Krelion 42 #1 Публикувано 12 Март, 2007 Зачетох се из нета за полза от полиране на интейка и главата..и чувам все протеворечиви мнения.Из форумите на Хонда казват,че хондите имат доста добро КПД на потока на въздух и дори не си струвало.Но все пак вия как мислите..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 12 Март, 2007 Ко ти стана бе пак за коне си мисли6Аз имам 1 резервен колектор който го из4истих от мазни налепи и нагари с които бе6е омазан отвътре,и не мисля ни6то пове4е да правя.Тва с главата не е лесна работа,има смисъл ако го прави някой грамотен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #3 Отговорено 12 Март, 2007 Ко ти стана бе пак за коне си мисли6Аз имам 1 резервен колектор който го из4истих от мазни налепи и нагари с които бе6е омазан отвътре,и не мисля ни6то пове4е да правя.Тва с главата не е лесна работа,има смисъл ако го прави някой грамотен Кво да правя брат ми докато доиде време за охлюва гложди ме тва да го направя,а и има кой да ми го направи!Всички Type R ове са полирани заводски!Щом е така значи помага!Самото полиране не толкова колкото перфектното пасване на смукателя към главата.Съответно и испускателя де...Та така или иначе ще го направя това но все пак да питам за мнения.Гледам из чуждите форуми има доста доволни хора от такава нтервенция!ПП В края на месеца идвам до Варна-приготвяй ми памперса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest miHo #4 Отговорено 13 Март, 2007 (Редактирано) Хамериканците редовно праат номера да слагат интегрови интеикове...леко полирани ...с такова впечатление съм останал от форумите ....но главите не ги барат....говорим в момента за турбо коли .....че та гледам нещо за охлиови си забълнувал .....ама дали е от ракията или от друго не знам ...идеята е все пак че при турбинирана кола през интеика минава огромно количество въздух с много по голяма скорост.....тва говорим за интейците на D16Z6,y7,y8 ,D15B Редактирано 13 Март, 2007 от miHo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest prelude #5 Отговорено 13 Март, 2007 наблегни само на portmatch-а на входящия и изходящия колектор.забрави за тия полираници.щото може да плачеш после.хубаво е да си е грапавичък отвътре,а не да е като съкло.ако е гладък ще събира конденза от въздуха на капки и ще ти го прекарва през горивната камера,а ти не искаш това...наблегни на напасването на колекторите към главата,но да не започнеш да дялкаш от нея?взима се материал само от колекторите и внимавай да не прекалиш.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #6 Отговорено 13 Март, 2007 както много пъти съм казвал, полирането е много спорна работа... има хора които полират и такива които не полират.Всички те обаче портват и порт-мачватАз лично си полирах САМО изпускателните портове с единствената цел да затрудня отделянето на нагар по тях.при напасването на порта и главата, материал се отнема и от двете ако е необходимо, поне според мен. Аз го направих точно така, но бях до някъде късметлия че само от колектора трябваше да отнемам, защото портовете вече бяха съвсем леко разширени, а и колектора и главата не съвпадат при мен ( д16з6/д16а6 комбинация)Оставих около 0.5мм по-голямо сечение на порта спрямо колектора, така че дефакто има леко увеличаване на сечението от колектора към главата.мога да ти ги направя тези неща, но доста време ще си без кола и ще ти излезе доста скъпо така че май ще е най-добре да си го направиш сам. И още нещо, ако ще слагаш турбо, по-скоро само пилни леко всичко, колкото да стане по-равно, но да остане надран всмукателния тракт. Ако ще гониш около 1 бар и нагоре или ако ще оставаш атмосферен, тогава вече портвай по-сериозно... просто турбото е много по-непретенциозно откъм всмукателен тракт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Antony #7 Отговорено 13 Март, 2007 За изходещия колектор полирането не прави проблем. За входящия обаче гладките стени на колектора влиаят зле на студения въздух. Той залепва за стените и забавя движението си, като се получават и кофти вихри. При по-грапава повърност движението на газовете е по-лесно, и потока запазва по-ламинрен (без вихри) поток. Това се плучава заради по малката контактна площ до която има достъп въздуха. При полираните тази площ е доста голяма, и потока буквално залепва за стените, което образува разлика в налягането в различните части на потока, от което се получава циркулиращо движение на вътре в самия поток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #8 Отговорено 13 Март, 2007 Мисля да турбинирам със сигурност но това ще стане към края на това лято.Не мисля да надувам много за първо време.Затова искам да полирам и портмачна предварително.В американските форуми също съветват колектора да не се прави гладък като стъкло а да остане леко грапав,но все пак го заглаждат леко.Така или иначе ще пасна колектора с главата а за полирането ще се разровя още малко.....Гледах долументален филм за изработването на мотора на Интегра Таип Р!Там видях че хората ръчно полират главата и колектора!Ще намеря линк да си го изтеглите.Мисля че в арената го има...беше нещо като "Легендата Таип Р" или нещо подобно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #9 Отговорено 13 Март, 2007 беше нещо като "Легендата Таип Р" или нещо подобно Точно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamoni 37 #10 Отговорено 14 Март, 2007 Аз не знам дали то4но за това говорите,ама моита глава е портвана,горивнитве камери и те са полирани и колата направо отка4и след таиа интервенциа.Дано да сам помогнал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #11 Отговорено 14 Март, 2007 Аз не знам дали то4но за това говорите,ама моита глава е портвана,горивнитве камери и те са полирани и колата направо отка4и след таиа интервенциа.Дано да сам помогнал? А до блясък ли я полираха? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest prelude #12 Отговорено 15 Март, 2007 В горивната камера след първото запалване сигурно пак е мазало вътре.в смисъл че има доста народ дето си чистят най-старателно моторите при ремонт и при следващо разглабяне скоро след това все едно нищо не са правилинезнам доколко полирането предотвратява наслагването на чернилки и нагари в нея ама все си мисля че ще си е съшото с и без полиране.най-осезаемата интервенция според мен на стоков мотор си е Портматч-а.ако само портваш без да си играеш с големината на клапаните е безмислено и даже меже би вредно ако прекалиш.да не говорим и че дроселът си седи сигурно стоков,което също налага своите ограничения.и понеже японеца си го бива в смятането повече от нас,аз не бих барал там.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #13 Отговорено 15 Март, 2007 Източник - wikipedia :A mirror finish of the port does not provide the increase that intuition would suggest. In fact, within intake systems, the surface is usually deliberately textured to a degree of uniform roughness to encourage fuel deposited on the port walls to evaporate quickly. A rough surface on selected areas of the port may also alter flow by energizing the boundary layer, which can alter the flow path noticeably, possibly increasing flow. This is similar to what the dimples on a golf ball do. Flow bench testing shows that the difference between a mirror finished port and a rough textured port is typically less than 1%. The difference between a smooth to the touch port and an optically mirrored surface is not measurable by ordinary means. Exhaust ports may be smooth finished because of the dry gas flow but an optical finish is wasted effort and money. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #14 Отговорено 15 Март, 2007 а и защото батко ти Емо сигурно се е погрижил за тази подробност погрижил се е Аз тези ги смятам за богове в тази и една купчина други области...http://www.theoldone.com/articles/рядко се срещат толкова интересни снимки и толкова много информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #15 Отговорено 15 Октомври, 2007 Неповярвах на сетивата си колата е като излязла от Токйо Мотор Шоу Дойде времето когато и аз направих тая Глупост (портване ) на главата Искам да изкажа Изключителната си благодарност кам MYAMOTO за показания Профисионализъм, за Търпението и железните нерви с които изтърпя мойте прищявки и Глупости.Навреме и светкавично бе реагирано за излезлия малък дефект("1 малко камъче преобръща колата " ) .Имам и 1 малка забележка - да се отделя малко вр.и да се обясни на клиента какво го очаква и за какво да се подготви когато е решил да предприеме по сериозни Ъпгрейди по ДВГто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M_I_T_A_K_A 6 #16 Отговорено 15 Октомври, 2007 За какво камъче става дума? Обясни малко по подробно за какво иде реч и защо е глупост ако може. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest NCN #17 Отговорено 17 Октомври, 2007 Неповярвах на сетивата си колата е като излязла от Токйо Мотор Шоу Дойде времето когато и аз направих тая Глупост (портване ) на главата Искам да изкажа Изключителната си благодарност кам MYAMOTO за показания Профисионализъм, за Търпението и железните нерви с които изтърпя мойте прищявки и Глупости.Навреме и светкавично бе реагирано за излезлия малък дефект("1 малко камъче преобръща колата " ) .Имам и 1 малка забележка - да се отделя малко вр.и да се обясни на клиента какво го очаква и за какво да се подготви когато е решил да предприеме по сериозни Ъпгрейди по ДВГто А можешеш ли да дадеш повече инфо като да речем размери от къде по колко отнехте и най-добре ще е някакъв снимков материал ако има.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #18 Отговорено 17 Октомври, 2007 (Редактирано) Неповярвах на сетивата си колата е като излязла от Токйо Мотор Шоу Дойде времето когато и аз направих тая Глупост (портване ) на главата Искам да изкажа Изключителната си благодарност кам MYAMOTO за показания Профисионализъм, за Търпението и железните нерви с които изтърпя мойте прищявки и Глупости.Навреме и светкавично бе реагирано за излезлия малък дефект("1 малко камъче преобръща колата " ) .Имам и 1 малка забележка - да се отделя малко вр.и да се обясни на клиента какво го очаква и за какво да се подготви когато е решил да предприеме по сериозни Ъпгрейди по ДВГто А можешеш ли да дадеш повече инфо като да речем размери от къде по колко отнехте и най-добре ще е някакъв снимков материал ако има.Благодаря предварително!Ето ти перфектен пример Редактирано 17 Октомври, 2007 от Krelion Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers #19 Отговорено 17 Октомври, 2007 до сега гледах клипа и се чудих какъв спокоен човек трябва да си за да се замеш с тази зъболекърска работа.Едвали някой ще ми удиса на мен ПП:има ли осезаема разлика след цялото мъчение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове