Jump to content

stan4o

Фен
  • Мнения

    500
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

26 Neutral

Относно stan4o

  • Ранг
    Станчо
  • Рожден ден 6.10.1978

Profile Information

  • Кара
    Subaru Forester
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

7401 профилни разглеждания
  1. Тя се погледна в огледалото.... и му наля още една ракия.
  2. Ееее много яко време, даже с двама човека.... браво браво
  3. stan4o

    LAGG

    Клипа не е нищо особено, но повече ми хареса от песента Не че е лоша, ама някак си не става като за сингъл, по-скоро е като за "Б" страна на албум. Но може и проблема да е в мен, че Грин дей одавна ми се струват доста лигави
  4. Нямам вече легаси защото си купих форестър Спокойно легасито е в ръцете на съфорумник (от този форум) Относно надеждност на скоро ми казаха бисер който някъв човечец изцепил отностно Субару (собственик на Субару Форестер) "Е на тая кола ако и бяха сложили и един двигател от Хонда немаше да има трошене!". ДА, при толкова здраво направено окачване и трансмисия двигателите въпреки че са достатъчно надеждни идват слабото звено Предполагам си се насочил към комби, имай предвид че комбито е товарен кон и наистина е сериозно товарена и експлоатирана кола, така че няма да е на под 300к км независимо че ще е кордисана на 170 Възможно е и амортесиорите да са подали след толкова товарене... Все пак влез в Субару форума и ще видиш колко полезна информация има, а и на повечето ти въпроси е отговорено... само не се стряскай като прочетеш цени на това и онва. Хората там пишат истинските цени на истинските части, не на някакви турски, китайски или не знам си какви заместители.
  5. Щом искаш EJ20 - 125 коня то това е Легаси 3-то поколение, от 1999г на там. При по-старите 2 литровия мотор е 116 коня. Разликата не е голяма все пак. Най-добрия избор е EJ22, но него можеш да намериш само в 1-во и 2-ро поколение Легаси, т.е. до 1999г. EJ двигателите са милионници (проблеми създават само EJ25D), ако не е прегряван и е подържан на време не би трябвало да има каквито и да било проблеми. Окачването е много здраво имах легаси '97г навъртях му над 25 000 с тормоз по язовири и чукари, сегашния собственик му врътна още км, а шарнир не е сменян При ръчната скоростна кутия имаш междуосов диференциал (виско муфа), който при кола на почти 20г е възможно да даде дефект, рециклирането е около 250лв нов около 800. Обслужването е около 500лв ремъците и ролките + труда. Разхода не много по-голям от на ЦРВ. Газ никакви проблеми дори и с обикновена газова не Г.И. Не разбрах какво всъщност те интересува?
  6. Ето малко снимки и на моя аквариум стартиран с новата визия преди около месец. По време на снимките обитателите са 20тина неонки и два анциструса
  7. "фабричната газова" на Субару е газова поставена от местния дилър, като може би тох е поел гаранцията, няма никаква разлика в двигател, генерация итн. Колегата пита за модела който е след 2003г там проблемите с прегряването са решени. Реално само първите 2.5 двигатели на субару имат масово този проблем (EJ25D произвежда се до около 2000г след това е EJ251). Ако можеш да се лишиш от още малко динамика най-добрия ти избор е легаси 2.0 - 137 коня (има и автоматици), мисля че след 2006г дори го водят 157 коня, но това е по-скоро маркетингов трик от колкото реално може да се усети разликата. Относно демферентния маховювик на 2 литровия двигател може да се смени с обикновен, за 2,5 не съм сигурен така че ако само това те насочва към автомата помисли още малко и не изключвай и ръчката АВД-то не е за проходимост, а за стабилност на пътя, така че изобщо не е ненужна екстра през останалите 10 месеца
  8. IACV - клапана който контролира въздуха за празен ход или както опелджиите му викат "стъпково моторче" или "автоматичен смукач" . Пробвай с почистване, ако стане значи е бил запекъл отворен, ако не се оправи си за нов. За да си на 100% сигурен че е от него, просто го изолирай, като сложиш между него и колектора пластинка. Така малко ще се опитва да гасне докато загрее, но после ще си е добре.
  9. директно на въпроса ако избора е между ЦРВ 1/2 генерация и ХРВ избирам ХРВ-то Ще се изкажа като бивш хондаджия (имал съм два акорда и сивик) и от няколко години преминал в лагера на субару (първо легаси от скоро форестер). Относно подръжката, няма никаква разлика. Дори мога да кажа че хондата излиза по-скъпа, понеже аз и на акорда и на сивика сменях доста често шарнири понеже карам по черни пътища от време на време Смяната на ангренажа излиза малко по-скъпа (с около 100лв), но това в дългосрочен план се избива от шарнири и кормилни накрайници... Масла, филтри, накладки, дискове няма смисъл да обсъждаме ясно е че и в двата случая е въпрос на избор Двигателите EJ20 и EJ22 са толкова дурако устойчиви мисля че по надеждност могат да се сравняват единствено с F20 от хондовските двигатели. EJ25 е податлив към прегряване и течове за жалост той е най-често слагания в Аутбек. Трансмисията има виско муфа при ръчните скорости на която рециклирането и е около 250 лв и след това изкарва доста, т.е. е нещо което и да се развали, прави се веднъж и забравяш. Газифицирането не е никакъв проблем, ако искаш слагаш обикновен ГИ или с ОБД, ако щеш и обикновена газова... за комфорта ще направя сравнение по класове както би било редно логично е да се сравнява Аутбек с ЦРВ понеже са на базата на Легаси/Акорд и ХРВ с Форестер, понеже са на базата на Сивик/Импреса, но за мен по коректното сравнение е Форестер с ЦРВ и ХРВ с Импреса. Имам достатъчно наблюдения над следните генерации: форестер 2 ген (03-05г) ЦРВ 1ва ген(99-02г) Шум - тук между Форестер и ЦРВ почти няма разлика, малък по тихо е ЦРВ-то в диапазона 50-130км/ч, под и над тази скорост мисля че фоорестера е по-тих заради балансирания боксер при ниските скорости и малко по добрата аеродинамика във високите. За ХРВ и импреса нямам достатъчно наблюдение.. Появява се шум от уплатненията на прозорците, но това се лекува. Ергономия - Това е най-големия минус (лично мнение за ЦРВ-то за това и не си взех ЦРВ), не знам но имам чувството че съм седнал в рено сценик при форестера е запазено усещането че караш лека кола и не седиш на табуретка. Да не забравяме че има и подлакътник. Видимоста и на двете коли е добра. Импрецата е токлкова тясна и къса че аз със мойте скромни 195см не се събирам, ХРВ-то е доста по-добре в това отношение тук моя победител е ХРВ-то. Проходимост - зависи колко е прежалена колата и гарнитурата между волана и шофьорската седалка. като цяло форестер след това може би ХРВ после СРВ и на края импреца. Слагам ХРВ-то пред ЦРВ-то съдейки от това как се изнасяхме веднъж от яз. Искър, форестера мина без проблем, ХРВ-то почти, ЦРВ-то леко запъна, Сценик с триста зора. Стбилност (хендлинг) - имресата определено е с най-добър контрол. следва форестера и след това двете хонди точно заради това приритване при включване на задния мост споменат и по-горе. Има нужда и от малко привикване ако преди си карал само на предно, лично на мен ми се струваше че не завива тая кола, но след натрупан опит и малко промяна на начина на влизане в завоите се оказа че проблема не е в колата Разход на гориво - като чета темата за разхода на ХРВ, че то субаруто си е направо икономичен автомобил (шега) за справка данните за легасито ми понеже съм сигурен че са попълвани коректно. Пътища Магистрала 13,44 l/100km 775,77 l и 5 773 km Градско 12,29 l/100km 995,76 l и 8 105 km Извънградско 11,79 l/100km 758,09 l и 6 428 km ето тук цялата статистика - http://www.carspending.com/bg/vehicles/1126-subaru-legacy-bg-gx общо взето разхода на 2,2 легаси е сравним с този на ЦРВ. не съм от най-икономично каращите шофьори, сега същото това легаси в новия му собственик дава разход с около литър на долу Като цяло не мисля че има разлика между форестер и ЦРВ в това отношение, като натрупам данни и на форестера ще видя. До тук написаното излиза, че нито един от автомобилите не покрива напълно изискванията. Зарязваме всичко написано и предлагам Корола с D4D двигател и хубави гуми не мисля че ще има ядове с пътищата в банско, както и с предела. Ако все пак 4х4 е задължително изискване то един глас за Легаси след '03г, задължително с 2.0 двигател и автоматик.
  10. Добре де а защо не цъкнете и на "От последното ми посещение" не на "Непрочетени"
  11. като цъкнете на "Нови Мнения" в лявото меню избрано ли е Форум (требе да е червеничко)
  12. ма на двг ли? ставате смешни..... давай малко гассссс и ни са притеснявай че харчи 12-13-14-15-20.... караш хонда бе 5гтт то тия двигатели б20 запичат ако само ги тътрузиш, 5в40 и газ до ламарината поздрави
  13. по Е79 бръмчиш с... ае се пак шъ си с дизел :Д софия - враца - монтана - чипровци(по Е79 каараш) - Димово (преди и в имв мвлко завои и паваж ама не едновременно) и после пак магистрала до Видин, и от там по моста, аз минах по него беза да рабера ама бех със СА номер и се върнах беаз да плащам, абе от калафат до тимишуара нема разбереш видин = димово е по-убаеу
  14. смени квартала.... то кво и да е заключена щя разбият... поне да не трошат да иба (щот си от пл.) а са сериозно ако копчето за цетралното - демек шфьорското палче бачка изтъркай клеясалото на бат на ключа, ако нерно ключа има контакт....... ти хонда мое да я пребе газаджия и алармаджия 7ген викаш баси как е е качването?
  15. stan4o

    КолкО?

    провокиран от коментари "в е тоя филм/клип се вижда хикс на брой хонди" да питам ас ... и нищо общо с колите ама таа мацка колко ябълки набра заснето у клипа?.http://www.youtube.com/watch?v=eUO9SNCBL6U...........не знам верния отговор ама ми стана интерсно щото сички коментари са за ябълки :Дидеята е да се заформи игричка, дето да броим в някво видео колко...човека се появяват които са с къдрава коса има?иликоли със 4 врати?а може пък...къщи със зелени огради всъщност настина?! колко ябълки събра девойката?
×
×
  • Създай нов...