Jump to content

kvd74

Модератор
  • Мнения

    2005
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    9

Мнения публикувано от kvd74


  1.  

    Преди 2 часа, jt26 написа:

    Да ви кажа честно, без да омаловажавам усилията за икономия или да ви поучавам!!!, но не ви разбирам целите

     

    Ако е до моя разход, то няма никакви усилия и цели, просто пишем разхода. По магистралата си карам в горната граница, естествено. Знам колко се нервят тираджийте, когато настигнат някой заспал и трябва да изпреварват. След това до Стражица си е 40-60-90. Тя колата си е фабрично кръстена Икономик, Vtec-E /economy/, не че аз искам да я наричам така. Това и е разхода и по "книга"- 

    Разход на гориво - градско7.7 Литра/100 км

    Разход на гориво - извънградско5.2 Литра/100 км

    Разход на гориво - комбинирано6.5 Литра/100 км.

    Тегло 1065 кг.

    И, ако ми е до спестяване на пари нямаше да я карам от толкова години на бензин. 

     

    • Харесвам 1

  2. Както колега модератор написа в една друга тема- 

    "Темата за общи приказки за модела я заключихме, точно за да има повече подредба в раздела и ориентацията да е по-лесна. Авторът прати тази в същата посока, моля създавайте теми с ясно заглавие за новите си въпроси или пишете във вече съществуващите."


  3. На 22.03.2024 г. at 12:20, darius написа:

    Nissan X-trail и Qashqai  e-power!

     

    "Уникалната технология на Nissan e-POWER съчетава бензинов двигател, който зарежда батерията и електрически мотор, който върти колелата. Подобно на електрически автомобил, намалява емисиите и експлоатационните разходи, но тъй като не е необходимо да го включвате в електрическата мрежа, няма промяна в навиците Ви за шофиране. В допълнение към двигателя с вътрешно горене, e-POWER използва и регенеративно спиране, за да поддържа батерията заредена."

     

    Много поздрави на Хонда и Тойота от Нисан! Чакаме пазара, какво ще покаже!

    Ел. Мазда СХ-30 също ще ползва бензинов ванкелов двигател само за зареждане!

    Аз отдавна съм се чудил, дали ДВГ не може да ползва само за генератор на ток при т.н. ел.автомобили. Просто да върти едно или някалко динама, които да дават ток за всичко нужно, и така получената ел.мощност да бъде в пъти повече спрямо разхода на горивото. Такава технология не е уникална по своя принцип на работа, само сега за първи път ще се ползва при автомобили.

     


  4. Сваляш капака на клапаните и въртиш, със 17 ключ, болта на шайбата на кол.вал обратно на часовниковата стрелка. В същото вчеме наблюдаваш кога ще излезе отгоре на ролката на разпр.вал надписа на ремъка, ако знаеш каква марка е сложил, и го преценяваш.

    Водната помпа може да се види отдолу, като легнеш и светнеш с фенерче от определена позиция. Вижда се долната и част, където е и дренажният и отвор, когапо протече. Би трябвало да лъщи алуминият на корпуса и, ако е нова.

    • Нагоре 1
    • Благодаря 1

  5. Преди 2 часа, Krasi-mir написа:

    За да сложиш неоригинално радио трябва да разглобиш цялата конзола, за да махнеш шината на оригиналното.

     

     Маншона и пластмасата около него просто се издърпват нагоре. 

     

    Освен оригиналната шина да е с друго захващане. Иначе на друг CD плеър шината се монтира отпред и се закривяват едни метални изрезки по нея за контра.

    Между другото- в средата и дъното на отвора за радио/плеър има една пвц гърбица, която пречи на кабелите и преходната букса да се монтира удобно CD плеъра. Ако е само USB плеър, без CD няма проблем, защото е по-плитък.  Та, тая гърбица я прерязах с един лист ножовка за метал.

    Маншона първо в предната по-широка част се издърпва нагоре, после леко напред, за да излязат задните крачета.

    Под ръчната има капаче и под него два болта. От там се почва разглобяването.

    • Благодаря 1

  6. Off Topic

    Работил съм на багер, който в кабината имаше печка на твърдо гориво. Беше топло зимата, чак радиото високо в кабината се изкриви от жегата.:D

     


  7. Преди 3 часа, DAN_DAN написа:
    Off Topic

     

    Марко Тотев

     

     

    Може би не знаеш, но веднага след смъртта му късмета му проработил. На погребението му валяло силен дъжд и всички станали мокри и мръсни. Само той бил сух и чист.   /черен хумор/:dunno:

    • Хаха 1

  8. На 10.01.2024 г. at 12:39, boiskii написа:

    Мерси за идеите. Корите отвътре ще ги махна преди кърпенето. На пръв поглед петното е предимно в зоната на изрязаното по задния панел, не пречи да огледам в по-голям мащаб. За ръждата чистене колкото може и където може да се бръкне и после с млякото на Вюрт. Парафина и антикора са на Боди. За платмасовите подкалници е доста идейно. Готови отвори ли се ползват за монтажа или се дупчи?

     

     

     

     

     

     

    Привет.

    В предната част го хванах с два рапида тип "копче" за пластмасовия праг, на челото към гумата. Отзад първо свалих калобрана, след подкалника го върнах и само пробих дупка в подкалника да мине рапида / захваща се за бронята/. По средата, зад гумата, гледано челно от към нея, вече пробих една дупка в ламарина, която обаче е, като планка и не влиза обургията в багажника, а излиза пак отвън и отдолу на багажника.

    Това всичко, обаче, е за английското купе. :thumbs1:

    • Благодаря 2

  9. На 19.01.2022 г. at 16:51, kvd74 написа:

    И моята скромна кола мина на преглед преди 20 дена. Накрая бай Здравко вика:

    - Давам ти еко 2, ама да знаеш догодина еко 1.

    - И какво значи 2 ?

    - Ами, можеш да ходиш където си искаш.

    - А газовете как са? 

    - А, добре са, ама колата ти е стара.

    След този преглед минах още два, един пак при бай Здравко:D, и ми тури еко 2, но за последния ме подразниха и направо в друг пункт.

    -Може ли да се даде еко 2 на тази кола?

    -Дизел ли е?

    -Бензин, без газова у-а.

    -Има ли катализатор?

    -Има и работи, газовете са добре.

    Резултата- еко 2 и забележка, че задните спирачки са малко слаби. Последва цялостна смяна на сп.течност. 

    В последствие разбрах, че и при бай Здравко съм можел да мина, защото имало някаква +наредба за бензиновите коли.

    Положението е- тормоз да има.

    • Харесвам 1

  10. Преди 14 часа, Krasi-mir написа:

     

    image_941159.thumb.jpg.2504c9a3a03bbeffcffcafd99e45f58b.jpg

     

     

     

    Ех, че, хубавец. Символ на соца- в него винаги има място за още един човек. Сигурно модела 280, значи хората, които могат да се съберат в него. :D


  11. Колега, когато свършиш с кърпенето, боята и обработката с парафин, добре е да сложиш и едни подкалници. Пасват много добре и покриват чупката на веждата, чак до челото на калника.

     

    https://www.avtosklad.bg/podkalnik-plastichen-zaden-92345/po/honda-civic-hatchback-1999-1-2001-7-119365

    • Благодаря 1

  12. Привет.

    След като се разминах с едни оригинални Хонда свещи, реших да проверя какви са небрандираните с Хонда NGK в местния магазин за авточасти.

    Малко се учудих, че имат надпис Япония. Взех ги и вкъщи ги доразгледах и сравних със стари оем. Напълно идентични са с оригинарните Хонда, като изработка и надписи. По баркод са холандско производство. В интернет масово излизат с малко по-различна опаковка, като разположение на надписи и картинки, но намерих и същата опаковка. Тя, обаче, имаше холограмни стикери, а моите нямат.

    Какво куче ще излязат за 8 лв./бр. ще разберете скоро. 😉

    IMG_20231223_173848.jpg

    IMG_20231223_174057.jpg

    IMG_20231223_174422.jpg

    IMG_20231223_174534_edit_798849838247373.jpg

    IMG_20231223_174746_edit_799029906635366.jpg

    IMG_20231223_174001_edit_803006262690489.jpg

    IMG_20231223_173542_edit_803072818865999.jpg

    • Харесвам 2
×
×
  • Създай нов...