Jump to content

Informer

Фен
  • Мнения

    164
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Informer

  • Ранг
    Баш майстора
  • Рожден ден 21.10.1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.infoboardbg.com

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

4798 профилни разглеждания
  1. Инфоборд не може да чете грешки от ABS и SRS модула, той чете и трие само от EKU-то. За да се изтрият грешките трябва след подаване на командата от Инфоборд да се изключи от контакт и след това при включване, ЕКУ-то прави повторен тест и ако грешката не се диагностицира от него и Инфоборд няма да я покаже.
  2. Някой беше питал за снимки с монтиран цветен Инфоборд. Един фен от Чехия го е вградил на англичанката си: още снимки тук
  3. 3 пинова е буксата, наистина са 2 букси, едната 2 пина другата е тази която ни трябва с 3. Тествали сме успешно на такова CR-V. Слави, при теб незнам защо не е тръгнало, поддръжката на CR-V я няма във всички версии на софтуера в инфоборда, най-добре е да се пробва с най-новата.
  4. Да трябва да предвидите сенчесто място за цветния дисплей. Ние сме се постарали за нещата които трябва да се виждат. Направили сме ги максимално ярки за да се четат и при пряка слънчева светлина. Като цяло цветните дисплеи имат тоя недостатък и iPhone да сложите на слънце резултата ще е същия. Аз моя съм го лепнал точно пред оборотомера и скоростомера защото тях така или иначе не ги гледам когато имам инфоборд.B18C4 си го поддържаме на 100% стига да не е чипван
  5. Не мога да кажа 100%, че ще работи на тоя Сивик защото незнам кога точно умните глави от Хонда са премахнали съвместимостта с ОБД1 протокола, нищо не пречи да се тества. Кабелите са дълги и на двата инфоборда защото те са от 2 части, втората която е за връзка към диагностичната букса не се вижда на тази снимка. Общата дължина е към 2 метра.
  6. Май трябва да я махнем тази таблица със съвместимостта, само обърква хората. Идеята и беше да вписваме там колите на които реално сме тествали и работи, което не значи, че само на тях ще работи. Ние не сме я попълвали, защото хората често не си знаят модела на двигателя
  7. Напротив, мисля, че бях ясен, поддържаме всички хонди от 1992 до 2003-та година...
  8. Цветният Инфоборд поддържа повече модели на хонда от стария. Разширихме поддръжката на коли до 2003-та година, които са OBD2 съвместими и са с 16 пинова букса. Това включва ЦРВ-та и Акорди които не се поддържаха до сега. Скоро ще имаме поддръжка и на най-новите, 2004+
  9. Ние сме направили видео на което се виждат повечето възможности: http://www.youtube.com/watch?v=l6mpJz3Q3osВ детайли:- По висока точност на изчисленията, новия процесор е 32 битов, стария е 8 битов. Честотата на опресняване на данните е по-висока заради по-бързия дисплей. Дино-то е по-точно и по-интерактивно с възможност да си записваш и сравняваш тестове. Другите неща са глезотии, но на някой може да са му полезни:- Виртуален резервоар, чрез който се изчислява така наречения cruise range.- Бележник за разходите по колата.- Аларма за обслужващи периоди на различните компоненти.- Диагностиката е по-силно застъпена, има графики за всички сензори. - Връзка през USB с компютър за ъпдейт на фърмуера или за сваляне на данни. Ще пуснем и софтуерче под Windows за разглеждане на записаните данни.Разбира се и стария върши добра работа, ние ще продължим да го правим, но с нов процесор и друг дисплей. Предимството му е по-ниската цена и по-лесното вграждане, малко по-малък е.
  10. Поддържаме само коли на които има фабрична диагностична букса. Имахме планове за универсален модул, но се оказа много нерентабилен (висока крайна цена).
  11. Благодаря, пуснали сме от тези промоция до изчерпване на количествата. Имахме останали бройки които пазехме ако на някой случайно му даде дефект, но не се наложи за щастие
  12. Във форума сме го показали само, скоро ще имам подробно упътване и размери... Дебелината на кутията е около 15 мм.
  13. Да, магазина работи от известно време и приема поръчки.
  14. Когато човек не е сигурен в нещо, по-добре да не го казва...Имам устройства с подобен тъч скрийн на над 10 години. Не виждам какво може да му се "повреди", а дори да се повреди, ще прежалиш едни 10-20 лв за нов, айде
  15. Незнам как е при другите, но аз съм махнал катализатора и на негово място сложих резонатор. Резултата е, че при 2500 оборота се чува лееко това изрязване и като се замисля, ефекта идва просто от тънките стени на резонатора който усилва тоя звук, както и звука от двигателя като цяло (колата е малко по-шумна).
×
×
  • Създай нов...