didipov 132 #1 Публикувано 16 Ноември, 2015 Тази малка количка се оказа истинско бижу. От половин година е в мен и съм по-вече от очарован. Маневрена, пъргава, икономична, плюсовете са много няма да се спирам на тях. Но днес ме изненада доста неприятно на бензиностанцията. Спрах да зареждам, заредих и я преместих на паркинга до като пия едно кафе и след това дойде изненадата. Отказа да запали. Върти обажда с и огасва таблото или започва да мига зеленото ключе. и така след няколко опита безуспешно запалване. Вече отчаян реших да пробвам за последно и запали все едно нищо не е било. Разликата е че този път не изчаках да изгасне зеленото ключе а да приключи всичката диагностика ... т.е. да изгаснат всички лампички. Ходи при един електричар и ми каза че това им е било фабрична болежка, както сивиците и ми препоръча да се сложи някаква платка в екуто която да елеминира имобилайзера. Та питанката ми е някой минавал ли е през тази процедура и дали е безопасна за еку-то (то всяко бърникане в него е рисковано де ама ...). Как се лекува този имобилайзер? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 18 Ноември, 2015 Не те съветвам да се бърка в ЕКУ-то. Майка ми има Лого от 2003-та година и май мина 400 000км и не е имала проблем с имобилайзера. Ако все пак е проблем като на Сивиците, се сваля модула и се презапоява той, а не се бара ЕКУто. На мен по-скоро ми изглежда, че имаш проблем с контактния ключ. Ако е като на Сивиците, модула се намира над лоста за отваряне на предния капак, има буксва кафява на нея - черна е. Пробвай ако я намериш, ако пак ти направи този проблем да я почукаш с ръка или някакъв предмет - леко Също така на Сивижите специфично беше, че при подаване на контакт не се чуваше да работи бензиновата помпа, ако не я чуеш няма и да запали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове