Jump to content
AMD

Липса на втек при топъл двигател

Recommended Posts

Проблема е следния:Студен двигател има втек,стопли ли хубаво няма никой.Оставя ли го да поизстине ,и се появява :o блока е д15б2,махнат му е маслоограничителят,сменени колянов вал,основни и биелни лагери,сегменти,маслена помпа :Dобщо взето само буталата не съм пипал :D главата е от д16з6,сервизирана-припаснати клапани ,гумички,почистена е идеално.Контролирането на втека става чрез контролер,но и при директно подаване на 12в на соленоида,при топъл двигател няма никой.Клапана вкл чува се,скоро тествах с друг клапан ,същата работа.Давайте идеи.П.П:При топъл двигател няма втек при всякакви обороти.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе човек, аз втора кола ще направя ти още се бориш.... Направо кофти ми става като се замисля. Вече и предположенията започват да се изчерпват. Главата я отваряхте няколко пъти до колкото си спомням и по нея всичко е наред тия пинове които заключват са си на мястото да не е изпаднал някой и да няма налягане до кобилиците или да изтича от някъде там ? Втек клапана ? ? ? Соленоида цъка, но самия клапан работи ли ? Да не е като загрее нещо да се разширява цилиндърчето вътре и да запича положението ... Или да си сложил уникално фалшиво масло дето като загрее става водичка и да нямаш достатъчно налягане знам ли вече кво да предполагам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Налягането на маслото виж.(при загряла кола).ВИДа на маслото .

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Скоро време ще се откажа от този двигател :o тествах с друг клапан същата работа,маслото е Кастрол 10w40.Главата я бяхме пръснали,всичко е там пинове..А и както споменах при студен двигател вкл втека.маслената помпа която смених е идеална,свалена е от до последно работещ моторП.П:Нямам читав манометър,иначе преходник си направихП.П 2:Другото което откривам,че вкарва малко боклуци в цедката на клапана.Магистрала позапушена ?

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А налягането не каза измери ли го при топъл мотор ?! (на горещ мотор може да нямаш смазване на двигателя.ТОВА НЕ Е КРИТЕРИИ ! за маслената помпа.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам има защита при студен двигател да не се вкл.витека. А при теб е обратното. Да не би датчика за темперетурата на маслото да не дава коректна информация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновен БГ манометър за 10 лв ще ти свърши перфектна работа.Обикновенно там където ги продават ги тестват за точност.Не е приятно че на цедката имаш боклуци,масления филтър май не си върши работата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще заложа на помпата маслената ,и без тва вече май се гадае :) .Бахти казуса :) .А и както е казал Драго ,смени филтъра .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има логика и да е в помпата. Ако е износена помпата, налягането при студено масло ще е по голямо защото е по гьсто но не достатьчно при загрял двигател. Какво ли ще покаже манометьра ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за насоките,на първо време ще примеря налягането,долу на датчика и горе на другия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тази тема видя ли я?http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=59458&pid=1057201111&st=0entry1057201111

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда :huh: както бях написал по отгоре цедката е чистена за найсти път.Днес не остана време да бутна нищо по моторя,само отнесе няколко ръчки ,така както си е НОН ВТЕК :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така малко развитие по проблема,мерих налягането горе на датчика на клапана(Благодарности на колегата GM,за манометърчето).Установи се, че :1-во датчика отчита след вкл на клапана,и 2-ро налягане има ,над 4кгс/см2.Ще се разглабя главата(за пореден път)и да се търси проблема.Имаме известни съмнения за маслограничителя в главата,но като отворим ще си покаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен 1-во вземи си сложи хубаво масло махниго тоя кастрол след 2000 км съм го засичал пада му вискузитета и мазането предполагам е също толкова хубаво да неговоря, че ми го и бараше .После ограничителя,който си махнал също влиае до някаде особенно като се стопли маслото и ти става като вода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не го махна този ограничител(на блока)няма да имам никакъв втек :)На д16з6 той е в главата,за това при направата на Мини ме-то се маха.Маслото е на около 230 км,филтъра и той.П.П:Налягането го мерих на топъл двигател..значи има,поне до клапана,след него някъде пада ,и пиновете на втека не заклинват.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес за пореден път се разглоби тиквата ;) всичко по нея е 6+,проблема не е в нея.Явно е надолу в блока,най вероятно някой лагер,или магистрала или....Колкото повече стопли двиг. толкова пада налягането,това установихме днес.Вече се отказах да го правя този мотор.Темата може да я заключите или триете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...