veno 0 #1 Публикувано 2 Ноември, 2007 Здравейте колеги, искам да си обезвъздуша хидравликата на съединителя. Мога ли да го направя в домашни условия зад блока ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #2 Отговорено 2 Ноември, 2007 Здравейте колеги, искам да си обезвъздуша хидравликата на съединителя. Мога ли да го направя в домашни условия зад блока ?Можеш Но по-добре е да сте двама човека. Единия да помпа и да задържа педала на съединителя в долно положение, а другия да отвива и завива обезвъздушителя. Лично за мен така е по лесно и сигурно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #3 Отговорено 2 Ноември, 2007 Да колега, но трябва да сте двама. Като при смирачките е. Пълниш казанчето за спирачната течност и някой почва да помпа на педала на съединителя, след няколко напомпвания задържа педала в долно положение, а другия отвива пробката на буталото на съединителя, като спре да тече спирачната течност се завива добре пробката и така упражнението се повтаря докато е необходимо. Може да използваш макуче на пробката, за да не опръскаш всичко в спирачна течност и най- добре старата я събери в някакво шише не я точи на земата. Следи си нивото в казанчето да не спада под минимума, че може да глътне въздух и всичко започва от начало и за последно като си почнал с това начинание наи-добре си смени цялата течност. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #4 Отговорено 2 Ноември, 2007 предполагам, казанчето за съединителя е различно от това за спирачките. Каква спирачна течност да сложа за съединителя и каква за спирачките в случай, че са наистина 2 отделни казанчета ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #5 Отговорено 2 Ноември, 2007 За съединителя също спирачна течност се ползва!, казанчето за съединителя е по-малко от това за спирачките, както и самите помпи имат разлика! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #6 Отговорено 2 Ноември, 2007 намери някой с опит в обезвъздушаване на спирачки да ти помогне ... за да не стане някоя беля ...колегите ти написаха всичко необходимо, само не забравяй , че трябва да завиеш пробката, преди човека който е натиснал педала да го отпусне ...така няма да дърпа въздух през пробката ...успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Panayot Karadjov 0 #7 Отговорено 3 Февруари, 2010 (Редактирано) Здравейте колеги, искам да си обезвъздуша хидравликата на съединителя. Мога ли да го направя в домашни условия зад блока ?Можеш Но по-добре е да сте двама човека. Единия да помпа и да задържа педала на съединителя в долно положение, а другия да отвива и завива обезвъздушителя. Лично за мен така е по лесно и сигурно Здр.колеги само не ми стана съвсем ясно къде се намира този обезвъздушител на долната помпа ли защото и мене скоро ще ми се наложи да правя ремонт на горната помпа Редактирано 3 Февруари, 2010 от nelikb Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 3 Февруари, 2010 Гравитацията няма общо, щото налягането е механично или казваш за гравитачно / самотек / обезвъздушаване ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 4 Февруари, 2010 Хехе, няма общо гравитацията, разбира се, защото като натисна педала на съединителя и течността в системата се чуди от къде да излезе. Физиката ми е любима... или почваш като колегата с аквапланинга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #10 Отговорено 4 Февруари, 2010 Обезвъздушителят се намира на долната помпа. Горната няма - там е разширителното казанче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marin D15B2 0 #11 Отговорено 4 Февруари, 2010 Елементарно е като цяло но трябва да се внимава да не "засмуче" обртено въздох а за съединител на D15 съм го правил на самотек дефакто пускам да тече и въздуха излиза така че става сам или не ако си с друг човек да внимава кога отпуска педала. Ако го отпусне преди да си затвори пробката край дърпа въздух и от начало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Panayot Karadjov 0 #12 Отговорено 4 Февруари, 2010 Много ви благодаря за инф.мисля че съм готов да се справя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #13 Отговорено 4 Февруари, 2010 утре да кажещ дали си се справил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #14 Отговорено 5 Февруари, 2010 (Редактирано) Не съм сигурен дали ще прочетеш това на време, но все пак най-удачния начин е комбинация от двата предложени. Работи се сам по метода на колегата със самотека, НО ... не слагаш буркан под цилиндъра, а шише със спирачна течност в него. Сядаш в колата и помпаш БАВНО и ПЛАВНО няколко пъти. Целта е бързо изгонване на въздуха и старата течност, При отпускане на педала НЕ СЕ засмуква въздух, защото маркуча е потопен в течност и това е невъзможно. Два - три пъти са достатъчни. Внимателно да не свърши течността в казанчето, че започваш отначало Успех и не забравяш да стегнеш обезвъздушителя ВНИМАТЕЛНО да не го скъсаш!По същия начин напълно сам можеш при необходимост и спирачките да си оправиш! Изпитано е стотици пъти! Редактирано 5 Февруари, 2010 от musset Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 5 Февруари, 2010 Гравитацията няма общо, щото налягането е механично или казваш за гравитачно / самотек / обезвъздушаване ??? Имаме участник познал верния резултат... П.П. "Гравитацията няма общо" ДАЛИ...??? СИГУРЕН ЛИ СИ...??? "самотек" без гравитация... ??? Няма такова чудо... Ше те връщам в час по ФИЗИКА... (Шегувам се... разбира се...)Бъдете здрави всички, с много парички и по-малко проблемиВярвам че колегата ще си реши проблема и му пожелавам милиони безаварийни километриНещо не се разбрахме още от тук... П.П. Колегата с аквапланинга твърдеше за някакви гуми, които имали добро поведение при такъв, което няма как да се получи, щото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Panayot Karadjov 0 #16 Отговорено 5 Февруари, 2010 Не съм сигурен дали ще прочетеш това на време, но все пак най-удачния начин е комбинация от двата предложени. Работи се сам по метода на колегата със самотека, НО ... не слагаш буркан под цилиндъра, а шише със спирачна течност в него. Сядаш в колата и помпаш БАВНО и ПЛАВНО няколко пъти. Целта е бързо изгонване на въздуха и старата течност, При отпускане на педала НЕ СЕ засмуква въздух, защото маркуча е потопен в течност и това е невъзможно. Два - три пъти са достатъчни. Внимателно да не свърши течността в казанчето, че започваш отначало Успех и не забравяш да стегнеш обезвъздушителя ВНИМАТЕЛНО да не го скъсаш!По същия начин напълно сам можеш при необходимост и спирачките да си оправиш! Изпитано е стотици пъти!Благодаря ти много наистина много умен и хитър метод когато му дойде времето да ремонтирам помпата ще го пробвам, купил съм ремонтния комплект но няма да бързам за сега да е ремонтирам защото забърсах помпата с парцалче от вътре до педала и за сега 3-ден не капе и не цапа със спирачна течност,но ще наблюдавам често нивото в казанчето на течноста.и ако видя че има проблем веднага ще я ремонтирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове