-
Мнения
191 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
28 NeutralОтносно Accordingly
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord Tourer 7gen 2.4/Coupe 6gen V6 3.0, ex-Prelude 3gen
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
6289 профилни разглеждания
-
Хаха, много добро!
-
Не си прав - много неща могат да се променят с един фейслифт. Ако говориш за Акорд 7 - дори предния капак и маската са различни и несъвместими, да не говорим за скоростни кутии, електроника и т.н.. Навремето имах Прелюд 3 - преди и след фейс са съвсем различни коли откъм визия и отново несъответстващи като монтаж. Другият ми Акорд пък е 6 купе - там външно промени почти няма (трудно е да подобриш съвършенството ) но пък преди фейс са със стандартни кабели/свещи, след - с бобини и т.н. Иначе стоп си намерих в крайна сметка, просто извадих късмет с фейслифтова обява. Сега проучвам въпроса да се заиграя малко с цялата задница и светлините. Попаднах на това видео което ме вдъхнови, въпреки че бих конфигурирал светлините другояче - Стопчетата на мястото на рефлекторите в бронята (има ги в алиекспрес) бих ги оставил като габарити заедно с най-външните светлини на калниците (или ако са достатъчно ярки, бих ги вързал за мъгли), а вътрешните (кръглите) да светват само при спиране. Просто ме дразни комбинацията от правоъгълни+кръгли светлини заедно нонстоп и при спирачка как просто светват по-ярко, на JDM версията са разделени фабрично, само че наопаки - външните светлини са стопове, вътрешните са габарити. Също ме интересува тези най-малките вътрешни кръгчета за какво са оставени - просто рефлектори? Не знам, ще го помисля още малко, а и ми интересно дали от законова гледна точка ще възникне проблем, по ГТП-тата особено. Като цяло е интересно как едни и същи коли имат различни конфигурации на светлините и отпред и отзад, според пазара за който са предвидени. Сещам се за много примери, особено с Акорд 5, 6 и 7.
-
Съжалявам че вдигам тая тема от миналата година, но понеже съм на вълна стопове - тези имат и вариант с оранжеви мигачи по принцип, макар че наживо малко ми евтинеят.
-
Благодаря, точно заради такива дразнещи дреболии търся някой който я е правил тази модификация от първа ръка и на комбито, ама явно не е толкова популярна. Аз съм с фейслифт комби, но рефлекторите са си правоъгълничета... Както и да е, ще си действам на око, то се е видяло, дано няма разлики в монтажа.
-
Здравейте, искам да си направя стоповете на комбито симетрични, както са на JDM версиите - https://www.sbimotor.com/en/cars/HONDA/ACCORD WAGON/374518330 Мога да си намеря ляв стоп от англичанка и ще стане, но понеже няма вече изобилие от обяви, въпросът ми е има ли разлика от преди и след фейслифт, или дали е от дизел, бензин 2.0 или 2.4 (визуално аз не откривам разлики, но може би се различават като монтаж или пасване или да пропускам нещо друго). Съжалявам за базовият въпрос, но информацията която намирам е противоречива.
-
Здравейте, наскоро си купих фейслифтово комби 2.4 и тия дни установих че и двете задни врати не се отварят отвътре (интересен пропуск при огледа). Отвън се отварят нормално, централното ги отключва и заключва както трябва, защитите за (не)отварянето на прозорците и вратите от при шофьорската врата видимо работят (предните врати се отключват и заключват от копчето), но изглежда че задните врати остават защитени, т.е. заключени. Иначе задните стъкла се вдигат и свалят. Под корите всичко изглежда ок - какъв може да е проблема?
-
Да задам и аз малко лаишки въпроси - сутрин на студено като запалите, веднага ли тръгвате или изчаквате малко преди да и чукнете D? Когато карам кола с ръчни скорости, не се притеснявам като запаля веднага да вкарам 1-ва и да потегля. При автоматика обаче предпочитам да изчакам малко. Мисля че и в упътването някъде пишеше относно автоматика да не се превключва от P или N на D при различни обороти от тези на празен ход (което аз разбирам като ~800). Само че сутрин моите обороти са малко на 1000 и им трябва малко време докато постепенно спадат до под 1000 като почне да загрява, което мисля че е нормално (така е било при всичките ми Хонди досега), но проблем ли е да се включва на D при 1100-1200 да речем (когато съм го правил оборотите между другото падат веднага надолу до под 1000 преди да се усети тупването на D-то, а ако върна обратно на N, се вдигат отново)? И друго - виждам че има хора които карат в "ръчен режим". Някой знае ли при моята кутия (B7XA) кои позиции мога да сменям в движение освен D3/D4, защото от книжката не можах да разбера напълно? По принцип като ги разцъквам на място между D3 и D4 няма механична смяна, но от D на 2 или 1 се усеща такава. Съответно от 1 към 2 и от 2 към D също, затова не смея да ги превключвам тези варианти в движение. tonywoolf, да това черното е филтъра на кутията. п.с. Относно круза и аз имам усещането че спира по нанадолнище, ако контролира само с дросела е доста странно като усещане. Трябва да пробвам на по-стръмно шосе
-
Не споря кое е по-доброто масло, затова изрично споменах че това се случи конкретно при мен, не твърдя че генерално едното масло е по-добро от другото. Дали е пълна синтетика аз като обикновен потребител няма как да кажа - на тубите обаче си пише full synthetic, нещо което определено не може да се каже за DW-1. Явно това не е най-ключовото за Хонда. На теория ползите от синтетиката са че запазва качествата си при по-висока температура от другите видове масла, а както е известно враг номер 1 на автоматичните трансмисии е прегряването, същевременно обаче за качеството при смяната на предавките голяма роля играят и другите вещества в състава на маслото - FM-и, естери и т.н. Към Мотула между другото и аз сложих Lubegard Red профилактично - няма как да преценя има ли ефект от него конкретно, но поне гарантирам че не вреди ROCKONOFF - на мен Red Line ми се стори сравнително тъничко като го наливах, имай го предвид и това, щом вискозитета те притеснява. Между другото има вероятност от цедките в соленоидите за които спомена колегата SpliFF да идва това бавене и лашкане - не е зле да се проверят да не са затлачени.
-
Не искам да ви разбивам очакванията, но аз поради същата дилема с хондовите масла си намерих от едни субараджии тука в София които карат от САЩ наедро Redline D4 ATF ~40лв квартата и си опресних маслото с 3 кварти и поне на моето американско купе не му хареса това американско масло... почна с глупостите, та после източвах и доливах 3 пъти както е по-упътване, само че не с Хонда, а сипах пак така на риск малко - Motul Multi ATF (който си е вече пълна синтетика наистина без тън-мън), с който кутията слава богу заспа. Моля мнението ми да не се приема за препоръка какво масло да си слагате или пък не - всеки автомат е според зависи - различни модели, различен етап на износване и т.н. и това че на моята кола не и хареса Redline, не означава че генерално не се разбира с Хонди. Напротив - в нета има предимно хубави отзиви от хондаджиите в Америка. Просто да имате едно наум Същото важи и за Мотула. п.п. Пълното източване с машина под налягане не се препоръчва за хондови автоматици! Това поне е 100% факт. Само опресняване се прави (х3 източване/доливане) - вече с какво масло всеки сам си поема рисковете. Успех!
-
Човекът си е просто ценител, от старата школа, сигурно затова
-
Само да добавя за американките понеже ги оплюха че са по-кекави от японските - не мисля че има такова нещо, с изключение на автоматичните кутии, които по правило са слабо място на американските Акорди от 6-та ген нагоре, просто защото не се правят от Хонда. Заводът на Хонда в Охайо произвежда (не просто сглобява) Акорди от 1982г., като качеството на автомобилите е 1:1 с японското, защото част от колите се изнасят И за Япония, така наречените import edition. Имал съм 3 генерации американски Акорд (3, 5 и 6-та) и по здравина не са отстъпвали на 100% японския ми Прелюд, но за сметка на това ми се струва че превъзхождат японските/европейските версии откъм комфорт и екстри. Особено при 6-та ген разликите между американец и европеец в това отношение са меко казано драстични. На въпроса за 7-ма купе, ако не са те отказали и продължиш да търсиш бройки от него - просто не взимай автоматик, това е слабото място на тия коли, иначе за конкретния екземпляр нямам мнение. Също така, понеже сме в Европа, а тази генерация мисля че не е имала официален внос за насам, ще ти е трудно изобщо с намирането на обяви и съответно части на старо. За нови части можеш да се възползваш от груповите поръчки от САЩ тук във форума, защото в БГ магазините ще те гледат умно и дори ще те убеждават че "няма такава Хонда". Такива са рисковете да караш по-рядък модел кола - трябва да си прецениш дали те устройват. Успех!
-
Тоя Vigor е интересен, виждал съм и един софийски - сив, 5-цилиндров хардтоп 4-врати се води. Към Елин Пелинската група - би трябвало да имате и Ледженд 1ген купе при вас, както и Акорд 3ген с отварящите се фарове, сигурно ги знаете Иначе принципно влезнах тук за да поздравя собственика на един жесток червен Прелюд 3ген снощи на Лукойла в Бъкстон - количката смазва; както и черното Акорд купе 3.0 на Панчарево в неделя Все интересни хондели