Jump to content

Recommended Posts

Вече за незнам кой път ходя до сервиза, но нещата все си седят така: Воланът го въртя толкова леко, че направо се притеснявам. За да си представите най-дорбе какво е усилието , си представете че колата е вдигната на някой подемник и гумите са във въздуха и волана се върти многоооооо леко. Това се получава когато е на асфалта. Абсолютно всичко по окачване е сменено, включително предна кормилна щанга - лява! Направо завиждам на колегите които казват :"волана ми е много тежък" Брех да му се невиди - от какво може да е? Дали не е хидравличната течност - откакто взех колата не съм я сменял, не съм и доливал, понеже е в нивото си. Но ако е от кофти течност, би трябвало да стане твърд волана - а тук противно на всяка логика - става особенно ЛЕК.Дайте мнения колеги :) Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хората дават пари са подобно нещо, а ти се оплакваш. :) Дали пък не е възможно това да му е нормалното състояние, а ние дотолкова да сме свикнали с наще амортизирани таратайки че това да ни притеснява. Я дай координатите на майстора дето ти я прави. :)

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквах такъв отговор :)Правиха ми колата в Бургас. Но определено го смятам за проблем. Понеже всеки ден карам чисто нови коли - в Тойота, знам че не е нормално да е чак толкова мек волана. Брех да му се невиди !!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

колега, съвета ми е да потърсиш проблема в гумите, може да са много напомпени или да са тесни, а може да са летни и по-твърди от нормалното за сезона, сменял ли си ги скоро ? Моят волан се върти на място с едно пръстче без усилие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още карам отпред с зимните гуми : Фулда Кристал . Взех ги декември месец чисто нови. Досега не е имало такъв проблем. Карам ги напомпени на 2.2 . размера е 175/70/13 ! И за това мислех. Правих опити - намалих и налягането и пак се върти лесно :worthy: Точно такива мнениея ми трябват, за да знам какво от възможните неща да изключвам и какво да пробвам. А въпроса с хидр. течност - възможно ли е ???Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да е от хидравличната течност братче, ако е некачествена при студено време се върти много трудно докато се стопли двигателя. Да си сменял някоя ролка на ремъчната предавка за хидравликата и да са се вдигнали оборотите на хидравличната помпа...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest цеко

kato sleze6 na kanala ot dolo ima edin bolt s edna golqma kontra gaika na samata kormilna reika.razviva6 gaikata i bolta si q rigolira6.dano saveta mi ti bade polezen.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз само ще кажа че знам за какво говориш.имах акорд '84-та който от ЕГН-то май му стана така:blink:даже се случваше като го засиля в едната посока да го пусна и той сам да се навие до пълен:lol:определено е нещо от ЕГН-то според мен,но протвно на логиката става по-лесно за въртене:lol:да те успокоя-бая време си карах акорд-а така без проблеми:(незнам само дали твойта кола има някаква система за втвърдяване на хидравликата от скоростта на движение?имаш ли тръбички с хидравличната течност които да влизат при датчика за скорост на кутията ти?ако те поддават някаква грешна информация може би ще оказва влияние върху усилието.....знам ли?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за мненията.По-принцип, колата не ходи наляво-надясно като и завъртя волана. Върви си направо без нзачение от скоростта. Днес ще опитам да видя с тази гайка какво ще направя - дали ще може да се убере това нещо. А колкото до година на кола 1995 е - не че непречи да прави вече проблеми... Аз също мисля че няма да е от хидр. течност. Почетох малко тук-там и няма да е от това. Разбрах че вътре в рейката имало една втулка, която държи стегната рейката, обаче ако я отворят в сервиза и после трябва да се прави на стругар, а там вече им нямам доверие. Да не стане така да я отворят и после да си остане отворена и да кажат - "Еми нестава, трябва нова рейка!" Благодаря ви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от гайката може да се позатегне малко но не прекалявай защото при завой ще започне да ти задържа волана.а до колкото втулката ,ако ти е разбита трябва да имаш притропване в рейката.усеща се.за в ямбол има майстор коъто ги прави и стават супер.аз е правих на рекса преди 4,5год и до ден днешен не е мръднала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

все си мисля че ходравликата има ППК ( предпазно-преливен клапан) който на практика си е регулатор на налягане и ако той се скапе и държи много високо налягане, усилването ще става по-голямо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех и се чудех и пак реших. Утре отивам при Апостолов да видим какво ще кажат и да я оставят. Ако се наложи, да свалят рейката, за да се разбере какво в крайна сметка е. Направо подивявам вече - много е гадно да ти се клати волана докато се движиш по пътя и да се чувстваш несигурен. Утре ще пиша пак. Стискайте палци !Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между другото, да не се лъжеш от това, че като караш с широки нископрофилни гуми и колата "ходи" по неравностите на пътя и дърпа наляво-надясно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не! Все още отпред карам с Фулда 175/70/13 зимна гума с висок грайфер и то многооо мек - типична зимна гума, която според мен сега като се постопли малко времето и взе да дава зор. Може би, понеже е прекалено мек грайфера и да се върти затова прекалено леко волана и да не е стабилна колата именно при това. Температурите са вече високи и мисля че е време да сложа други гуми. Днес между другото ходих до Апостолов - Бургас и ми казаха, че няма никакъв луфт във волана, въпреки че според мене има! Трябва да дам на някой друг да се качи да покара, за да намери разликата. Брех да му се невиди - утре пак почвам с историята :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...