Jump to content
EmZvr

Ляв вътрешен накрайник на кормилна щанга

Recommended Posts

Здравейте, при последното ми посещение на Бултрако ми казаха, че ми е за смяна левия вътрешен накрайник на кормилната щанга. Попитах колко струва и ми казаха, че се продава само в комплект с рейка и цената е 3065 лв, което е почти колкото цялата кола.. Знам, че цените там са оста високи, но щом казаха такава сума значи дори да не е оригинална пак ще е доста скъпо. Бихте ли ми обяснили каква роля играе този накрайник, какво трябва да се усеща щом е за смяна, какви последствия може да се смени и с колко най-малко трябва да се размина за ремонт ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq
Отговорено (Редактирано)

Тия добре са те стреснали :tooth: Когато се разбие и колата тропа при неравности.Точния начин на "хващане" на проблема е на канал... Мини през някой квартален магазин за авточасти и си купи комплект вътрешни и комплект външни.После на сервиз за смяна.Ако намериш сервиз където си купуват сами частите и не искат да си оставиш колата,за да си платиш ремонта ;) Можеш и да не ги купуваш.Като ти чета поста си с англичанка ок 98-99г-нали?Това ми каза бобеца.Цената на накрайниците е около 20 кинта броя,а те са 4 общо.За смяна и реглаж на моста-нз.Ще те посъветвам да не се ориентираш по цените на частите и да ги връзваш с качество.С най-скъпите по наше село-35 кинта изкарах 40 хил км. преди да се разтропат.Сега съм с такива по 20 и не са мръднали вече 20 хил за сега :tooth:

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, при последното ми посещение на Бултрако ми казаха, че ми е за смяна левия вътрешен накрайник на кормилната щанга. Попитах колко струва и ми казаха, че се продава само в комплект с рейка и цената е 3065 лв, което е почти колкото цялата кола.. Знам, че цените там са оста високи, но щом казаха такава сума значи дори да не е оригинална пак ще е доста скъпо. Бихте ли ми обяснили каква роля играе този накрайник, какво трябва да се усеща щом е за смяна, какви последствия може да се смени и с колко най-малко трябва да се размина за ремонт ?

Тва сериозно ли ти го казаха тия......бахти мухльовците...абе ти се базикаш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролята му е чупещо рамо.Вътрешните накрайници са еднакви ляв и десен. В Англия един струва към 65 паунда.Поне според този сайт под номер 1 -> http://www.hondaoriginalparts.com/honda_ca...;block_03=15401

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, значи реалната цена е далеч по-нормална за щастие. Но интересното е, че нямам никакви оплаквания, няма тропане по-неравности. Единствено волана ми се вижда малко по-тежък, но явно толкова си може хидравликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия добре са те стреснали :) Когато се разбие и колата тропа при неравности.Точния начин на "хващане" на проблема е на канал...

Вдигаш предните колела във въздуха и клатиш гумата настрани.А цената в английския сайт е много висока. Ето ти цена в ebay.co.ukвътрешен накрайник Сивик '96-'00

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ съм виждал такива вътрешни накрайници които са капсоловани за рейката..........не всички се сменят по отделно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ съм виждал такива вътрешни накрайници които са капсоловани за рейката.......

Верно ли :) , я пак я огледай, да не е капсулована и самата рейка към колата, та като се разбие накрайник или рейка, направо да изхвърляш колата.. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: после ще ти пратя сника да ми кажеш как се сваля ...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

та как ще се свали според вас с водопроводния ключ ли Публикувано изображение това ми е рейката на англичанката

Редактирано от kristi09

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се затяга на менгеме, и въртиш рейката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или затягаш рейката и въртиш накрайника с водопроводния ключ, какъв е проблема ?! п.с. никого не задължавам да си смени накрайниците, винаги може да отиде в Бултрако и да си купи цяла рейка с накрайници :):D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

та как ще се свали според вас с водопроводния ключ ли

Точно с него .. Виж как знаеш, все едно че преди Англичанката си имал Рено... :) Те повечето са така... :D Редактирано от mar_tod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно с него .. Виж как знаеш, все едно че преди Англичанката си имал Рено... ;) Те повечето са така... :D:) Сивик 3 генерация-седан 10 години и ровер 400 -2 години . но не ми се е налагало да пипам рейките :D

Редактирано от kristi09

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В един сайт попаднах на: http://drive.bg/product_info.php?cPath=101...c65970446c090c2 Това ли е този вътрешен накрайник ? Гледам, че цената му е направо смешна..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, цената на не-оригиналните части е различна както и качеството !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

В един сайт попаднах на: http://drive.bg/product_info.php?cPath=101...c65970446c090c2 Това ли е този вътрешен накрайник ? Гледам, че цената му е направо смешна..

Смешно висока бих допълнил.Сега съм с някакви по 20 кинта броя !!! и държат над 20к вече без ядове....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да кажеш че държи 200 000 разбирам, но 20 000 нек'си не ми се връзва като критерий за такъв чарк.Нали ги сменяме за да ги забравим, все пак не е консуматив. !!!

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, цената на не-оригиналните части е различна както и качеството !!!

Е така е, но написал съм каква е цената на оригинален.. А и ми е много странно това не осещам да тропа по неравности нямам никакви оплаквания. Ако не го сменя възможно ли да се разбие нещо друго покрай тоя накрайник ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните накрайници са средно около 30-35$. Това, че Бултрако обичат си измислят цени от бъдещото е само техен проблем.Тези накраиници и оригинални (ОЕМ) и неоригинални издържат точно толкова, колкото им издържат маншоните.В кормилната уредба най-важното нещо са маншоните. Ако маншоните се скъсат, частите дори да са от титаний, като се напълнят Българска кал и вода и пясък... пак ще се съсипят в даден момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде мога да намеря оригинални накрайници ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във форума има раздел "Купува/Продава". В него има колеги, които ще ти ги доставят от EU или от USA. Аз бих те посъветвал да си спестиш времето и да си купиш накрайник от някой магазин за японски части. "Неоригиналните" са също толкова качествени. Гледай само да са японски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...