Jump to content
assfull

проблеми

Recommended Posts

бихте ли ми обяснили защо ми куца развартането 3,5/1000об/мин.или по то4но не е като след 4 до кам 7.5-8хиляди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

липсва ти въртящ момент..........проблем на марката :cool:ама за оборотите не се оплакваш гледам........... :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По-важно е какво се случва след 3000 :cool: ........ :beer:Ако искаш ускорение в ниски обороти, дизела е твоя мотор :P

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и не виждам ко ти пречи ей-така както си кемаш с 20км/ч на 3-та полузаспивайки на геврека .......... да изръгаш 1-ва.........оборотомера в лютеницата и да излетиш - това е хонда, а не голф и такова упражнение не само не и вреди, а дори и харесва :beer: И със сигурност е по-здравословно за двигателя, отколкото да натискаш газта при 1200оборота на 3-та с 20км/ч и да чакаш да ускори :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Майната написа:

а и не виждам ко ти пречи ей-така както си кемаш с 20км/ч на 3-та полузаспивайки на геврека .......... да изръгаш 1-ва.........

Извинявам се че се намесвам в чужда тема, и то не по въпроса ма да не пускам нова....Та аз като карам със 20км/ч не мога да вкарам 1-ва, от какво идва тоз "проблем" попринцип знам че има някви защити да не моеш да вкараш 2-ра примерно със 140км/ч. Иначе скоростите си влизат що годе нормално... има какво още да се желае но е в рамките на допустимото:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  stan4o написа:

Извинявам се че се намесвам в чужда тема, и то не по въпроса ма да не пускам нова....Та аз като карам със 20км/ч не мога да вкарам 1-ва, от какво идва тоз "проблем" попринцип знам че има някви защити да не моеш да вкараш 2-ра примерно със 140км/ч. Иначе скоростите си влизат що годе нормално... има какво още да се желае но е в рамките на допустимото:dry:

Еми с първата е така . Дава да я ръгаш само спрял или съвсем бавен . Не е само при хонда това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да ви попитам това за оборотите при всички двигатели на хонда ли важи или само за V Tec? Съжалявам ако въпроса ми се струва глупав за някои.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  dantes написа:

А да ви попитам това за оборотите при всички двигатели на хонда ли важи или само за V Tec? Съжалявам ако въпроса ми се струва глупав за някои.

Какво точно това за оборотите. Това че до 3000 ги няма или какво точно. Аз не съм с V-Tec, но до 7000 си дърпа яко. Даже и е кеф да я натискам в лютеницата. Няма да се задъха въобще, а яко лепи за седалката. При V-Tec-овите мотори като се пусне витека, направо те удря бързия влак и става страшничко :dry: Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dantes

Да точно това имах впредвид ама ти си с Ви Тек.Аз питам за хонди без.Най-ме интересува дали такъв характер има и d13b2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ups sorry.Не съм прочел правилно-не си с Ви Тек.А с d13b2 ли си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

С д15 е . При д13 пак трябва да е така , но внимавай с оборотите, че тя няма прекъсвач и е страшно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dantes

A би ли могъл да се направи прекъсвач ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust
  dantes написа:

A би ли могъл да се направи прекъсвач ?

Не ти трябва , просто гледай да не влизаш в червеното на оборотомера :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-горните модели имат прекъсвач , който при определени обороти , където започва червената зона спира подаването на гориво и прави невъзможно вдигането на по-високи обороти.Д13 нямат и ако искаш и 10 000 оборота можеш да вдигнеш ..... което ти амортизира излишно двигателя , може да се стигне и до повреда в зависимост от състоянието.Да слагаш прекъсвач е безмислено .... просто :1) не ръчкайте над 3000 оборота преди да загрее колата 2) дори след като загрее не карайте в червеното 3) .... или поне не постоянно :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господа...не се шашкайте ! Аз карам Д13-ка 3-та година и редовно я газя в лютеницата ! Отделен е въпроса че над 6500-7000 няма никъв смисъл да я ръчкате ! Кефа започва на 4000 и на 7000 свършва ! Вкарвал съм я и в над 8000 ...обаче почвам да отлепям от асвалта :lol: и става страшно ! :blink: Аре газ ! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  stan4o написа:
  Майната написа:

а и не виждам ко ти пречи ей-така както си кемаш с 20км/ч на 3-та полузаспивайки на геврека .......... да изръгаш 1-ва.........

Извинявам се че се намесвам в чужда тема, и то не по въпроса ма да не пускам нова....Та аз като карам със 20км/ч не мога да вкарам 1-ва, от какво идва тоз "проблем" попринцип знам че има някви защити да не моеш да вкараш 2-ра примерно със 140км/ч. Иначе скоростите си влизат що годе нормално... има какво още да се желае но е в рамките на допустимото:lol:
тя влиза ама няма синхронизация както и задната и трябва оборотите на двигателя да са по високи от нужните ,за поддържане на скоростта с която с и в момента , на първа ...демек междинна газ му викат едни , на запад му викат рев-ване ... докато си на съединител риташ газта толкова че двигателя да вдигне до 5-6К оборота и ръгаш първата преди да са паднали оборотите ... същото упражнение е добре да го правиш и като сваляш на други предавки :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...моята е 1.3 на 2 и 3 предавка над 3000 об. ускорява доста добре,но до 6000 об. после е безмислено....като се замисля доста пъти не съм я чакал да загрее,че да я изпъна...но като прочетох ще внимавам :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гаранция е вързан с горивото и по-точно със спринцовката ако има такава ,защото като съм на газ няма прекъсвач :bg: ама и няма голям смисъл от него щот двигателя почва трудно себеси да движи че какво остава за колата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  lookcho написа:

гаранция е вързан с горивото и по-точно със спринцовката ако има такава ,защото като съм на газ няма прекъсвач :drunk: ама и няма голям смисъл от него щот двигателя почва трудно себеси да движи че какво остава за колата :thumbs1:

харесва ми логиката ти :bounce: а я даи някое мнение за гарнето ми(Magnum by Supersprint)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно да ти кажа нямам никаква идея от гърнета :thumbs1: за колекторите съм чувал нещо ,но останалата част от генерацията има една цел и тя е да намали шума ... според мен по-добре разкарай гърнетата ако искаш колата да има глас ,вместо да слагаш шумни гърнета ...само пари на вятъра са това :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  lookcho написа:

................5-6К оборота и ръгаш ..................

Трябва да изравниш оборотите на двигателя с тези на вала за

да влезне без ШШшшшррркане и после внимателно отпускане

на съединителя че може и да се ваденнираш на стъклото :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust
Отговорено (Редактирано)

На кой вал по-точно ;) .... или на кое викаш "вал" :cool:значи фатката представлява нещо такова - сваляте предавка ама сте с малко по-големичка скорост от тая дето влиза меко. Ритате газ -> качва обороти -> дясната ръка леко напъва лоста и когато дойде момента /оборотите си падат през това време/ и си влиза като у дома без напъване ;) .... съединителя естествено също е натиснат докрай.Т'ва важи за всички коли , без автоматиците :)

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o©


В смисъл че трябва оборотите на движение (колелата, полооските)
да са равни с тези на двигателя, май :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Rust написа:

..........скоростната кутия няма 1:1 предаване .... но идеята е важна........

Идеята ми беше че не е задължително да израмжиш до 5-6 и тогава да

мушкаш 1, просто зависи от това с каква скорост се движиш в момента

 

 

 

П.С. Когато кормувах за "C" - категория инструктора ми

беше толкова добър чепри превключването въобще не

използваше съединителя (без да му хъркат скоростите)

с изключение на задна и първа там ползваше и всичкото

това на ЗИЛ 130, големата гъзария със серво въртеше се

по лесно и от на сивика :cool::);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо d13b2 да няма прекъсвач? Мойта има към 8000об/мин.До колкото съм запознат прекъсвача спира искрата на свеща и ако не се лъжа всичко ставаше от обортомера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След всичко това, което прочетох искам титлата Easy Rider :(

Аз моето слънце не съм го натискал над 4000 об./мин. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  sharki написа:

След всичко това, което прочетох искам титлата Easy Rider :(

 

Аз моето слънце не съм го натискал над 4000 об./мин. :D

 

Ти твойто слънце изобщо караш ли го или го милваш :( Аз като изпреварвам гледам да съм над 3500об като почвам да настъпвам, че тя моята я няма хич до 3000об. и ако натисна много рязко газта и е под 3000об тя първо забива муцуна и се замисля...и посля се изстрелва като стрела. но ако е над 3000об. или настъпя по-плавно, тоя размисъл го няма. Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  chopper1969 написа:
  sharki написа:

 

След всичко това, което прочетох искам титлата Easy Rider :(

 

Аз моето слънце не съм го натискал над 4000 об./мин. :wub:

 

Ти твойто слънце изобщо караш ли го или го милваш :) Аз като изпреварвам гледам да съм над 3500об като почвам да настъпвам, че тя моята я няма хич до 3000об. и ако натисна много рязко газта и е под 3000об тя първо забива муцуна и се замисля...и посля се изстрелва като стрела. но ако е над 3000об. или настъпя по-плавно, тоя размисъл го няма.
Като се замисля.... май я милвам :P

Разръмжи ли се - успокоявам я :(

 

Веднъж, нали съм си новак със сивичето, много смешно се самоизненадах, хехе...

Докато си пържех с прилична скорост реших добре да натисна десния педал .... честно да си призная не съм подозирал колко бързо може да върви тая кола ... чу се рязко изръмжаване и щеше да вдигне предницата чак :D

така се стрелна, че чак стомаха ми го усети...та, ако не знаете - карам lamborghini murcielago :D

Редактирано от sharki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  QuickSilveR написа:

Защо d13b2 да няма прекъсвач? Мойта има към 8000об/мин.До колкото съм запознат прекъсвача спира искрата на свеща и ако не се лъжа всичко ставаше от обортомера.

Или има нещо нередно в твоя двигател или ти си се объркал нещо ! Д13б2 няма прекъсвач категорично ! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

Прекъсвача спира подаването на гориво,а и коли с карбуратори нямат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да си смена ангренажа, че сега мн мн не смея да я вкарвам в лютеницата и който не вярва може на живо да се убеди. :cool: А и пия загорка м/у другото :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги може ли някои да ми каже дали врата от сивик хечбек става за сивик купе???извинявам се предварително ако съм задал тъп въпрос но аз съвсем отскоро си имам купенце но му е ударена лявата врата а за купе не мога да намеря никаде щте съм много щастлив и благодарен ако някои ме осветли по въпроса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междинна газ се подава само при автомобили с несинхронизирана предавателна кутия. Междинна газ се подава само когато сте изключили от скорост и кракът ви НЕ Е на съединителя в противен случай е само горене на гориво. Отностно съединителя- това се прави така защото когато сте С натиснат съединител и подадете газ вие нямате никаква връзка между двигател и скоростна кутия следователно вашето подаване на газ СЪС този съединител е безполезно понеже развъртате само оборотите на двигателя или по-точно той си прави самостоятелен визш пилотаж без да има нещо общо със скоростната ви кутия. Защото работата на съединителя е да отдели работата на двигателя от този на силовото предаване

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не сме се разбрали погреш1. Карате на 4-та2. Натискате съединител- Освобождавате3. Пускате съединителя- Подавате газ4. Натискате съединителя- Вкарвате 3-таТва е само за гъзариика поне при сегашните автомобили.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  mEtaka написа:

За да не сме се разбрали погреш1. Карате на 4-та2. Натискате съединител- Освобождавате3. Пускате съединителя- Подавате газ4. Натискате съединителя- Вкарвате 3-таТва е само за гъзариика поне при сегашните автомобили.

:lol::P :P и аз като карах курса на ГАЗКАТА така превключвах от по-висока на по-ниска :P :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...