PetioHonda 106 #1 Публикувано 8 Ноември, 2015 Здравейте, колеги! От много време искам да си направя стоповете тип EK9 или JDM, както там им се казва. В момента левия ми стоп има светлина за мъгла и крушка на най-долната позиция, левия има само кръгче, което лесно ще стане на дупка. Въпросите са ми следните: 1. Каква фасунга ми трябва, само от 6 ген японка или мога да взема от друга кола заместител? (това за десния стоп) 2. Можете ли по-просто да ми обясните схемата за свързване на кабелите? 3. Задължително ли е да се махне рефлектора на левия стоп? Май няма да светят еднакво ако не се махне? Възможно ли е да се изравни с по-силна и по-слаба крушка? Иска ми се да избегна отварянето на стоповете. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #2 Отговорено 8 Ноември, 2015 Виж тази тема:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=86450&hl=%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #3 Отговорено 8 Ноември, 2015 (Редактирано) Мерси, колега! Видях я темата точно от нея реших да правя моите така, но за съжаление не отговаря на нито един от въпросите. Намерих частично инфо по чуждите сайтове и в най-лошия случай ще се пробвам сам, но реших че е по-добре да питам първо тук. Редактирано 8 Ноември, 2015 от PetioHonda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #4 Отговорено 9 Ноември, 2015 Точно както го виждаш(с минимални разлика) Отваряш и 2та стопа, единия има мясно за крушката за мъглата другия не. Изчистваш го този от мъглата да стане като този без нея и евентуално ги пръскаш със сребристо/сиво. След това отваряш дупка( за да има къде да мушнеш крушката) на стопа който няма отвор за крушка (другия дето е без мъгла) и бутваш по една крушка като ако искаш може и със силикон да го уплътниш. На крушката запояваш една маса(отстрани) и един + (отдолу на крушката) и ги връзваш на + и - от стопа(намират се лесно). Еми горе долу е тва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове