e4omir 49 #1 Публикувано 12 Ноември, 2008 (Редактирано) Здравейте колеги.Историята е следната:вчера с един приятел ходихме да гледаме и евентуално да напазаруваме един Civic 1.6ils 115к.с 96г.Колата беше доста изпъната и запазена, но имаше един странен проблем, който хванахме съвсем случайно.Като работи колата на място, започвайки да помпаш спирачката, оборотите почват да се качват и достигат постепенно до 1300-1400. Като спреш заспиват на 900 и толкоз.При изфорсиране до 5000об, пак си падат плавно и остават на 900.Така няколко пъти пробвахме и установихме, че наистина от спирачката се получава този абсурд.Някой ако има адекватно мнение по проблема нека да сподели, защото наистина само това ни спира да я вземем.ПС:И въобще за този мотор някакви лоши отзиви, щото не намерих нищо в търсачката. Редактирано 12 Ноември, 2008 от e4omir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 12 Ноември, 2008 Вдигането на оборотите при помпане на спирачката на място е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #3 Отговорено 12 Ноември, 2008 (Редактирано) Вдигането на оборотите при помпане на спирачката на място е нормално.карам англичанка, но 1.4 90кс няма го това нещо и не мога да си обясна каква е връзката м/у спирачки и обороти (и то да се качва до 1400об).Би ли обяснил? Редактирано 12 Ноември, 2008 от e4omir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 12 Ноември, 2008 (Редактирано) Принципно връзката обороти и спирачки, е сервото. Двигателя засмуква въздуха от предната част на сервото на спирачката като се получава вакум, за да може шофера да му е по леко на крака като натиска педала. Натискаики педала се променя и налягането в смукателния колектор, но тук вече ми се губи защо решава че е по добре да се вдигнат оборотите При моята е така, на предната ми беше така и съм чувал и от други колеги че е така и че е нормално. Редактирано 12 Ноември, 2008 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #5 Отговорено 12 Ноември, 2008 Принципно връзката обороти и спирачки, е сервото. Двигателя засмуква въздуха от предната част на сервото на спирачката като се получава вакум, за да може шофера да му е по леко на крака като натиска педала. Натискаики педала се променя и налягането в смукателния колектор, но тук вече ми се губи защо решава че е по добре да се вдигнат оборотите При моята е така, на предната ми беше така и съм чувал и от други колеги че е така и че е нормално.ОК 10х, айде са и някой друг да потвърди и съм се метнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #6 Отговорено 12 Ноември, 2008 Ако само това и е "проблема " си я пазарувайте спокойно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #7 Отговорено 12 Ноември, 2008 Ако само това и е "проблема " си я пазарувайте спокойно .OK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #8 Отговорено 12 Ноември, 2008 Нормалное да се вдигнат до 100-200 оборота над базисните но над това може да са много неща едно от основните които се сещам богата смес и то доста богата а сместа се следи от ламбда сонда и така на татак е то си има сервизи за тая работа успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #9 Отговорено 12 Ноември, 2008 В допълнение на векс:Ако се получава дисбаланс на налягането във всмукателния колектор, или по-точно то падне, компютъра отчита това като потенциален проблем и възможност двигателя да загуби работни обороти и да загасне, в следствие на това казва на клапанчето за свободния ход да помогне и то на свой ред увеличава оборотите. Виж сега дали това е нормално не мога да кажа, но според мен ако наистина векс говори от опит, трябва да е това причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #10 Отговорено 12 Ноември, 2008 Предлагам тогава да изключите въпросният клапан и пак да пробвате до тук описаната процедура ако продължават да се качват оборотете пак лие нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #11 Отговорено 12 Ноември, 2008 При мен се вдиган най-много до 1000 с напомпване на педала,но мисля че ако това и е проблема не трябва да се замисляш изобщо дали да я взимаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 12 Ноември, 2008 Предлагам тогава да изключите въпросният клапан и пак да пробвате до тук описаната процедура ако продължават да се качват оборотете пак лие нормално :) ти пробвал ли си какво става като разкачиш въпросния клапан ?????? Става смях в залата ... Нормално е да има промяна в оборотите, ама чак толкова голяма 1,3 К Възможно е да смуче въздух от сервото и заради това да се вдигат оборотите. Не е болка за умиране, взимайте я Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #13 Отговорено 13 Ноември, 2008 днеска пробвах да помпя спирачката : кум 1250-1300 оборота качи или и моето серво не е добре или е нормално да се вдигат толкова. Спирачките до сега не са ми правили проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #14 Отговорено 13 Ноември, 2008 Добреде аз помпя на моите също като вас ,що не се дигат и моите ,явно моита нее в час Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #15 Отговорено 13 Ноември, 2008 Колеги, много благодаря за бързите мнения, които ми написахте. Наистина май се оказа, че е в нормите на нормалното да мърдат оборотите с по 100-200 нагоре, но не и повече май ) Реших да купя колата за която съм писал по-горе, но този проблем с помпане да стига до 1400-1500 ще го оправям. Според един майстор, на който му имам голямо доверие, дърпа въздух или от някое маркуче или от клапичка, нещо малко трябва да е (дано е прав) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #16 Отговорено 14 Ноември, 2008 и на мен 100-200оборота то и стоповете светват и глупости натоварва се според мен е от това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове