-
Мнения
164 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Informer
-
Ранг
Баш майстора
- Рожден ден 21.10.1976
Contact Methods
-
Website URL
http://www.infoboardbg.com
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
4798 профилни разглеждания
-
Инфоборд не може да чете грешки от ABS и SRS модула, той чете и трие само от EKU-то. За да се изтрият грешките трябва след подаване на командата от Инфоборд да се изключи от контакт и след това при включване, ЕКУ-то прави повторен тест и ако грешката не се диагностицира от него и Инфоборд няма да я покаже.
-
Някой беше питал за снимки с монтиран цветен Инфоборд. Един фен от Чехия го е вградил на англичанката си: още снимки тук
-
3 пинова е буксата, наистина са 2 букси, едната 2 пина другата е тази която ни трябва с 3. Тествали сме успешно на такова CR-V. Слави, при теб незнам защо не е тръгнало, поддръжката на CR-V я няма във всички версии на софтуера в инфоборда, най-добре е да се пробва с най-новата.
-
Да трябва да предвидите сенчесто място за цветния дисплей. Ние сме се постарали за нещата които трябва да се виждат. Направили сме ги максимално ярки за да се четат и при пряка слънчева светлина. Като цяло цветните дисплеи имат тоя недостатък и iPhone да сложите на слънце резултата ще е същия. Аз моя съм го лепнал точно пред оборотомера и скоростомера защото тях така или иначе не ги гледам когато имам инфоборд.B18C4 си го поддържаме на 100% стига да не е чипван
-
Не мога да кажа 100%, че ще работи на тоя Сивик защото незнам кога точно умните глави от Хонда са премахнали съвместимостта с ОБД1 протокола, нищо не пречи да се тества. Кабелите са дълги и на двата инфоборда защото те са от 2 части, втората която е за връзка към диагностичната букса не се вижда на тази снимка. Общата дължина е към 2 метра.
-
Май трябва да я махнем тази таблица със съвместимостта, само обърква хората. Идеята и беше да вписваме там колите на които реално сме тествали и работи, което не значи, че само на тях ще работи. Ние не сме я попълвали, защото хората често не си знаят модела на двигателя
-
Напротив, мисля, че бях ясен, поддържаме всички хонди от 1992 до 2003-та година...
-
Цветният Инфоборд поддържа повече модели на хонда от стария. Разширихме поддръжката на коли до 2003-та година, които са OBD2 съвместими и са с 16 пинова букса. Това включва ЦРВ-та и Акорди които не се поддържаха до сега. Скоро ще имаме поддръжка и на най-новите, 2004+
-
Ние сме направили видео на което се виждат повечето възможности: http://www.youtube.com/watch?v=l6mpJz3Q3osВ детайли:- По висока точност на изчисленията, новия процесор е 32 битов, стария е 8 битов. Честотата на опресняване на данните е по-висока заради по-бързия дисплей. Дино-то е по-точно и по-интерактивно с възможност да си записваш и сравняваш тестове. Другите неща са глезотии, но на някой може да са му полезни:- Виртуален резервоар, чрез който се изчислява така наречения cruise range.- Бележник за разходите по колата.- Аларма за обслужващи периоди на различните компоненти.- Диагностиката е по-силно застъпена, има графики за всички сензори. - Връзка през USB с компютър за ъпдейт на фърмуера или за сваляне на данни. Ще пуснем и софтуерче под Windows за разглеждане на записаните данни.Разбира се и стария върши добра работа, ние ще продължим да го правим, но с нов процесор и друг дисплей. Предимството му е по-ниската цена и по-лесното вграждане, малко по-малък е.
-
Поддържаме само коли на които има фабрична диагностична букса. Имахме планове за универсален модул, но се оказа много нерентабилен (висока крайна цена).
-
Благодаря, пуснали сме от тези промоция до изчерпване на количествата. Имахме останали бройки които пазехме ако на някой случайно му даде дефект, но не се наложи за щастие
-
Във форума сме го показали само, скоро ще имам подробно упътване и размери... Дебелината на кутията е около 15 мм.
-
Да, магазина работи от известно време и приема поръчки.
-
Когато човек не е сигурен в нещо, по-добре да не го казва...Имам устройства с подобен тъч скрийн на над 10 години. Не виждам какво може да му се "повреди", а дори да се повреди, ще прежалиш едни 10-20 лв за нов, айде
-
Незнам как е при другите, но аз съм махнал катализатора и на негово място сложих резонатор. Резултата е, че при 2500 оборота се чува лееко това изрязване и като се замисля, ефекта идва просто от тънките стени на резонатора който усилва тоя звук, както и звука от двигателя като цяло (колата е малко по-шумна).