Jump to content
e4omir

Странно поведение

Recommended Posts

Здравейте колеги.Историята е следната:вчера с един приятел ходихме да гледаме и евентуално да напазаруваме един Civic 1.6ils 115к.с 96г.Колата беше доста изпъната и запазена, но имаше един странен проблем, който хванахме съвсем случайно.Като работи колата на място, започвайки да помпаш спирачката, оборотите почват да се качват и достигат постепенно до 1300-1400. Като спреш заспиват на 900 и толкоз.При изфорсиране до 5000об, пак си падат плавно и остават на 900.Така няколко пъти пробвахме и установихме, че наистина от спирачката се получава този абсурд.Някой ако има адекватно мнение по проблема нека да сподели, защото наистина само това ни спира да я вземем.ПС:И въобще за този мотор някакви лоши отзиви, щото не намерих нищо в търсачката. :(

Редактирано от e4omir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигането на оборотите при помпане на спирачката на място е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигането на оборотите при помпане на спирачката на място е нормално.

карам англичанка, но 1.4 90кс няма го това нещо и не мога да си обясна каква е връзката м/у спирачки и обороти (и то да се качва до 1400об).Би ли обяснил? Редактирано от e4omir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно връзката обороти и спирачки, е сервото. Двигателя засмуква въздуха от предната част на сервото на спирачката като се получава вакум, за да може шофера да му е по леко на крака като натиска педала. Натискаики педала се променя и налягането в смукателния колектор, но тук вече ми се губи защо решава че е по добре да се вдигнат оборотите :(При моята е така, на предната ми беше така и съм чувал и от други колеги че е така и че е нормално.

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно връзката обороти и спирачки, е сервото. Двигателя засмуква въздуха от предната част на сервото на спирачката като се получава вакум, за да може шофера да му е по леко на крака като натиска педала. Натискаики педала се променя и налягането в смукателния колектор, но тук вече ми се губи защо решава че е по добре да се вдигнат оборотите :(При моята е така, на предната ми беше така и съм чувал и от други колеги че е така и че е нормално.

ОК 10х, айде са и някой друг да потвърди и съм се метнал :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само това и е "проблема " си я пазарувайте спокойно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само това и е "проблема " си я пазарувайте спокойно .

OK :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалное да се вдигнат до 100-200 оборота над базисните но над това може да са много неща едно от основните които се сещам богата смес и то доста богата а сместа се следи от ламбда сонда и така на татак е то си има сервизи за тая работа успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение на векс:Ако се получава дисбаланс на налягането във всмукателния колектор, или по-точно то падне, компютъра отчита това като потенциален проблем и възможност двигателя да загуби работни обороти и да загасне, в следствие на това казва на клапанчето за свободния ход да помогне и то на свой ред увеличава оборотите. Виж сега дали това е нормално не мога да кажа, но според мен ако наистина векс говори от опит, трябва да е това причината. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам тогава да изключите въпросният клапан и пак да пробвате до тук описаната процедура ако продължават да се качват оборотете пак лие нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се вдиган най-много до 1000 с напомпване на педала,но мисля че ако това и е проблема не трябва да се замисляш изобщо дали да я взимаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам тогава да изключите въпросният клапан и пак да пробвате до тук описаната процедура ако продължават да се качват оборотете пак лие нормално

:) :) ти пробвал ли си какво става като разкачиш въпросния клапан ?????? Става смях в залата ... :D Нормално е да има промяна в оборотите, ама чак толкова голяма 1,3 К :) Възможно е да смуче въздух от сервото и заради това да се вдигат оборотите. Не е болка за умиране, взимайте я :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днеска пробвах да помпя спирачката : кум 1250-1300 оборота качи :D или и моето серво не е добре или е нормално да се вдигат толкова. Спирачките до сега не са ми правили проблем !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добреде аз помпя на моите също като вас ,що не се дигат и моите ,явно моита нее в час

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много благодаря за бързите мнения, които ми написахте. Наистина май се оказа, че е в нормите на нормалното да мърдат оборотите с по 100-200 нагоре, но не и повече май :huh:) Реших да купя колата за която съм писал по-горе, но този проблем с помпане да стига до 1400-1500 ще го оправям. Според един майстор, на който му имам голямо доверие, дърпа въздух или от някое маркуче или от клапичка, нещо малко трябва да е (дано е прав)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен 100-200оборота :huh: то и стоповете светват и глупости натоварва се :( според мен е от това :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...