Jump to content

didotooo

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно didotooo

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 9.02.1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    Варна
  • Интереси
    японско и само японско
  1. С 10w40 съм и не го е бутал мотора за 1400 км.Съжелявам,че не сложих Сустината ,според мен само тя би могла да е истинско японско масло.Мисля да карам още съвсем малко и да го сменя с 5w40 Сустина,понеже карам малко в обороти и искам да съм спокоен за мотора,само се надявам да не го бута... На страницата на Енеос във Фейса има клипове с дино графики в Owerdrive центъра преди и след смяна на маслото със Сустина.Качва 5-10 коня моя не е хондов маторя ,но пак японска бързооборотна гад
  2. Здравейте колеги Ето я и новата придобивка в японското ни семейство :emo: Honda Civic 1.5 VTEC-Economic 90 коня инжекцион,1995 година , оригинално спортно окачване. Колата я взехме с прясно монтирана метанова уредба . В същност е за приятелката ми ,но я карам и аз често С тоя разход я спукваме от каране и за сега впечатленията ни от нея са много добри.Очукана и ръждива на външен вид ,но за нейна първа кола е супер. Гори си масълце , почти няма здрава ламарина по нея,липсват 4 те калобрана и някои други аксесоари...диодни ъпгрейди навсякъде в салона,изкубан касетофон и всички говорители Иначе отдолу няма ръжда ,окачването ме впечатлява особено по завоите ,а мотора въпреки това работи добре.На бензин дърпа дооста яко Докарахме си я от Стара Загора , като изключим ,че лостчето за чистачките при включване окъсява и се разминахме само с пушек от таблото се прибрахме благополучно :clap: Разхода извън града на метан е 5,80 лв(толкова събира бутилката) - 90 км. В града минаваме около 50-70 км. Изкарах целия салон навън и го изпрах ,беше потресаващо мръсна.
  3. Благодарим за подкрепата от хонда форума ,радвам се че се запознахме Не бяхме кой знае колко,но като за първа среща беше супер. Само се чудя защо след бриколажа никой не дойде с нас към плажа.. Дали стана някакво объркване не знам Ето малко снимки от мен, чакам Марто с датсуна да ми прати от хубавия апарат:
  4. Програмата последно остава такава:12:00 Бриколажа (по-скоро паркинга на автомивката между бриколаж и пикадили) 13:00 тръгваме от Бриколаж минаваме през автогарата ,през севастопол и хващаме пътя към Пикадили парк. Там в отбивката слизаме към плажната алея. Малко яки снимки и към15:00 потегляме към панорамата в квартал Аспарухово. Там има 2-3 заведения ,плажа е близо и така Ако някой се присъедини по-късно ще знае къде сме. Оставил съм и телефони ,звънете ако има нещо ,чакаме ви утре да си избухнем заедно!
  5. Искам да напомня на всички фенове и собственици на японските автомобили, СЪБОТА 22.09. в 12:00 ч., ВАРНА на паркинга на магазин Mr. Bricolage в кв. Младост - JDM среща. Заповядайте, нека избухнем заедно!!!
  6. Ами скайлайна е 6 цилиндъра турбиниран заводски,задно предаване естествено фул с екстри ,въздушно окачване ,пълен ел пакет ,дори задните малки джамове са ел. и така нататък.В момента чака по-добри времена и не е в движение.Предишния собсвеник го е карал яката и новия го е спасил от претопяване.В момента си кара четиривратия който е 4 цилиндров редови с по две свеши на цилиндър.Датсун 280ZX 6 цилиндров 150 коня редови,внос от Англия .закупен е оригинален турбо кит на Janspeed и живот и здраве тая зима ще се слага. След основен ремонт на мотора е и сега е в разработка.Уникална машина е наистина.MMC Galant sigma hardtop това е лимузината на снимките.Изключително рядък автомобил произведен 1984 за Японския пазар.4 цилиндъра 2000 кубика карбуратор ел.жигльори 4 степенен автоматик,автоматични чистачки,климатроник със сензор за слънчеви лъчи,4 дискови спирачки,автоматично централно,4 ел стъкла,ел огледала и тем подобни типично по японски Историята се повтяря ,спасих я от претопяване след блокирал мотор и куп повреди. Ето едно ревю хахах :http://www.banpei.net/2011/11/29/car-feature-bulgarian-galant-sigma-hardtop-cs-extra
  7. Бе няма значение колко годишна ви е колата ,японка ли е значи ви е там мястото Относно скайлайните и двата са единствените в България.Като в движение в момента е четиривратия. Другия го чака реставрация и е уникален буквално.. Собственика е много готин и ще ви разкаже за него.Общо взето ги е спасил от претопяване.Скоро ще му пусна подробни снимки тук да го разгледате. Наистина са малко класическите японки в БГ ,като се надявам да съберем колкото може повече на едно място.Иначе след срещата ше отразим в тази тема с доста ма'трял Ето няколко снимки: Иначе Програмата за деня : 12:00 събираме се на паркинга на Пикадили и Бриколаж когато ни скимне отиваме към плажната ивица да изпием по едно след това слизаме до морска гара ,там стават яките снимки Публикувано изображение) По Някое време отпрашваме към аспарухово горе на панорамата. Ако имате някакви въпроси свързани със срещата звънкайте Дидо: 0895 12 12 26 Марто: 0899 707 807
  8. Здравейте ще се радваме да се присъедините на 22.09 ,без значение дали сте с класика Идеята е да се запознаем с фенове на японки ,да побъбрим и да се разходим и поснимаме Естествено ако от форума има някоя екзотика много се надяваме да присъства също. Ще могат да се видят нисан 280 зх надявам се 2 броя , бившата кола на японския посланник от 80_десетте - ммц галант сигма хардтоп , четириврат скайлайн (момчето има и двувратата легенда skyline R30 ) и така нататък. Това не е организиран събор ,а просто среща на фенове ,която се надяваме да стане традиция.
  9. Тодоре мерси много за линка , има всичко което ме интересува за оборудването! Направо съм се разболял по тая кола ,че и гаджето много го хареса тоя прелюд! Не знам дали някой ще повярва ,но точно заради Прелюда работим в Прага с приятелката ми и до нова година живот и здраве се прибираме и купуваме хондето За това казвам че мога да отделя до 3000-3500 лева ,че криза и тука
  10. Приятел и аз съм като теб,очаква ме покупка на 4 ген ,но около зимата.Интересува ме какви са различните идентификации при оборудването на Прелюд 4 ген? Интересува ме главно мотора 2,3 160 hp. Примерно възможни ли са разлики в модел 92 и модел от 96 в оборудването или единствената разлика е в годината на производство? Чувал съм за JDM ,SI версии ,но явно те не са за европейския пазар и едва ли ще попадна на тях,когато купувам прелюда. Колкото по-подробна информация толкова по-добре! Благодаря предварително! Писах явно в грешен раздел и за това нямаше отговор на същия ми въпрос Мога да отделя до 3500 лева , и конкретно съм се насочил към този ,или ако го купят към нещо подобно ... prelude обява 2,3 160 hpТа за такива пари какво мога да получа като състояние и екстри? Разхлопана барака или наистина за тази цена се намират запазени прелюди? Просто съм луд по тая кола откакто се качих веднъж,много вълнуващ автомобил! Дано да имаме късмет колега и да случим на запазени ,че кефа да е пълен!Колегата James вече е от 1 година с прелюд и все още изглежда възхитен от колата ,не му е омръзнала
  11. Цитат(men4e @ Aug 5 2010, 12:46 AM) 1. Разделяне на технически на модели сивик, акорд, прелюд и т.н. - отхвърлено, нищо че в темата за акорд всеки пише че е много добра, полезна и най-вече всичко на едно място.3. След #1 дойде идеята за разделяне на технически на - двигатели, ск. кутии, ходова част, купе, интериор и т.н. - викат че е тъпо.Именно! Тази липса ме изнерви още за първи път като влязох в тоя форум...Някак по-лесно ми е да си превеждам от чуждите форуми на български ,отколкото да се ровя 2 часа...
  12. Колеги, интересува ме какви са различните идентификации при оборудването на Прелюд 4 ген? Интересува ме главно мотора 2,3 160 hp. Примерно възможни ли са разлики в модел 92 и модел от 96 в оборудването или единствената разлика е в годината на производство? Чувал съм за JDM ,SI версии ,но явно те не са за европейския пазар и едва ли ще попадна на тях,когато купувам прелюда. Колкото по-подробна информация толкова по-добре! Благодаря предварително!
  13. didotooo

    Бисери

    Кой от вас пусна тая обява автомобила е много запазен винаги серрвизиран в сервиз на хонда автомата работи безупречно има система за зимен режим на движение без пребоксуване и блокаж, също има и спортен режим на работа при които автомобила се държи на пътя като расов спортен автомобил, гумите са 16ки със чисто нови гуми гудиър, музиката е уникално качествена и мощна, данезабравяме и сигорноста от кражба алармата си върши добре работата, много е удобен и ел шибедаха при които спокоино спокоино могат да излиззат две девоики но не с по голям бюст от 80см, багажника е огромен и спокоино може да побере всичкия багаж за почивка, със вдигащите се фарове спокоино може да намигате на някоя девоика примерно. ПРИЯТНА ОТПУСКА!http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details
  14. Комшо познаваме си квартала Това да разбиват коли в нашата махала им е хоби явно Ти да не караш една опасна черна хонда сивик ?
×
×
  • Създай нов...