипе маслото, което е в него фабрично. Да се премери количеството му и да се добави точно колкото трябва. След това се добавя необходимото количество фреон в системата. Това е най - правилният, а и описаният в ръководствата начин на процедурата по пълнене на системата с фреон и масло. Ако системата е заредена както трябва, търсете проблеми в датчиците.
-
Този, който ти е пребоядисал бронята може ли да носи отговорност? Ако не втора употреба от непоправимо увредена броня или в раздел купувам на форума. Предполагам, че нов рефлектор не се продава отделно.
-
Аз сменявах кондензатора скоро, не съм свалял бронята. Не мисля, че е трудно да се работи без да се свали бронята.
-
Смених ремъка и ролките и колата заспа.
-
Споделям информация какво съм сменил и колко е струвало към момента. Започвам от самото начало. На въпросния Акорд не работеше климатика. Напълних системата за тест с фреон. При тест всичко включваше - компресор, перки и т.н. Въпреки това липсваше налягане на компресора и имаше теч ( не голям, но имаше такъв). По моята логика в тази ситуация има проблем в компресора. При оглед на кондензатора установих липса на елементи и то доста по питата. Съответно посетих сервиз за климатици за експертно мнение. След проба и те установиха същите нередности, които и аз сам видях. Реших да направя сам подмяната на компресора, кондензатора и дехидратора. По въпроса дали може да се ремонтира компресора - вероятно може срещу доста прилична сума и несигурни резултати, предпочитам нов, чиято цена ще е малко по - висока от ремонта, но без излишни главоболия. Купих частите за около 700лв. Може и по - евтино да се купят, зависи каква отстъпка ползвате. Аз купих Nissesns. Подмяната не изисква кой знае колко умения, но все пак известна прецизност и последователност при сглобяването. Промивката на системата е абсолютно задължителна. В домашни условия не мога да кажа дали е напълно правилно, но аз ползвах препарата, който съм дал в горния пост и след това продухах с азот. Азотът изсушава идеално и затова е по - добрият избор. Сглобяването не е философия, сменяват се всички уплътнения и се стяга с динамометрите ключ(при възможност). Има клипове достатъчно за смяната стъпка по стъпка. На следващия ден отидох да заредят с фреон системата. Една особеност - новият компресор идва предварително зареден с масло. Препоръчително е да се източи маслото, да се премери какво е количеството му и да се сипе обратно в компресора толкова, колкото е по спецификация на производителя. След като се монтира на автомобила се завърта на ръка няколко пъти, след това се стартира климатика на празен ход. Следва да се пуска и спира на интервали 10 секс. работа, 10 сек. изключен компресор. Упражнението се повтаря 10 пъти след това се прави пробно кръгче. Зареждането на системата ми струваше 120лв. По мнение на специалисти проблемите с климатика идват от ненавременна поддръжка. Хубаво е дехидратора да се подменя на 2-3 год и да се дозарежда с фреон и масло.