SOHC VTEC-E 0 #1 Публикувано 14 Септември, 2007 така ... ето линк за снимките : http://www.snimka.bg/album.php?album_id=173114Това е разглобения ми двигател качих снимките понеже 1-во ако някои ми беше показал по рано щеше да ми са от голяма полза 2-ро има много теми за Vtec Vtec-e и прочетах че има хора които им е интр да видят разглобена глава и 3-то имам въпрос по някои от снимките.Прочетах в wikipedia че моя двигател е : SOHC VTEC-E това вярно ли е?!Как на ниски обороти работи само на 12 клапана понеже това е маханика и немога да си представя как се спират тези 4 клапана ... ??? (аз си обеснявам Втек-а да е клапан за въздух които при вдигане на оборотите вкарва повече въздух а ECU-to компенсира като впръсква повече горидо с което прави по голям зрив)Този съединител колко живот има горе доло???П.П. Джантите си ги взех преди 2 дена незнам дъли се вижда на снимката понеже е от GSM ама са цвят Бронз ... купих ги с летни гуми на 2-3 месеца Khumro (не съм сигурен дъли така се пише) 15 зола за 500 лв Добра зделка ли съм направил??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #2 Отговорено 14 Септември, 2007 Хайде ве хора ... ако не за друго за джантите кажете дъли ви кефят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #3 Отговорено 14 Септември, 2007 (Редактирано) Хидравлични системи от буталца включват клапаните!Хидравличния привод се командва от ел. клапан който го командва ЕЦУто.Намери си мануал за твоя двигател и виж точно как става! Втека е помяна на ъглите на газоразпределение и хода на отваряне на клапан в зависимост от оборотите и натоварването на двигателя така че да се получи максимално добро пълнене и очистване на цилиндъра.Едноваловия командва само всмукателните клапани а двувалката променя и на изпускателните.За мен ДОХЦ Втека е манията. Пък и добро презастъпване се получава! Редактирано 14 Септември, 2007 от r2d2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #4 Отговорено 14 Септември, 2007 Тогава потърси за Д16з6 има. Главата е различна от воята но принципа е същия.Не съм снимал тия 4арколяци та да ги постна, а на твоята снимка се виждат само кобилиците.Не ти ли прави впечатление че за цилиндър с четири клапана има 5 кобилици като тази по средата е по-къса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #5 Отговорено 15 Септември, 2007 еми тоз съединител да го сменям ли докато е отворено всичко после да не се налага да давам хиляди марки пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #6 Отговорено 15 Септември, 2007 Еми тез майстори немогат ли да видят в какво състояние е като е свалено!Моят съединител на 200 000км му се скапаха само демпферните пружини ина4е си има6е феродо и всичко друго си бе6е ОК. Ама като е свален да се прегледа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #7 Отговорено 15 Септември, 2007 ем то го има на снимка ... аз с маисторите не говоря вече понеже малко остана да се зборим миналата седмица ... само да ми искарат колата както си е била не ме интр друго от тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #8 Отговорено 15 Септември, 2007 иначе r2d2 хубо че си ти да се занимаваш дам и отговаряш на въпросите ... ама джантите не са ли адски ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #9 Отговорено 15 Септември, 2007 така ... ето линк за снимките : http://www.snimka.bg/album.php?album_id=173114Това е разглобения ми двигател качих снимките понеже 1-во ако някои ми беше показал по рано щеше да ми са от голяма полза 2-ро има много теми за Vtec Vtec-e и прочетах че има хора които им е интр да видят разглобена глава и 3-то имам въпрос по някои от снимките.Прочетах в wikipedia че моя двигател е : SOHC VTEC-E това вярно ли е?!Как на ниски обороти работи само на 12 клапана понеже това е маханика и немога да си представя как се спират тези 4 клапана ... ??? (аз си обеснявам Втек-а да е клапан за въздух които при вдигане на оборотите вкарва повече въздух а ECU-to компенсира като впръсква повече горидо с което прави по голям зрив)Този съединител колко живот има горе доло???П.П. Джантите си ги взех преди 2 дена незнам дъли се вижда на снимката понеже е от GSM ама са цвят Бронз ... купих ги с летни гуми на 2-3 месеца Khumro (не съм сигурен дъли така се пише) 15 зола за 500 лв Добра зделка ли съм направил???това е икономичния вариант - аз съм със същия много съм довплен - рядко се срещат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #10 Отговорено 15 Септември, 2007 Невероятни са браточка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xakera 0 #11 Отговорено 15 Септември, 2007 супер са джантите и на хубава цена са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #12 Отговорено 15 Септември, 2007 еми дае ама мен ме интр ако някои може конкретно на снимката да ми покаже кое отваря кое затваря Втек клапана какво задеиства ... че искам да обесня на монтьора дето ми я праи че ... ае наши работи ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #13 Отговорено 15 Септември, 2007 Джантите са хубави, феродовият диск не се вижда както трябва, може да е износена повече другата страна, иначе заснетата има още малко хляб в нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #14 Отговорено 15 Септември, 2007 Втек е при ниски натоварвани я и обороти единия от клапаните се отваря съвсем малко за да се предодврати събиране на гориво при леглото, а другия се отваря нормално. По този на4ин се цели да се повиши значително скоростта на възду6ният поток в цилиндъра което позволява изгарянето на по-бедни смеси. При по-голямо натоварване и двата смукателни клапана си работят нормално.Джантите са много яки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tinki #15 Отговорено 16 Септември, 2007 Ти ся ако тепърва ще учиш майсторчетата как да работят..............подобре сам си я сглоби..........поне ще е правена с любов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest SOHC VTEC-E #16 Отговорено 17 Септември, 2007 хаха е вия ако ги видите ква са пародия тия ... чак ми става мъчно че някои им плаща ... че и аз го прая като се замисля дори да не е дирекно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #17 Отговорено 17 Септември, 2007 така.... погледни числата на снимката. Номер 1 са коблилиците на изпускателните клапани. Там няма нищо интересно - 2 кобилици, 2 гърбици, 2 клапана. Няма нищо променливо Номера 2,3,4 са все части на всмукателната система. Отделил съм ги, за да ти ги обяснявам поотделно. Номер 2 ако се загледаш е кльощава кобиличка която се плъзга по нейната си гърбица. Ако се загледаш, ще видиш че това е единствената плъзгаща кобилица. Всички останали са с търкалящ лагер и триенето има с разпределителния вал е минимално. Това е с цел икономия. Та да се върнем към клощавата кобилица Номер 2...... Заври си муцуната между кобилиците и се опитай да видиш гърбицата която управлява номер 2. Ще забележиш че е много тънка и почти кръгла. Другите гърбици са си изразено ексцентрични, но тази почти не повдига кобилицата. Идеята е че тези кобилици управляват клапаните които са изключени в икономичен режим. "Изключени" не е най-правилното твърдение. При изключен втек, тези клапани се отварят, но толкова малко, че все едно са затворени. Ще попиташ "защо вобще се отА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #18 Отговорено 17 Септември, 2007 Добре си го написал ама не те ли заболяха пръстите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #19 Отговорено 17 Септември, 2007 Златни сте хора ... ама не ми отваря линка на 1net ... Много благодаря за подробната информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest keel #20 Отговорено 17 Септември, 2007 Златни сте хора ... ама не ми отваря линка на 1net ... Много благодаря за подробната информацияВерно 1net е страшен балгодаря и аз за подробното обяснение, но ако можеш да сложиш някъде другаде снимчицата че нещо не мога да я отворя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #21 Отговорено 18 Септември, 2007 поправих работата.. вече има снимка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #22 Отговорено 26 Септември, 2007 Значи в крайна сметка D15Z6 технически си е VTEC-E, макар че на някой сивици с този двигател пише отзад само VTEC, а на англичанките с D15Z3 си пише VTEC-E. А аз заради 114кс си мислех, че е VTEC. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #23 Отговорено 27 Септември, 2007 Много хора така си мислехме и аз още съм си оставил 10% да греша.Ако някой за финал изнамери снимка на разпределителния вал това според мен ще е "последния пирон на ковчега"не го приемайте като факт, но все пак еконо лампата и най-вече вида на кобилиците коворят сами.Ама съм си оставил тия 10% щото лудите японци винаги могат да те изненадат с някое странно и елегантно решение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #24 Отговорено 30 Септември, 2007 Еми този петък събраха двигателя и няма как вече да снимам вала ама иначе инфото е адски полезно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lud fen #25 Отговорено 30 Септември, 2007 много добре обяснено и аз съм се чудил как точно се случва та я цялата работа с клапанитетенкс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове