Jump to content
mecho_gruh

Покупка на Accord V Aerodeck

Recommended Posts

Здравейте, с първият си пост започвам вероятно най-досадната тема. Или аз или търсачката, не успяхме да намерим каквото ми трявба.

На кратко - спрял съм се на този Акорд Аеродек:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11426683638761954&slink=au05ku

Интересуват ме надеждност на двигател и ходова част, слаби места, ориентировъчен разход градско и предимно извънградско.
Има ли още живот в тези Хонди или да си търся друго комби? Намират ли се части по магазините?

Какво да гледам при тези модели?
Собственикът сподели, че климатика вмомента не работи. Какъв е най-лошия сценарий?
 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Карах доскоро такъв същия Аеродек, само че преди фейслифт. Изключително приятен и здрав автомобил е по принцип. С двигател и ходова част няма да имаш грижи, ако са били поддържани. За последните години нямам спомен изобщо да съм правил нещо по окачването, освен някакви дреболии, а не съм я жалил. Возията е много приятна, не се усещат неравностите, същевременно не си изолиран от пътя. Има много добра видимост и лесно се свиква за паркиране, независимо от габаритите. Разход с газов инжекцион около 12/100 градско (София), извънградско пада на 8 и надолу според скоростта и маниера на каране. Не е пъргава, но не е и тромава в никакъв случай (просто предавките са по-дълги, което е приятно за извънградско). За климатика - какво значи не работи? Изобщо не включва или просто не охлажда? Най-лошия случай за който се сещам е предал се компресор (имах го този проблем - работи, дори охлажда, но бучи и вие - оправи се срещу нов компресор на старо, става и от английския Акорд (40-50лв) + профилактика на системата). Като слабо място мога да кажа че аз лично не съм виждал такъв Акорд с работещ ABS и другото което съм чувал като слабо място от други собственици на модела, е че километража се предавал лесно и спирал да работи или просто не показвал вярно, моя си работеше до последно, въпреки че в интерес на истината и при мен даваше отклонение от 5км/ч, но го отдавах на размера гуми... И двете неща не са нещо фатално и са сравнително лесно поправими. Парадоксално този американски Акорд е по-маневрен от английския (този му недостатък е доста често споменаван), от друга страна воланът е доста по-твърд за въртене... лично мен това малко ме дразнеше, защото идвах от Прелюд 3ген, където волана се върти с малкия пръст буквално. Това си е въпрос на лични предпочитания вече. Друго - не съм сигурен как е при английския, но на този Акорд при смяна на спирачни дискове се налага смяна и на лагерите, което оскъпява малко тази процедура, но пък я ти се наложи веднъж да го правиш изобщо, я не :) Обърни внимание отзад дали спира (дали са лъскави задните дискове или са ръждясали), защото моята не спираше убедително отзад и трябваше да се сервизират и раздвижват апаратите. Включително и ръчната - държеше, но не мога да кажа че ковеше. Части се намират, много неща са идентични и с двувратката (купето), а ако ти потрябва нещо на старо - моят се продава на части поради удар и имам доста неща налични все още. Оглеждай се за ръжди - валидно за всички японски автомобили. 
Малко негативно излезе, защото се концентрирах предимно върху минусите, но всъщност това е една непретенциозна, здрава и вярна кола, не знам защо е останала недооценена и съответно рядка. Конкретно за този - цената ми се струва висока, особено при наличието на неработещи неща по колата, което обяснява и седенето на обявата от месеци... Дали има още живот в тази Хонда е малко субективно - за някои хора кола от тези години вече е дълбока старина и вехтория, за други именно по-старите модели са по-ценни, като по-прости, евтини откъм поддръжка и по-нечупливи като устройство. Аз когато моята я тоталнаха се оглеждах известно време за същия модел, но нямаше никакви обяви освен тази твоята и тази http://www.cars.bg/c1172229 но бяха на дори още по-високи цени и се ядосах и си взех за съвсем малко повече пари следващия Акорд пак американец, само че купе (комби 6-та ген има само за японския пазар, т.е. няма с ляв волан, а и аз отдавна си го бройках купето)... Мисълта ми е че ако държиш твърдо на Акорд комби - нямаш избор, трябва да е или тоя Аеродек или чак 7-ма ген. Червеният от cars.bg съм ходил да го гледам лично и ми се стори ок, но няма газ (това за някои хора е плюс), без шибидах е (това също за някои хора е плюс), няма подлакътник на задните седалки и продавача му е голям бастун - наредил беше в багажника някакви стари крикове и боклуци и го беше поомазал и така и не се разбрахме за цената (вкаран е на ход от Швейцария и очакваше да си избие дори бензина и пътните такси...). И така. Успех и пиши ако имаш още въпроси :)

Редактирано от Preluded

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червения и аз го гледах още като си търсех кола юни-юли. Мисля, че е пребоядисван. На място боята изглежда доста пъстра и свежа за тия години, пък идва от Швейцария. Според мен е опит да се покрие ръждата. Може и да не съм прав. Иначе хваща окото, масивен японски автомобил е. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ А да, колегата ме подсети - имаше малко балончета по задните вежди, което означава открити ръжди по тия места догодина.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...