Jump to content
Станимир_пм

Няколко въпросчета относно CIVIC 6gen hatchback

Recommended Posts

Здравейте колеги, от няколко седмици съм горд собственик на Honda Civic 6gen hatchback (1997, 1.4 90hp). Решил съм да си стягам количка лека полека и да си я правя така както на мене ми харесва. Понеже съм от скоро шофьор и не ми трябва толкова бърза кола все още, реших да започна с интериора и екстериора... Не съм много наясно с нещата и реших да се обърна към Вас като хора които разбират много повече от мен.

 

1. Искам да сложа предна броня но без лайсните но от шечбек от 1998г. 

2. Някой опитвал ли се е да сложи  задни седалки от prelude 5gen

3. Става ли задната броня от фейслифта  заедно със стоповете на моята

 

За сега не се сещам за други въпроси. Ако някой иска може да сподели някои тънкости, плюсове или минуси на колата - ще му бъда много благодарен.

Благодаря предварително на хората отделили време за помощта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По точките

1. Само предната броня на купе сивик 6та е без лайсни, става без проблем, другия варянт е някой да ти китне дупките за лайсните и да си пребоядисаш сегашната броня
2. не знам
3. Става, никакъв проблем, но трябва да е задължително от фейслифтов хечбек, тези на купетата са различен дизайн.

Аз имам същия сивик и до момента съм сменил следните неща:

Предни спирачки с по големи от ВТИ( сменя се всичко,апарати,шенкел,дискове,накладки), твоите са 240мм и много лесно се кривят дисковете
Предни долни носачи с уши за стаб. щанга + предна стаб щанга 26мм
Задна стаб. щанга от японски сивик купе 15мм + всички болтове и планки от поръчките от америка

След тези промени колата придобива съвсем друго поведение на пътя.
По стегната е, не се накланя, и завива по лесно, също така има по добро сцепление.

Препоръчвам ти да започнеш с смяна на тампони(най-вече задните големи тампони), някой друг тампон на двигателя най-вероятно също ще имаш скъсан(освен ако не е бил сменен)

Гумите също са много важни!Без хубави гуми,всичките неща които избройх са безмислени(включително и по големите спирачки).


 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно колега... а това за стабилността възможно ли е да го постигна с разпънки + по ниски пружини на амортисьорите по ниски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, трябва да прочетеш още...защото нещата не са хоп-хоп...доста са сложни и не са свързани само с ниски прожини...важно е да знаеш какво точно искаш от колата като поведение и на база това да корегираш необходимите неща...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За седалките: Предните са почти болт он а задните с малко игра пасват, НО имат по 3 пръста разтояние между страничните кори и седалките. Вземи си ВТИ интериор (предни задни) и си в играта без да се мъчиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно някой да е имал проблем със редните седалки? Като карам бавно и като мина през някоя неравност тракат и като намаля рязко едни такива все едно се местят напред. Гледах около релсите, и видях ще от страните към вратите горната релса има луфт нагоре  и надолу и явно от това е проблема. Може ли да се оправи това нещо или трябват други седалки. Другия ми въпрос е, дали задните седалки с големия подлакътник в средата от прелюлд 4г пасват 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва вече ще е бая интересно да го видя, ама съм на 90+ % , че няма да стане! Пък и големия подлакътник от прелюдката няма да можеш да си сложиш ръката на него, защото се пада много назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами освен да направя някоя снимка или клипче да покажа как точно и на къде шава, а за подлакътника знам че няма да стане да си слагам ръката, но искам отзад да е готино и да има подлакътник и отзад, само дали ще паснат седалките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип може и да си прав но, съм голям инат и докато сам не се уверя в думите ти няма да се откажа  :D  ето за тези ставаше въпрос 

http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/2459/3161/6146580034_large.jpg

http://www.preludeonline.com/attachments/f74/1486d1237755895-1992-honda-prelude-bb2-dropped-clean-2850-img_0467.jpg

Редактирано от Станимир_пм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам за какво говориш, но не мился, че ще стане. Успех все пак ако ти се занимава :D :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АХАХ , 12ти клас време и време ..... само ми дай с глупости да се занимавам  :D тея дни няма да е че ще я оставам при един бояджия да поработи по нея...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ходи на бургаските хонда срещи. Там могат да ти помагат ако имаш въпроси. След 2 седмици ще се прибирам в Б-С. Може да пием по кафе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прибрах колата от бояджията, бронята и извивката над вратата са се получили перфектно и се кефя страшно много  :D а проблема със седалките мисля че съм го разрешил донякъде, но само на теория.... дали ще се получи е друг въпрос :D  Другото което смятам да направя е да сменя крушките на таблото с ето такива http://olx.bg/ad/tsvetni-led-diodni-lampi-za-osvetlenie-na-tablo-na-kola-ID4EWm6.html   (червени )знам че няма да се получи като с диодна лента и шкурене но мисля че ще е по добре от колкото сега  :D

Редактирано от Станимир_пм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да сложа спортни пружини на колата, да се втвърди и да не е чак толкова като лодка... Харесах си тези пружини http://www.kz-tuning.com/index.php?seo=%D0%A1%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%20%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%B8%20Honda%20Civic%206gen%201996-2001&mod=product&show=2537 обаче 40мм ми се струва множко защото като кача 2 човека отзад ще ляга много... в момента съм с 14ки железни джанти но лятото смятам да слагам 15ки алуминиеви. Чудя се дали има някакъв начин да се сложи нещо като спейсъри под или над пружината та да се намали това снижаване на около 25-30мм  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават се такива подложки за тип омекнали пружини,според мен няма да ти дойде прекалено ниско карай със 55височина

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, съединителя на колицата ми почва да зацепва вече към края, но още не е почнал да пребуксува. Ходих в два сервиза и ми казака към 3-4000км ако карам като луд , ама аз 1.4-то ко да го изпъвам карам си го на 2,5 - 3000 оборота спокойно, ама се чудя да го сменя да ми е мирна главата. Казаха ми да си купя само феродов диск, обаче не съм сигурен какви диаметри ми трябват... Двигателя ми е d14a4 90hp , тука намерих един нов само че е за Honda Civic 1999г,  1,6L, 106 коня, 4 врти и каза че е 214мм (каза че не е съвсем сигурен и че може да е 213 или 215) с 20 зъба  http://img04.olx.bg/images_prodavalnikcom/46828335_11_585x461_prodavam-chasti-za-civic-1999g-ot-usa-.jpg  и се чудя дали ще стане за моета кола... Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, а зъбците 20 ли са, и да питам някой мерил ли е дебелината не феродовия диск докато е нов и след като е износен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имате ли представа от къде мога да си закупя пружини 40/40, разполагам с 200лв... В kz tuning няма налични на FK, а неискам да копувам регулеруеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...