Jump to content
draid

По-трудно превключване от 3-та на 2-ра скорост + питане за двигателно масло.

Recommended Posts

Здравейте колеги, прави ми впечатление, че от 3-та на 2-ра скорост има едно задържане (трябва повече усилие)  при включване когато колата е в движение - да речем 25-50км/ч. Когато колата е на място всичко изглежда нормално. Ясно е че това е нормално за първа скорост, но ми се вижда малко странно за 2-ра. Масло в скоростите е сменено Юни 2015г. в сервиза на Омбре (не знам какво е маслото). Когато казвам задържане имам предвид, че когато лоста се премести на ляво и започне назад, трябва да приложа малко повече усилие за да "прищрака" предавката. Може ли да споделите при вас как е и дали има някакъв повод за притеснение. Налага ли се да сменям маслото отново в сервиза на Хонда? Какво бихте препоръчали? Колата е Civic VIII 2.2 дизел 2006г.

 

Имам и още едно въпросче. Лятото заедно с маслото в скоростите смених и двигателно, плюс всички филтри. Обясниха ми в Омбре че маслото с което работят е Repsol, увериха ме че ще сложат 0W30. След 1000км трябва отново да сменям масло и предполагам, че ще го сменят отново там. Имате ли някакви препоръки относно това и може ли да се доверя, че наистина там слагат 0W30 масло на дизелите? Някой сменял ли е при тях с негово масло купено предварително? Лично аз отидох там когато взех колата, защото прочетох доста положителни коментари за този сервиз. В Хонда ми обадиха цена само за горивен филтър 190лв  и честно казано не ми се дават 400+лв за смяна на маслото и всички филтри.

 

Благодаря предварително.

Редактирано от draid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на маслото - и аз досега си го сменям при тях и винаги си нося мое масло + филтър, като от тях взимам единствено дифтунгата за картерната пробка (винаги я сменям), защото ми казаха, че слагат оригинална на Хонда. Засега няма проблеми, като единствената ми забележка последния път беше, че нивото беше малко над максимума, докато преди това винаги го оставяха точно на макс-а. Репсол-а им не съм го пробвал, защото в началото искаха да ми слагат 10W40 на моята, което няма как да стане, та затова си нося мое масло - 5W30.

 

Относно по-трудното превключване нека някой по-компетентен от мен се изкаже, защото аз все пак карам предишното поколение Сивик. При мен имаше лек проблем понякога с включването на 1-ва и задна - влизаха по-трудно ПОНЯКОГА, но смених маслото на кутията с оригинален МТФ и всичко заспа - сега е все едно бъркаш с черпак в тенджера със супа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам, че ако занеса в Омбре мое масло, няма да има проблем да го сменят и да взема само филтри от тях? Защото на някои места отказват да сменят занесено масло. Също ме интересува какво масло да търся - минерално, синтетично?  В книжката ясно е описано че трябва да се слага 0W30 и е допустимо 5W30.

Редактирано от draid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, според мен няма да ти направят проблем, но ти така или иначе трябва да им звъннеш (успех със свързването), за да си запазиш час за смяната и просто можеш да попиташ дали можеш да си донесеш твое си масло. Аз не съм питал, директно си им занесох Кастролчето. Колкото до маслото - задължително синтетика, това не е Голф 2, да му сипваш минерално масло. Щом пише 0W30, такова сипвай. На моята пише само за американския пазар - 5W20 и аз затова сипвам 5W30, тъй като е по-подходящо за нашия климат, пък и колата ми далеч не е нова... Поздрави! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...