maks4o0o 4 #1 Публикувано 30 Октомври, 2015 Здравейте! Днес се сдобих с описаната по-горе Хонда Акорд 2.2 i-cdti 2005г. Проблемът е, че усетих на почти всяка предавка, когато подам по-рязко газ, между 2000-3000 оборота, цялата кола започва да се тресе. Проберих съединителя отделя в началото , под 2000 оборота го няма този проблем, не буксува .... Та въпросът ми е, случайно някой от вас колеги да е имал подобен проблем или да има някакви предположения от какво може да се получава този проблем? Като пояснения, в момента, в който отпусна газта и тресенето изчезва .... Сега се присъединявам към Хонда клубът ... надявам се, че ще може да ми помогнете! Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #2 Отговорено 30 Октомври, 2015 Здравей, аз залагам на малкия дявол че е някое вътрешно каре...на 90% съм сигурен, големия дявол е маховик...за всеки случай иди погледни каретата утре за да се успокоиш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks4o0o 4 #3 Отговорено 31 Октомври, 2015 Благодаря за бързия отговор, искам само да се поправя, че оборотите между които се случва са 2000-2200 (2300). Не знам дали това променя особено условията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #4 Отговорено 31 Октомври, 2015 +1 за вътрешно каре. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks4o0o 4 #5 Отговорено 2 Ноември, 2015 Благодаря! Моля да бъда извинен за невежеството си, но проблем във вътрешното каре предполагам, че може да се разбере при вдигане на колата на стенд и не е нужно майсторът да е някой занимаващ се само с Хонди? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #6 Отговорено 2 Ноември, 2015 За да се разбере кое точно е, ляво или дясно, се сваля цялата полуоска. Иначе са догадки и риск да се закупи не което трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #7 Отговорено 2 Ноември, 2015 (Редактирано) Съвсем спокойно можеш да пробваш и с едно гресиране на карето, ако не е спекло Редактирано 2 Ноември, 2015 от dido dobrev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #8 Отговорено 2 Ноември, 2015 При мен беше "изяло" чашката, откъдето идваше вибрацията. Останалото беше здраво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorge 2 #9 Отговорено 16 Ноември, 2015 На мен ми прави същият проблем и тъкмо щях да задавам въпроса! Казаха ми, че може да е от вътрешното каре на полуоската. Първо помислих, че е от гумите, но след като ги смених, вибрациите се запазиха. При мен пробелма е, че съм с десен волан. Някой може ли да помогне, защото доколкото разбрах имало разлика между каретата на колите с ляв и десен волан. Колко би струвало ново или да се ремонтира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #10 Отговорено 16 Ноември, 2015 (Редактирано) Здравей, ето в тази подобна тема съм го обяснил подробно: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98544&hl=%2B%D0%B2%D1%8A%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%BD%D0%BE+%2B%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B5&do=findComment&comment=1057438093 За съвместимостта при десен волан и дали просто се взима срещуположното каре при поръчка не мога да помогна. Питай някой от търговците на части втора ръка за съвместимостта. Те работят с английски внос и ще знаят. Но за покупка от тях, те продават само цели полуоски за около 250 лв., което за мен е рисково и скъпо. Успех! Редактирано 16 Ноември, 2015 от angello Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorge 2 #11 Отговорено 16 Ноември, 2015 Благодаря angelo, обяснил си го много хубаво! Притеснявах се малко, защото ще пътувам другият месец за БГ от Лондон, но тъкмо говорих с познат в Пловдив и ми каза, че ще го рециклираме там за около 100лв. Явно е вътрешното каре и това е хубаво, защото не е опасно като външното. Добре, че го има този форум да помага на такива като мен, обичащи хонди, но незнаещи как да си ги поправят! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове