Jump to content

psp 276

Фен
  • Мнения

    80
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

psp 276 last won the day on Февруари 9

psp 276 had the most liked content!

Обществена Репутация

46 Neutral

Относно psp 276

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer, 2.0, Sport, 2004г
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    Нямам

Последни посетители

2585 профилни разглеждания
  1. Ти откъде разбра какъв луфт трябва да има? Ако са изпокъсани, липсват или нещо подобно се сменяват, ама защото имат луфт не мисля, че трябва да се прави подмяна.
  2. Добавката дори да спре някой теч, няма да ти реши проблема генерално, освен това може да запуши и нещо, което не трябва.
  3. Не. Вероятно радиатора си заминава. С тези пластини металната част на радиатора е скопчана с пластмасата. Ако антифриза идва отвътре, то това е признак, че радиатора изпуска.
  4. трябва да се включват и двете перки. Това е вероятен проблем, а може и да не е единствен. Оправи го и виж какъв ще е резултатът. Провери дали идва той към вентилатора.
  5. Провери в момента дали не е изпуснал фреона. Въпреки че перките се включват провери дали шайбата се върти при включване на компресора. Може би ината да е изгоряла и да не включва. Дехидратира сменяван ли е някога? Провери тръбите как са. Ако се заледяват по трасето значи имаш проблем с регулирането на налягането. Не съм професионалист, но сам си ремонтирам климатиците и засега се получава. Не е кой знае колко сложно.
  6. 2 месеца след смяната няма проблеми. Пък колко ще изкара само времето ще покаже.
  7. Какво значи оригинален фреон, че не съм чувал такова нещо?
  8. Вероятно можеш, но бих ти да съвет, базиран на моя опит с различни коли - в условията на трафика в България, а и извън страната, темпоматът без наличието на дистроник е не функционален.
  9. Километражите на колите нов внос се връщат преди първото ГТП. Този сайт ще показва историята след първа регистрация, което на мен лично няма да ми е много полезно
  10. Моята я свалях тези дни. Не е type s. Маншона е захванат за топката. Свалих пластмасата около лоста, на щипки е. Обърнах отдолу, развих 5-6 винтчета, развих топката на ляво, върти се заедно с маншона. Възможно е вероятно и да се отдели първо само топката с малка отвертка се повдигат 2 палчета.
  11. Мерси, ще го имам предвид. Аз поръчвам частите по номер и се надявам да няма проблем.
  12. Да кажа как върви смяната. Още не е започнала, защото чакам маховик от Холандия марка Luk - излиза 360лв с доставката. В България не намерих маховик под 1000лв и доставка 1 месец. Дано да няма проблеми с него. Ще сложа съединител Exedy или Aisin. Не съм решил, но вероятно ще е Aisin(малко по - скъп е). Снимката е на стария маховик
  13. Да. Но сега гледам, че цените са им доста "примамливи", а и не се намират. Ще падне търсене май
  14. Колата не потегляше, с много газ (4000 оборота) мърдаше малко напред. Днес го свалих. Фееодовия диск е доста тънък, но няма нищо счупено. Нитовете са оставили следи по притискателя и по маховика. Притеснява ме да не го сглобя без да сменям маховика и да спре да отделя след 30-40 хил.км.
  15. Моля, някой който е сменил съединител да изкаже мнение за маховика. Трябва ли да се смени задължително?
×
×
  • Създай нов...