Jump to content
supermotop

Honda civic 1.4 хечбек

Recommended Posts

Здравейте, вярно ли е, че honda civic 1.4 хечбек са нестабилни в завоите. Също така при по-висока скорост колата става нестабилна, защото е лека. 

И ако се смени двигателя да стане повече коне (Пример: B16) ще има ли някакви проблеми.. Дали ще се разваля постоянно и тнт.

Благодаря предварително :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стабилна е в завой , но при висока скорост определено си става доста нестабилна което е нормално за 1 тон кола .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при по-висока скорост ако влизаш в завой пак си е нестабилна..

И има ли начин да се направи стабилна при по-висока скорост в завой ?

Пример: окачване, амортисьор, гуми и тнт..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво разбираш под висока скорост.След 140 150 според мен става нестабилна иначе в завой с по-ниска скорост влиза добре.

Редактирано от EKowner
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ако влизаш в по-остър завой с 120-130-140 дали ще е стабилна

И има ли начин да се направи стабилна дори след 150 ?

Редактирано от supermotop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за спама, ама стига с тия 1.4 дето влизат в завойте със 150! Четете, а не питайте като автоспам програмка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала тема!  :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче има хора на друго място, който ми отговориха, а не да ми пишат коментари от сорта "Евала тема !

 

Най общо. Минаваш на висок цол гуми (поне 17) и ниско профилни гуми. Предполагаем размер (малко на фантазия) 225/45/17.  Свалено окачване с малък ход. Предница с отрицателен кембър (3-4 градуса) задница (2-3 градуса). Положителен кастър, негативна сходимост но всичко това са строго персонални настройки спрямо терена и поведението на шофьора. Минаваш на по дебела торсионна щанга отпред или двойна, отзад също, ниска център на тежестта разпределен колкото се може по равномерно между четирите колела. За по високи скорости ще се наложи и да и сложиш и рафт за компоти отзад (антикрило) ъгъла на атака също се избира според зависи. Компромис от максимална скорост и стабилност. И още много и много ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви по-високи скорости от Д14  :|  Не си изтезавай колата ами си купи Вти-ка. Там поне има смисъл да слагаш скъпи окачвания, хубави гуми и т.н. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...