supermotop 1 #1 Публикувано 7 Ноември, 2015 Здравейте, вярно ли е, че honda civic 1.4 хечбек са нестабилни в завоите. Също така при по-висока скорост колата става нестабилна, защото е лека. И ако се смени двигателя да стане повече коне (Пример: B16) ще има ли някакви проблеми.. Дали ще се разваля постоянно и тнт. Благодаря предварително 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EKowner 18 #2 Отговорено 7 Ноември, 2015 Стабилна е в завой , но при висока скорост определено си става доста нестабилна което е нормално за 1 тон кола . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
supermotop 1 #3 Отговорено 7 Ноември, 2015 Значи при по-висока скорост ако влизаш в завой пак си е нестабилна.. И има ли начин да се направи стабилна при по-висока скорост в завой ? Пример: окачване, амортисьор, гуми и тнт.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EKowner 18 #4 Отговорено 7 Ноември, 2015 (Редактирано) Зависи какво разбираш под висока скорост.След 140 150 според мен става нестабилна иначе в завой с по-ниска скорост влиза добре. Редактирано 7 Ноември, 2015 от EKowner 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
supermotop 1 #5 Отговорено 7 Ноември, 2015 (Редактирано) Еми ако влизаш в по-остър завой с 120-130-140 дали ще е стабилна И има ли начин да се направи стабилна дори след 150 ? Редактирано 7 Ноември, 2015 от supermotop Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #6 Отговорено 7 Ноември, 2015 Сори за спама, ама стига с тия 1.4 дето влизат в завойте със 150! Четете, а не питайте като автоспам програмка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #7 Отговорено 7 Ноември, 2015 евала тема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
supermotop 1 #8 Отговорено 8 Ноември, 2015 Обаче има хора на друго място, който ми отговориха, а не да ми пишат коментари от сорта "Евала тема ! Най общо. Минаваш на висок цол гуми (поне 17) и ниско профилни гуми. Предполагаем размер (малко на фантазия) 225/45/17. Свалено окачване с малък ход. Предница с отрицателен кембър (3-4 градуса) задница (2-3 градуса). Положителен кастър, негативна сходимост но всичко това са строго персонални настройки спрямо терена и поведението на шофьора. Минаваш на по дебела торсионна щанга отпред или двойна, отзад също, ниска център на тежестта разпределен колкото се може по равномерно между четирите колела. За по високи скорости ще се наложи и да и сложиш и рафт за компоти отзад (антикрило) ъгъла на атака също се избира според зависи. Компромис от максимална скорост и стабилност. И още много и много ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #9 Отговорено 8 Ноември, 2015 Какви по-високи скорости от Д14 Не си изтезавай колата ами си купи Вти-ка. Там поне има смисъл да слагаш скъпи окачвания, хубави гуми и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове