Jump to content
gospod

F20b7 в коша на прелюд 5г

Recommended Posts

Ето че дойде време и аз да се похваля,смених стария(и малко тракащ)f20b4 с по новия му брат f20b7.На хартия изглейдаше мн.лесно,но след 2месеца мъки осазнах с какво сам се захванал.двата двигателя си приличат,като основната разлика идва в главата и наличието на в-тек.трудностите доидоха когато моята инсталация(обд2а)трябваше да се свърже с двигателя(обд2б).След малко преправане + преходник към обд1 + ново ецу Р28 + нов чип и ето резултата

колата варви коренно различно спямо предишния двигател (0-100 кам10,2сек),като сега ускорява за 8.0-8.2сек .За сега проблеми нямам което ми напомня да благодая на няколко доста познати имена:Дидо-chikiriki,Djsprite,burner,1net - едно голямо Браво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, с желание и пари всичко се постига! Сега малко външен тунинг и колата ще стане 6+ :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ,и на теб има да благодаря,за помоща при покупката на колата така че и твоята помощ беше ценна за проекта:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейй! Браво ,радвам се за теб че всичко се е получило както трябва :( Със здраве да си го караш и умната по пътищата! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че темата е на повече от година но неможе ли малко по-подробна информация за проекта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи колега какво по специфично те интересува?п.с. колата от 6м е с 4-2-1 колектор с термо лента,(благодарноси на колегата господар)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен по-скоро ме интересува дали може да се смени главата. Знам, че въпросът ми е малко в страни от темата но все пак :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен по-скоро ме интересува дали може да се смени главата. Знам, че въпросът ми е малко в страни от темата но все пак :D

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry334789погледни тук колега, виж темата от honda-tech

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен по-скоро ме интересува дали може да се смени главата. Знам, че въпросът ми е малко в страни от темата но все пак :rolleyes:

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry334789погледни тук колега, виж темата от honda-tech
Мога да ти кажа че главата пасва точно на ф20а4, но ти трябват още входящ колектор,изходящ колектор ,делко,и една п28 за да управляваш витека. и още нещо на ф20б7 буталта са по изпъкнали и от там губиш 0.5 степен на сгъстяване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам повече върпоси :whistle: Общо взето само смяна на глава на този двигател е безмислена!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам повече върпоси :P Общо взето само смяна на глава на този двигател е безмислена!

Ами колега както е тръгнало няма да е безмислена,но ми се видя малко един вал,и реших да сложа 2 ;)един вал е малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,или не съм се изразил ясно какво се случва,или феновете на ф серия спят :cool: Оказва се че и ф серията е податлива на серъозен атмосферен тунинг,като приказките че на ф20 може да се сложи глава от х22 се оказаха вярни!За съжаление още не сме запалили мотора, но сме се запътили натам:lol: Главата си пасва на дупките за болтовете,на цилиндрите ,ризите точно, има разлика в маслените магистрали за оттичането на маслото,като на ф блока са 6 а на х22 са 8 (тия двете който не пасват се запушват),има ралика в зъбните ролки на водната помпа( остава си на ф20 но се взема ролка от х22 заради стъпката на ангренажа),разлика в ангренажната ролка на коляновия вал( от х22 пасва на ф20 колянов вал идеално) и сериозна разлика в термостата,и диаметъра на трабата до термостата(тук най-вероятно ще срежем двете и ще ги съединим с маркуч примерно), както се оказа има разлика и дължината на болтовете с които се затяга глават( ползват се то х22 от ф20 са къси )а,при меренето на разтояние от бутало до клапан,се оказа че засеците на ф20 не побира точно клапана на х22 с много малко се жулва в ръба,но като се пилне съвсем леко ще си влезе като у дома .Главата не е лошо да се пилне малко( 0.7мм в нашия случай ) иначе ще намали степента на сгъстяване на около 9.4 а с 0.7мм може би ще дойде на около 10-10,2 което е нормално(х22а4 -10.0). За любопитните (като мен ) какава мощност ще извади двигателя ще трябва да почакаме надявам се най много седмица

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

любопитни има,чакаме резултати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста даже интересно ще стане, след и като разбрах доло горе каква мощност ще се очаква. Ще е големо животно ми се струва. А за коляновия вал колега, мислиш да слагаш такъв от Н22 или аз не съм разбрал? И ако да защо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блока и всико в него си остава ф20, а за мощност има фабричен ф20б който има подобна конфигорация, и е 200 кс,но си мисля че чак дотам няма да стигне моя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колкото стигне сегаНяма да ставаме лакоми пък я :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата запали,и след смяната едно малко заблудено кабелче ,работи много добре.утре вечер е настойката,да видим ще върви ли колицата?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

? Какво става в автомобила ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз знам че F20B е нещо подобно - F20 блок с H22 глава. Но там мисля че компресията е 11:1. Сега не ми се търси че изчезвам, но с нетърпение очаквам да видя какво ще излезе от този франкенщайн :music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквам резултата с нетърпение :music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде , не ни спестявай подробностите и затрудненията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не го препирайте човека че е в голям сериал , до колкото знам такова нещо досега не правено в БГ и сериала е ПЕРЛА-2 , дано има успешен край :dunno:

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега положението е добре,колата я подкарахме с настойки за х22 и вървеше доста добре, като смесите бяха 12-13 но като обеднихме малко 13-14 и малко настройка на делкото и колата тръгна още по добре, остава малко финни настройки за да стане завършен проекта,както и да се сверим с някой х22 за да видим какво сме постигнали :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно!! Успех и чакаме видео! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам един х22 в акорд купе, който няма да ти откаже сверка :(:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да помолим модераторите мненията за смяна на главата на F20 да се отделят в нова тема. Някак си заглавието на тази не й отива...@gospod: Ти кой блок ползваш - този от F20A4 или по-новия от F20B7? Друг въпрос имам, сори ако е глупав, но диаметъра на буталото на F20 / F22 двигателите е 85 мм, а на H22 / H23 87 мм. Това не е ли било проблем или как сте се справили с него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да помолим модераторите мненията за смяна на главата на F20 да се отделят в нова тема. Някак си заглавието на тази не й отива...@gospod: Ти кой блок ползваш - този от F20A4 или по-новия от F20B7? Друг въпрос имам, сори ако е глупав, но диаметъра на буталото на F20 / F22 двигателите е 85 мм, а на H22 / H23 87 мм. Това не е ли било проблем или как сте се справили с него?

Аз ползвам ф20б7 блок но не е проблем да се полва а4,еднакви са,просто на б7 гарнитурата на глава е 3пластова с дебелина ,5мм а тази на а4 е 5пласта с дебелина 1мм,колкото за диаметъра няма проблеми главата ляга точно на цилиндрите като има 1мм зъбче от вътрешната стана,има само един проблем на главата и това са маслените магистрали.Като запушихме двете излишни се оказа че други две се рзминават малко и има сомо 1мм застъпване между грнитура и глава,и както си очаквахме малото почна да си потича по малко,това ще се реши като наварим 3-4мм на главата за да се получи нормално застъпване и да няма проблемп.с Спайта той си знае че няма да мине без негово участие :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто и едно клипче, колата е с 2човека и багаж ,но като за ф20 върви прилично :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, че бегачка :cool: По клипчето изглежда като 8сек до 100 ама за по-точно ще трябва да лепнем г-тека някоя вечер :cool: И не забравяй, че не е Ф20, по-скоро Н20 нещо като формулата на водата :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто и едно клипче, колата е с 2човека и багаж ,но като за ф20 върви прилично :cool:

Брее, не е зле! :cool:Трябва да си замерш колата с ноякое нормално F20A4, за да усетиш разликата.(ако не намерш човек, аз съм навит :cool: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Брее, не е зле! :)Трябва да си замерш колата с ноякое нормално F20A4, за да усетиш разликата.(ако не намерш човек, аз съм навит :) )Aми с ф20а4 няма смисъл,мерих ме ги с на живака х22 и мойта върви долу горе еднакво( импровизиран старт по един баир като аз карах зад него и до 150 ми взе 2 коли и то предимно на старта) така че на мен ми се иска да върви като х22 и да харчи като ф20 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за колатапп.х22 гори по малко от ф20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво ;) ,от доста време четях по чуждите форуми за този слап,много интересен проект.Оправихте ли проблема с главата и маслото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като обобщим какво се получава? Ф20б7 блок и "карантия" идентични с ф20а4. Глава H22 със нейните и всмукател, изпускател и делко, изпилена с 0,7. Ролка на коляновия вал за ангренажния ремък от H22 и ролката за водната помпа от него. Преходник от обд1 към не знам си какво....... не са ми ясни тези неща. В крайна сметка мерихте ли каква мощност искара мотора и има ли някакви проблеми.Това е много добра идея за съживяване на прелюдите с ф20а4 двигатели и ще е полезна ако се опише от "а" до "я" Какво би станало с автоматичната скоростна кутия на прелюд 5. Има ли тя "запас" за такава мощност идваща от двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като обобщим какво се получава? Ф20б7 блок и "карантия" идентични с ф20а4. Глава H22 със нейните и всмукател, изпускател и делко, изпилена с 0,7. Ролка на коляновия вал за ангренажния ремък от H22 и ролката за водната помпа от него. Преходник от обд1 към не знам си какво....... не са ми ясни тези неща. В крайна сметка мерихте ли каква мощност искара мотора и има ли някакви проблеми.Това е много добра идея за съживяване на прелюдите с ф20а4 двигатели и ще е полезна ако се опише от "а" до "я" Какво би станало с автоматичната скоростна кутия на прелюд 5. Има ли тя "запас" за такава мощност идваща от двигателя?

това съживяване не е толкова просто нито е евтино да знаеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението ти е изключително полезно!

Редактирано от garfi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението ти е изключително полезно!

просто споделих докато Дидо ти отговори,нещо против ли имаш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваш да си все толко полезен! Никога не съм мислил, че такава интервенция струва 100лв и отнема един ден.

Редактирано от garfi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваш да си все толко полезен! Никога не съм мислил, че такава интервенция струва 100лв и отнема един ден.

моля модераторите да изтрият последните мнения които не са по темата сори Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...