Jump to content
PetioHonda

Съвет и помощ относно покупка на Civic 6-gen.

Recommended Posts

Здравейте, от доста време си търся такава кола, даже и тема в раздела купува-продава съм пуснал, но за сега нищо.Проблема е, че съм решил точно каква да е и не ми се правят компромиси, затова и я търся толкова време.Изискванията са да е фейслифт, сива (светло сивото не знам точно как е номера на боята). Има 3 обяви, които ми хващат окото и ще ви помоля за съвет, ако имате някакви наблюдения по снимки.N1: http://www.cars.bg/c966282Колата по описание на собственика е в отлично техническо състояние, гумите не са добри и е с тасове т.е железни джанти, но пък цената е сравнително ниска. Козметичното състояние не е перфектно. Имала драскотини, вратата била "удряна" от предишния собственик и имала ръжда уж малко. НЕ съм я гледал! На снимките се виждат 2 точки на капата точно където е маската и на дясната врата по средата.Ако има колеги от Русе, които са я гледали на място ще съм много благодарен да споделят мнение! Ако пък някой знае къде се намира и му се занимава да я погледне, моля да се свърже с мен.N2: http://www.cars.bg/c962468 - Личният ми фаворит!Колата имала за смяна някакви накрайници по окачването, стрували по 15-20лв, не разбирам много и не знам какво е, но да кажем, че ще го преглътна. Италианка била, но имала ръжда тук там. Другото било перфектно. 4 нови зимни гуми + джанти. Обслужена и т.н. Колата по снимки ми изглежда много добре и е точно това, което търся. Но много ме притеснява дали има ръжда и по точно колко има.Аз съм от Варна, колата е в Пловдив, не ми се разкарва, за да се окаже, че е изгнила и да съм вътре с 100лв за път.Искрено се надявам някой "бъдещ" колега да се отзове и ако случайно я е гледал или може да я погледне основно за ръжда да се свърже с мен. Ако стане работата ще се отблагодаря!N3: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415473012524338&slink=89f16eКолата е със спортно окачване, затъмнени прозорци, хубави джанти, но с летни гуми. Вътре май има доста забележки по салона, волана е с калъф, скоростния лост не е оригинален и т.н. По телефона била в перфектно състояние всичко сменено, обслужена и т.н.Отначало нямаше снимки на предня дясна част, затова и попитах да няма удар колата, увериха ме, че няма, но когато ми изпратиха снимки видях доста разминавания в детайлите - фарове, броня и калник. Личи си, че единия фар десния е чисто нов, а другия не е. За сметка на това пък ме увериха, че няма грам ръжда, което е добре, но не пречи от удара да се появи. А и никой няма да ми каже колко силно е блъсната колата.Всякакво мнение ще ми е полезно ! Ако пък някой по разбиращ иска да ми обясни нещата по телефон да си го напише на ЛС ще се свържа с него.Съжалявам за 2-те теми, интернета ми прекъсна. Моля модератор да изтрие едната.

Редактирано от PetioHonda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега... виж дали няма ръжда... остави я да загрее и накарай някой да я вкара в прекъсвача (след като е загряла). Ако не изпуши си бомба :) Принципно двигателите са доста здрави и трябва страхотна немърливост, за да се скапят. Останалото са консумативи. Погледни все пак да няма удари ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това, ръждата е основното ми притеснение. Иначе мерси за съвета.Още някой? 400 прегледа и само 1 отговор... :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно е да си избрал за приоритет какъв цвят да бъде, а не с какъв двигател.

 

Имам точно такава кола, че и сива. Ръжда няма никаква с изключение на две малки шупли над задните калници, които след боядисване преди две години, още не са излезли пак.

 

Но ръждата нито ще ти пречи на колата да върви, нито е скъп ремонта. То само едната рейка да ти се прееве, вече си по-назад от цялостно боядисване на двата калника.

 

И това дали имала точици... Не, човек, кола на 15-ина години, няма как да има точици. Ти като я вземеш, още на първата седмица някой ще си отвори вратата в твоята кола и ще ти направи язва сигурно.

 

Така, че гледай по-важните неща - двигател и окачване. Ако щеш и салонът говори повече за това какъв човек я е карал, отколкото точиците и ръждата.

 

И конкретно, при бърз преглед тази ме грабна много: http://www.cars.bg/c956358 Черното също е брутално, D15Z6 е прекрасен двигател, климатик+шибедах, а си има и липове и спойлер (последният ще ти го откупя аз, ако не те кефи). Не на последно място е във Варна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло не разбирам от автомобили, но специално за този модел съм изчел доста и смея да кажа, че съм подготвен за покупката. Т.е знам горе-долу цени на нещата, които евентуално биха създали проблем и съм преценил, че ме устройва. Цялото ми мнение за модела е базирано на четено от форума и тук на доста места съм прочел, че най-важното е купето да е здраво. Ти сам го каза - тия коли са на години. Не ми се търси точно да цитирам, но един "колега" беше написал "по-добре скъп ремонт по двигател, отколкото кърпене на изгнило купе", а ръждата тръгне ли не мисля, че може да се спре. Затова и въпросните точки ме притесняват.Отделно за забележката, че цвета ми е приоритет - ами така е, както казах не случайно я търся толкова време, защото обяви колкото искаш, но са малко тия, които те "грабват". Не ми се коментира, защото това си е лично мое мнение. Естествено, че ако колата е дроб няма да я взема.При двигателите избора не е кой знае какъв или 1.4 или 1.5. С всичките ми претенции излизат 4-5 коли по сайтовете, а какво остава ако и двигател почна да избирам. Смятам, че и двата са здрави и успешни мотори.За въпросната варненска кола - гледам я от както са я пуснали, първоначално беше написано, че има амортисьори за смяна. По снимките хваща окото наистина, но виж вътре волана и още куп места как са направо протрити и пожълтели. Не случайно снимките са правени с ефекти - най-вероятно да се прикрият още забележки. А на всичкото отгоре не смятам, че заслужава такава цена. Това ми е мнението по обява. Ако говоря с човека и отида да я видя ще пиша какво е реалното състояние.Все пак благодаря и на теб за включването.  :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месеци и аз като теб много търсих да си харесам някой сивик 6 ген. за моя радост намерих. За мен важното беше да няма ръжда никъде. Когато оглеждаш на място някоя каfла както каза колегата по-горе "остави я да загрее и накарай някой да я вкара в прекъсвача (след като е загряла). Ако не изпуши си бомба". Двигателят да е наред всичко друго се оправя. Порових се малко и ето кои ми хванаха окото: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11416573736337154&slink=8a61xr http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415805070848151&slink=8a61xr ,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за предложението! Ей тая ми остана в очите днес http://www.cars.bg/c977604 хванах я "прясна" имаше 2-3 преглеждания. Веднага звъннах и ми казаха, че е от Италия внесена, без да са и правили "освежаване", само са я измили и това е. Като цяло по телефона човека каза, че колата е супер. За двигателя беше малко лаконичен каза "работи добре". За външния вид ме увери, че е перфектен. Но все пак си трябва на място да се огледа колата. Лошото е, че е нов внос т.е минимум 4000 без обслужване. Крайна цена я виждам някъде на 4500 готова за каране. Врачанската също изглежда много добре и цената е 1000лв надолу крайна по мои сметки. Но пък там липсва кожения салон, парктроник-а (не, че е екстра без която не мога, но все пак) и лявата врата е със забележки + на снимките ми изглежда, че е пребоядисвана и има разминаване в цветовете.Според вас на коя си заслужава да обърна повече внимание?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази с кожения салон е пушка ! Ако преди време я имаше веднага щях да я взема. Отивай пали я да загрее, гледаш дали ще изпуши лягаш като замаян до колата да я видиш как и отдолу и ако ти хареса пазариш я ха 3200 и ти си чавека :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата наистина изглежда добре колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата наистина изглежда добре - трябва да се види 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от доста време си търся такава кола, даже и тема в раздела купува-продава съм пуснал, но за сега нищо.Проблема е, че съм решил точно каква да е и не ми се правят компромиси, затова и я търся толкова време.Изискванията са да е фейслифт, сива (светло сивото не знам точно как е номера на боята). Има 3 обяви, които ми хващат окото и ще ви помоля за съвет, ако имате някакви наблюдения по снимки.N1: http://www.cars.bg/c966282Колата по описание на собственика е в отлично техническо състояние, гумите не са добри и е с тасове т.е железни джанти, но пък цената е сравнително ниска. Козметичното състояние не е перфектно. Имала драскотини, вратата била "удряна" от предишния собственик и имала ръжда уж малко. НЕ съм я гледал! На снимките се виждат 2 точки на капата точно където е маската и на дясната врата по средата.Ако има колеги от Русе, които са я гледали на място ще съм много благодарен да споделят мнение! Ако пък някой знае къде се намира и му се занимава да я погледне, моля да се свърже с мен.N2: http://www.cars.bg/c962468 - Личният ми фаворит!Колата имала за смяна някакви накрайници по окачването, стрували по 15-20лв, не разбирам много и не знам какво е, но да кажем, че ще го преглътна. Италианка била, но имала ръжда тук там. Другото било перфектно. 4 нови зимни гуми + джанти. Обслужена и т.н. Колата по снимки ми изглежда много добре и е точно това, което търся. Но много ме притеснява дали има ръжда и по точно колко има.Аз съм от Варна, колата е в Пловдив, не ми се разкарва, за да се окаже, че е изгнила и да съм вътре с 100лв за път.Искрено се надявам някой "бъдещ" колега да се отзове и ако случайно я е гледал или може да я погледне основно за ръжда да се свърже с мен. Ако стане работата ще се отблагодаря!N3: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415473012524338&slink=89f16eКолата е със спортно окачване, затъмнени прозорци, хубави джанти, но с летни гуми. Вътре май има доста забележки по салона, волана е с калъф, скоростния лост не е оригинален и т.н. По телефона била в перфектно състояние всичко сменено, обслужена и т.н.Отначало нямаше снимки на предня дясна част, затова и попитах да няма удар колата, увериха ме, че няма, но когато ми изпратиха снимки видях доста разминавания в детайлите - фарове, броня и калник. Личи си, че единия фар десния е чисто нов, а другия не е. За сметка на това пък ме увериха, че няма грам ръжда, което е добре, но не пречи от удара да се появи. А и никой няма да ми каже колко силно е блъсната колата.Всякакво мнение ще ми е полезно ! Ако пък някой по разбиращ иска да ми обясни нещата по телефон да си го напише на ЛС ще се свържа с него.Съжалявам за 2-те теми, интернета ми прекъсна. Моля модератор да изтрие едната.

 

Важно нещо, което да гледаш ...

Като ходих да търся моята, повечето коли бяха блъскани и съответно калпаво изправяни и ремонтирани.

В предвид че колите са пъргави се купуват предимно от тийнеджъри с малък опит. 

Гледай за следи от удар, провери дали на фаровете могат да се регулират нагоре и надолу (плъзгача се намира отляво на ръчната спирачка).

Ако не помръдват вероятно фаровете са заменени с някакви OEM вероятно в следствие на удар и буксите за ел. моторите си стоят безпризорно.

Разликата между цените на фаровете с управление и без е колосална.

Виж за следи от боядисване в коша, повечето японци там са с матова боя, ако боята е гланцова значи е имало интервенция, също така и за всякакви кривини и несъответствия по ламарините около фаровете и калниците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не действаш бързо тази кола след 3-4 дни ще я няма :) И не слушай приказки от сорта двигателя да е на ред другото се прави. По лесно от двигателя да се направи няма по една кола, ръжди и удари не може да оправиш и са за цял живот, двигател ако ще втора ръка да купиш веднъж го сменяш и забравяш. Така че мотора ти е най- малкия проблем, гледай здраво купе без криви греди със следи от удари изправяне заваряне и прочие. Гледай и свеж запазен салон защото контакта ти с него ще е най- голям, двигателя е желязо за 300-500 лева и си готов, тва е цената на половин боя :)

п.п. сега я огледах по спокойно, ама нещо фугите и ич не си пасват, поне така на снимки ми се вижда, ни на капака ни на брони ни на врати. Отделно тоя кожен салон е с много странна кожа, седи като прясно тапецирана изкуствена кожа, бива да има кои да ти я види преди това ама.....

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа в Италия знам как паркират/карат и съм сигурен, че колата е имала удари по предните и задните брони, сега колко са силни не мога да кажа, но е факт, че всички коли от Италия са с оправяни брони. Та може да е смъквана за боядисване или сменяна и да не е напасната много добре, предполагам.Но това бих го прежалил. Писах с един колега от Дупница (за което искрено му благодаря) и се разбрахме ако има време да я погледне. Та така ако има развитие ще пиша. Останалите сякаш останаха на заден план, просто тази за момента е най-доброто на което съм попадал и дано да не лъжат снимките.П.С Някой колега с такава хонда може ли да каже, да не би да е просто отворен капака и затова фугата да изглежда голяма? Малко глупаво звучи, но пък знае ли човек.Между другото още една се мярка из обявите, но е черна и май е от Германия. http://www.cars.bg/c981902

Редактирано от PetioHonda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...