kra4e
Фен-
Мнения
20 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно kra4e
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда
-
Пол
Мъжки
-
Място
Русе
Последни посетители
2172 профилни разглеждания
-
и аз карам ФР В от 2 години само, че 2.0. за тази обява - колата е с пребоядисани задните 2 панела/вежди, ако е германка много страдат от ръжда и веждите мн бързо ръждясват, а на тази от 2те страни са пребоядисвани, претапициран волан и избеляла емблема на волана, сменени гумички на педалите, даже не са същата шарка като оригиналните. Ако ще ходиш да я гледаш, задължително отдолу я огледай да няма ръжда, под резервната гума. Според мен не е на тези километри. Поздрави
-
изчакай да дойде зимата, 10ка не ти мърда и няма стопляне. Иначе нормално извънградско 5.5-6, градско около 8-9 с 18ки джанти и без дпф
-
Аз съм с ФР В с К20 с 6 скорости. Като динамика/разход е супер. 12 газ градско и 8.5 извън. Вътре - просторна с голям преден прозорец, предната средна седалка е малка и ако ще се возите 3 ма отпред, 2 мата пасажери да не са широки и големи. Задните седалки падат и става с голям багажник. Вратите се отварят с по-голяма градус от обикновените .Като недостатъци - изключително твърдо фабрично окачване, особено отзад, като лагерна количка е, малък багажник ако е за голямо семейство, сравнително ниска е, предната седалка на шофьора - ако си широк ще ти опира рамото или ръката във вратата-кората, но се свиква, голяма мъртва точка от ляво и дясно (колонката на предния прозорец е много широка) и най-важното - гледай да няма ръжда, че там няма спирка. Като заключение - здрава, практична и икономична градска кола. За 2 години само масла и филтри. Дано съм ти бил полезен.
-
Преди да поръчваш и правиш още каквото и да е било, спри от бутилката подаването на газ до край и карай няколко дена само на бензин и пиши дали има промяна
-
Газова има ли колата?
-
И моята вози твърдо, на легнал полицай отзад най-много се усеща.
-
... аз съм с дизел и имах "Огромен" проблем с дюзите, смених 4 дифтуняги за по 6 лв всяка, реално само може би по принцип само 1 беше за смяна, ама в предвид високата цена смених и 4те
-
Има вариант да са залепили малко парче изолирбан или нещо подобно от вътрешната страна на таблото, като смъкнеш таблото светни с фенерче от зад и ще разбереш
-
и аз се присъединявям към клуба на "Вибриращите" при 40км в час и след сменени карета
-
и при мен точно така стана, смених вътрешното каре на дългата с Pascal изчезна голямата вибрация от 80 до 120 и се появи лека вибрация от 30 до към 40 Пиши като смениш и другото каре да ли е изчезнала
-
И аз имам проблема от 90км до 120км тресе при натоварване. При опорния лагер на дългата полуоска има луфт. Така ли трябва да е или е заминал лагера или карето? Кажете мнения video-91aac471924d94e435a580437dfcc138-V.mp4
-
Аз съм от Русе и ако съм ти по път се обади. Поздрави