mecho_gruh 0 #1 Публикувано 12 Октомври, 2015 Здравейте, с първият си пост започвам вероятно най-досадната тема. Или аз или търсачката, не успяхме да намерим каквото ми трявба.На кратко - спрял съм се на този Акорд Аеродек:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11426683638761954&slink=au05kuИнтересуват ме надеждност на двигател и ходова част, слаби места, ориентировъчен разход градско и предимно извънградско.Има ли още живот в тези Хонди или да си търся друго комби? Намират ли се части по магазините? Какво да гледам при тези модели?Собственикът сподели, че климатика вмомента не работи. Какъв е най-лошия сценарий? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordingly 26 #2 Отговорено 12 Октомври, 2015 (Редактирано) Здравей. Карах доскоро такъв същия Аеродек, само че преди фейслифт. Изключително приятен и здрав автомобил е по принцип. С двигател и ходова част няма да имаш грижи, ако са били поддържани. За последните години нямам спомен изобщо да съм правил нещо по окачването, освен някакви дреболии, а не съм я жалил. Возията е много приятна, не се усещат неравностите, същевременно не си изолиран от пътя. Има много добра видимост и лесно се свиква за паркиране, независимо от габаритите. Разход с газов инжекцион около 12/100 градско (София), извънградско пада на 8 и надолу според скоростта и маниера на каране. Не е пъргава, но не е и тромава в никакъв случай (просто предавките са по-дълги, което е приятно за извънградско). За климатика - какво значи не работи? Изобщо не включва или просто не охлажда? Най-лошия случай за който се сещам е предал се компресор (имах го този проблем - работи, дори охлажда, но бучи и вие - оправи се срещу нов компресор на старо, става и от английския Акорд (40-50лв) + профилактика на системата). Като слабо място мога да кажа че аз лично не съм виждал такъв Акорд с работещ ABS и другото което съм чувал като слабо място от други собственици на модела, е че километража се предавал лесно и спирал да работи или просто не показвал вярно, моя си работеше до последно, въпреки че в интерес на истината и при мен даваше отклонение от 5км/ч, но го отдавах на размера гуми... И двете неща не са нещо фатално и са сравнително лесно поправими. Парадоксално този американски Акорд е по-маневрен от английския (този му недостатък е доста често споменаван), от друга страна воланът е доста по-твърд за въртене... лично мен това малко ме дразнеше, защото идвах от Прелюд 3ген, където волана се върти с малкия пръст буквално. Това си е въпрос на лични предпочитания вече. Друго - не съм сигурен как е при английския, но на този Акорд при смяна на спирачни дискове се налага смяна и на лагерите, което оскъпява малко тази процедура, но пък я ти се наложи веднъж да го правиш изобщо, я не Обърни внимание отзад дали спира (дали са лъскави задните дискове или са ръждясали), защото моята не спираше убедително отзад и трябваше да се сервизират и раздвижват апаратите. Включително и ръчната - държеше, но не мога да кажа че ковеше. Части се намират, много неща са идентични и с двувратката (купето), а ако ти потрябва нещо на старо - моят се продава на части поради удар и имам доста неща налични все още. Оглеждай се за ръжди - валидно за всички японски автомобили. Малко негативно излезе, защото се концентрирах предимно върху минусите, но всъщност това е една непретенциозна, здрава и вярна кола, не знам защо е останала недооценена и съответно рядка. Конкретно за този - цената ми се струва висока, особено при наличието на неработещи неща по колата, което обяснява и седенето на обявата от месеци... Дали има още живот в тази Хонда е малко субективно - за някои хора кола от тези години вече е дълбока старина и вехтория, за други именно по-старите модели са по-ценни, като по-прости, евтини откъм поддръжка и по-нечупливи като устройство. Аз когато моята я тоталнаха се оглеждах известно време за същия модел, но нямаше никакви обяви освен тази твоята и тази http://www.cars.bg/c1172229 но бяха на дори още по-високи цени и се ядосах и си взех за съвсем малко повече пари следващия Акорд пак американец, само че купе (комби 6-та ген има само за японския пазар, т.е. няма с ляв волан, а и аз отдавна си го бройках купето)... Мисълта ми е че ако държиш твърдо на Акорд комби - нямаш избор, трябва да е или тоя Аеродек или чак 7-ма ген. Червеният от cars.bg съм ходил да го гледам лично и ми се стори ок, но няма газ (това за някои хора е плюс), без шибидах е (това също за някои хора е плюс), няма подлакътник на задните седалки и продавача му е голям бастун - наредил беше в багажника някакви стари крикове и боклуци и го беше поомазал и така и не се разбрахме за цената (вкаран е на ход от Швейцария и очакваше да си избие дори бензина и пътните такси...). И така. Успех и пиши ако имаш още въпроси Редактирано 12 Октомври, 2015 от Preluded Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #3 Отговорено 12 Октомври, 2015 (Редактирано) Червения и аз го гледах още като си търсех кола юни-юли. Мисля, че е пребоядисван. На място боята изглежда доста пъстра и свежа за тия години, пък идва от Швейцария. Според мен е опит да се покрие ръждата. Може и да не съм прав. Иначе хваща окото, масивен японски автомобил е. Редактирано 12 Октомври, 2015 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordingly 26 #4 Отговорено 12 Октомври, 2015 ^ А да, колегата ме подсети - имаше малко балончета по задните вежди, което означава открити ръжди по тия места догодина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове