revenue 32 #1 Публикувано 16 Януари, 2016 Здравейте, с редовната смяна на масло за двигателя казах на майстора, че чувам леко тракане когато карам върху павета отпред в ляво. Той ми каза, че имам тръгнал лагер на главината. Като цяло не усещам странно поведение в завой и на читав път не се чува нищо. Не трябва ли лагер да вие, а не да трака? Също така лагера с главината ли се сменя или само той? Каква е нормалната цена за тази част? Ще се радвам да чуя второ мнение и от вас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #2 Отговорено 16 Януари, 2016 Провери си спирачните апарати за износени водачи, те тропат най често по паваж. Ако натиснеш леко спирачния педал и тропането изчезва, със сигурност е от тях . Не предприемай смяна на лагера докато не се убедиш, че причината е в него, че си е бая цифра, гривната за АБС-а е вградена в него и за 150 лв. се намира със сериозни отстъпки . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #3 Отговорено 17 Януари, 2016 Не е малко пари. С трудът смяната е под почти 200лв. Иначе засега ще карам така докато не се уверя от какво може да е шумът. По принцип какво е лошото да се кара с тропащи водачи или износен лагер. Тоест какво може друго да прецакам, ако не ги сменя на време? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове