Jump to content
Вен_РВ1456ВС

Прекъсване и невъзможност за изфорсирване на бензин

Recommended Posts

Здравейте колеги! Надявам се да не получа критика относно колата ми, защото знам, че такива която моята не са от най-тачените. Нямам никакви оплаквания от нея. Вози ме, върши ми работа и си я поддържам в добро състояние. Имам следният проблем: карам д13б2 на газ. Когато карам на бензин колата започва да прекъсва по някога след 4000 об/мин. , по някога още от началото в целия диапазон от 1000 до 7000 об/мин. Има и моменти, в които си работи супер върви си без никакви ядове. Другата страна на проблема е, че не държи обороти. Усеща се миризма на суров бензин.Така е от известно време, просто както си работеше добре от веднъж реши, че ще прекъсва. Мисля, че карбуратора е за почистване, но в Пловдив не знам нито кой, нито къде има майстор, който да знае какво прави. Искам да помоля ако някой реши да отправи критика по повод д13 или това, че е на газ, нека не пише. Както казах, колата я имам не, за да се състезавам, а заради марката и модела. Надявам се да прочета конкретни мнения, за което ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моноинжекцията и карбуратора си реват за газ, така че никой не те упреква. Проблема с оборотите е от това че си на газ,или пък от нов филтър. За пекъсването виж свещи и кабели.Карбуратора е по-сложен, едно време на жигулката го слагах в една тенжера с вода и я кипвах докато не излезе каймак отгоре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и моменти, в които стига до 4к и спира все едно има изключвател (на място) и забива муцуната (в движение) все едно няма бензин. Сменил съм свещи, кабели, бобина, комутатор. Филтъра не съм го сменял ( до колкото знам има само 1 от долу под купето), защото когато реших да го сменям през него минаваше бензин на трепане и ми се стори добре, но скоро не съм го гледал. Въздушния го сменям през 1 смяна на маслото.

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех че проблема ти е на газ,объркал съм се. Иначе,сипи бензин да има по-високо ниво,а въздушния малко рядко го сменяш " през 1 смяна на маслото",бензиновия също го смени поне да го изключиш като вариант,пък може и да се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипвал съм половин резервоар с тая цел да има бензин, но пак същото. Преди 2 дена се наложи да карам на бензинПубликувано изображение ( защото ми свърши газта) и беше трагично. Едвам успях да ида до бензиностанцията. То не беше хълцане и прекъсване, едвам с 30 км/ч. И после като прехвърлих на газ и там същото, но по- слабо. Пак миришеше на бензин яко. Според мен свещите се бяха намокрили, защото на сутринта нямаше проблем. Сега гледам да не я карам на бензин, докато не реша проблема някак си. Някой друг освен колегата kvd74 не знае ли нещо?

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз го имам същия проблем, но не чак толкоз трагично като при теб, сменил съм всичко което и ти, даже и въздушен филтър и горивен филтър. Проблема си ОСТАНА. Само че при мен е докато е студена. Като и подам рязко газ и хлъцва за момент и после поема, но като загрее хълцането изчезва и си работи перфекно. Ако знае някой от какво може да е това, нека да ни ПОМОГНЕ. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато карах на газ такива неща ми се случваха доста редовно..... ;) Понякога се оказва задръстен въздушен филтър или друг проблем по въздушните пътища (тръбите за въздуха - много често при поставяне на АГУ майсторите "кирилизират" системата), кофти свещи и кабели (дори нови), а веднъж се оказа, че бензиновата помпа няма достатъчно налягане. Имал съм и пробит карбуратор, но тогава не държеше ниски обороти, а във високи нямаше проблем.Щом при теб го прави при прехвърляне от бензин на газ (или обратното) може някое клапанче да не се затваря напълно и да се мешат бензина и газта. Във всеки случай е хубаво колата да се погледне от човек, който е на "ти" с газта. Спестява доста време и нерви!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е постоянно каквото и да сменям. Дори и нов в. филтър пак е така. Когато е студена си работи на смукач и като изключи се почва, както казах всеки път различно. Имам съмнение за бензинова помпа, но имам желание да пробвам с някоя преди да я сменя. Също така с тая газ някой жигльор може да е. Не мисля, че меше горивата, всички клапани си работят. Изчистил съм ги и са си ок. А колата така си дойде от Италия с тая газова. Така, че не е слагана тук и не мисля, че е кирилизирана. Може би една профилактика на карба ще даде резултат и аз нз вече Публикувано изображение

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от газаджии аман. Всички които ми бараха колата след това гореше 13-14/100. Аз пред блока си я правих и я свалих на 9,6-10,5 до към 11 Публикувано изображение( зависи от времето и карането) Извънградско това лято за морето ми даде 6,3 (с газ на петрол)

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има едни спреичета за почистване на карбуратор струваше около 10 лв ако могеш разглобяваш карбуратора ако не целият то докъдето можеш ако не пръскаи направо всичко видимо изчакваш малко и палиш сваля много боклук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам колега, мерси все пак, но нямаше голям резултат. Опитвал съм ;) Сега търся някой майстор на карбове в ПЛД. Ако някой знае да казва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си бензиновия филтър и си купи една добавка за инжектори. После я сипваш и доливаш бенз да я отмие и да я вкара в резервоара/5-10 кинта са стига/. После я палиш и караш. Би трябвало да се оправи. Поогледай си и бензиновте мъркучи да не се е нацепил някой. Можеш първо да махнеш тавата и да изчистиш колкото можеш с едно парцалче. Проблема се получава като не си карал на бенз скоро. и нещата се забатачват яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, ще опитам. А каква точно е тая добавка, на коя фирма?

Виж си бензиновия филтър и си купи една добавка за инжектори. После я сипваш и доливаш бенз да я отмие и да я вкара в резервоара/5-10 кинта са стига/. После я палиш и караш. Би трябвало да се оправи. Поогледай си и бензиновте мъркучи да не се е нацепил някой. Можеш първо да махнеш тавата и да изчистиш колкото можеш с едно парцалче. Проблема се получава като не си карал на бенз скоро. и нещата се забатачват яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем колега, но мотора недоживя толко че да разбера какво е. Единствения сувет, който мога да ти дам е да погледнеш гумените (уплътнения) маншони на карбовете. Не знам точно как се наричаха, че с тия вакууми и ужас :) Успех

Редактирано от Jam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега относно добавките. Аз слагам Бардал (инжектор клийнър), слага се в 1 резервоар една тубичка от 500мл. Все си мисля, че фирмата има и добавка за карбуратори... да не кажа убеден :Д. Карбуратора на Д13-ката е един от най-сложните до колкото знам. Не разбирам много но залагам на бензинова помпа. Все пак дано да бъркам и да е нещо по-малко. Дано съм помогнал ;) П. Аааа да ...сервиз. Попитай Евгени Армейков. Незнам дали разбира от газ, но ако не друго поне ще те ориентира. Тел. 0887460986 П.П. Ако е останало шоколадово бонбонче почерпи се за моето безаварийно каране. :lol:

Редактирано от Vasilen_Civic_SOHC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той от Пловдив ли е? И не тр да разбира от газ, защото проблема е само на бензин ;) И бонбонче на някоя месечна или на другата национална ;) Иначе безаварийна от сърце.

Колега относно добавките. Аз слагам Бардал (инжектор клийнър), слага се в 1 резервоар една тубичка от 500мл. Все си мисля, че фирмата има и добавка за карбуратори... да не кажа убеден :Д. Карбуратора на Д13-ката е един от най-сложните до колкото знам. Не разбирам много но залагам на бензинова помпа. Все пак дано да бъркам и да е нещо по-малко. Дано съм помогнал ;) П. Аааа да ...сервиз. Попитай Евгени Армейков. Незнам дали разбира от газ, но ако не друго поне ще те ориентира. Тел. 0887460986 П.П. Ако е останало шоколадово бонбонче почерпи се за моето безаварийно каране. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде по-точно се намират тия маншони или там каквото е Публикувано изображение

Аз имах същия проблем колега, но мотора недоживя толко че да разбера какво е. Единствения сувет, който мога да ти дам е да погледнеш гумените (уплътнения) маншони на карбовете. Не знам точно как се наричаха, че с тия вакууми и ужас :) Успех

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От долната страна на карбораторите. Това е често срещан проблем. Провериги ништо не ти коства може и пък да уцелиш :) Мени ли ти обороти на празен ход?

Редактирано от Jam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя въобще не държи. За 1-2 сек и гасне. А трябва ли да се сваля карба, за да се видят?

От долната страна на карбораторите. Това е често срещан проблем при карбораторите. Провериги ништо не ти коства мойе и пък да уцелиш :) Мени ли ти обороти на празен ход?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не трябва да се свалят. Това е гума която ако е скъсана е евентуална причина за проблема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще разглобя от горе да има видимост и ще поразгледам. Мерси за отделеното време.

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondab...showtopic=34947 http://bikerz.bg/vie...t=32858&start=0 Колега погледни тези теми може да ти свърши работа Редактирано от Jam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мерси, че си отделил от времето си да се занимаваш с моя проблем. В тия теми е обяснено г/д как стоят нещата и като почивам тия дни ще се разровя малко по колата да видя какво ще направя.

http://forums.hondab...showtopic=34947 http://bikerz.bg/vie...t=32858&start=0 Колега погледни тези теми може да ти свърши работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П. Аааа да ...сервиз. Попитай Евгени Армейков. Незнам дали разбира от газ, но ако не друго поне ще те ориентира. Тел. 0887460986 П.П. Ако е останало шоколадово бонбонче почерпи се за моето безаварийно каране. :lol:

Човекът си разбира от работата и е хондаджия по душа :honda: На мен това ми е "доверен сервиз под тепетата" :bow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде му се намира сервиза :) Да не е в Каршияка?

П. Аааа да ...сервиз. Попитай Евгени Армейков. Незнам дали разбира от газ, но ако не друго поне ще те ориентира. Тел. 0887460986 П.П. Ако е останало шоколадово бонбонче почерпи се за моето безаварийно каране. :lol:

Човекът си разбира от работата и е хондаджия по душа :honda: На мен това ми е "доверен сервиз под тепетата" :bow:
Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега.неискам да те отчайвам,но в Пловдив няма майстори на хонда.аз имах същата д13 и ми правеше проблеми и сега е продавам на части,защото всеки се мисли за майстор на японски автомобили.преди да блокира имах подобен проблем като твоя и се оказа че е клапанчето,което спира бензина когато превключваш на газ.ако не си го проверявал го виж,обикновенно има една малка гумичка от която идва проблема.ако ли не, ми се обади 0896998878 Иван,защото скоро се запознах с един майстор,който е работил в Америка като монтьор и основно е ремонтирал хонди,тойоти и мазди и съм убеден че ще ти помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.Ул. Поп Андрей 11Успех!

Улицата е Поп Златан 11. Или с други думи ... не Поп Андрей, а другата. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.Ул. Поп Андрей 11Успех!

Улицата е Поп Златан 11. Или с други думи ... не Поп Андрей, а другата. :lol:
Извинявам се, грешката е неволна. Все пак не съм от Пловдив ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес купих спрей за карбуратори (най-накрая) свалихме тавите и моторчето за празния ход (за всеки случай да почистим и него). Разглобихме горната част на карба (пред блока Публикувано изображение), така че да има по-добър достъп. Напръсках навсякъде що имаше дупка и нагар. Изчисти се много добре. Огледахме поплавъка да не е спукан, но си беше добре. Уплътненията бяха здрави. Сглобихме всичко, запалихме и имаше малка промяна в положителна посока. Но за съжаление само на място. Изфорсирваше се до 7-8к. Когато подкарах колата заби муцуна на 4к об :( . Отидох да сложа бензин бавничко. Не прекъсваше, но пак не държеше обороти. Последва отново разглобяване, този път с цел промяна на нивото на бензина в камерката. След няколко леки настройки започна да си работи без да прекъсва, изфорсирваше се добре, не прекъсваше, не миришеше на суров бензин. регулирахме и оборотите от карба ( на бензин и после на газ) и колата си заспа. Надявам се вече нещата да са ок за напред. Искам да благодаря на всички, за съветите, които ми дадоха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какви настрйки правихте ? Искам да си оправя и моя карб, понеже и аз го имам този проблем само като е студена, ако може сподели какво прави ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега аз казах по-горе какво правихме. Проблема при мен беше по всяко време и само на бензин. Стиган се до там, че променихме нивото на бензина в камерата (там където се намира поплавъка) но не стана от 1-вия път. разглобяваш, регулираш, пробваш и ако не ти харесва пак. Като цяло на място форсираш малко и някой върти леко, докато се стабилизира и спре да прекъсва, започне да се форсира добре и така. Но при теб може да не е от това, щом ти го прави само като е студена.

Колега какви настрйки правихте ? Искам да си оправя и моя карб, понеже и аз го имам този проблем само като е студена, ако може сподели какво прави ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя и аз нивото, защото бях разгобил карба да го чистя и може да съм променил нивото на поплавака защото като е студена и и подам рязко газ примерно на 2 или 3 и тя забива моцуна и изведнъж тръгва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно разглобяването карба, за да го почистя се махнат тавите, докато остане гол карба има 5 болта с отвертка + . 2 отпред, 2 от зад и един в дясно от страни.Има и един вътре до клапите. Откача се листчето на дроселовата клапа ( намира се от дясно до моторчето за празния ход). Но се внимава да не се изгуби нещо,че на мен ми хвръкна една пластмасова шайба и 1 час я търсих. Махат се 2-3 вакума и се вдига внимателно. Нивото на поплавъка се регулира от един винт с отвертка - (когато вече е сглобен), който се намира от дясно на сами карб до лостчето на дросела (малко е чувствително и тр да се върти леко). То е само 1 така, че няма как да се обърка. Общо взето е това, което правих

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми правеше същото понякога, все едно няма бензин и от веднъж тръгва. Но днес вече няма проблем ( надявам се и за напред). Ако искаш ще снимам утре ако имам време и ще ти пратя да видиш кое съм въртял

Ще проверя и аз нивото, защото бях разгобил карба да го чистя и може да съм променил нивото на поплавака защото като е студена и и подам рязко газ примерно на 2 или 3 и тя забива моцуна и изведнъж тръгва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да също е и при мен. Ами снимай колега, ако имаш време.

Редактирано от HONDA-TEAM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще снимам и ще видя къде ще кача снимките ;) че да може да се гледат.

Да също е и при мен. Ами снимай колега, ако имаш време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...