Jump to content
JapCar

Скърцане в кормилото Акорд 2007

Recommended Posts

Откакто я купих го има, но не му обръщам внимание. Всъщност са два вида шумове:

- Когато е включен мигач и въртя волана има пукане зад кормилото. Не знам дали конструктивно си е така/нормално, но очевидно механизма за автоматично изключване на мигача издава това припукване...

- При въртене на волана в коя да е посока (около средното положение) има леко скърцане като метал в гума. не мога да определя в коя област е, може би в краката...

Някой знае ли нещо или само при мен е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с мигача когато е пуснат е нормално!

Предположих, че е нормално, но е дразнещо...на повечето коли го няма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, ама се качих и на други хонди и пак беше така :) съгурно е с цел да не забравяш мигачите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм убеден, че е нормално. Нито на моята, нито на дизелова, на която съм се качвал, го има. Скърцането също. Провери дали не са ти рециклирали рейката или поправяли маркуча и нещо не са направили както трябва и е от това. Друго не ми идва на ум, но не разчитай, че е нормално.

 

Специално за скърцането е възможно да е от маншона, който спира водата към рейката и спира шума от двигателния отсек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм убеден, че е нормално. Нито на моята, нито на дизелова, на която съм се качвал, го има. Скърцането също. Провери дали не са ти рециклирали рейката или поправяли маркуча и нещо не са направили както трябва и е от това. Друго не ми идва на ум, но не разчитай, че е нормално.

 

Специално за скърцането е възможно да е от маншона, който спира водата към рейката и спира шума от двигателния отсек.

Едното беше припукване на механизма за връщане на мигача в изходно състояние, не знам какво отношение има към рейката и маркуча. Другите казаха, че го имат, макар, че не ми се вижда нормално...

Другото беше скърцане при въртене на волана, но не мога да определя дали е в купето или отвън. При каране не го чувам, но при маневри в някакво положение го има, не през цялото време.Ще видя какъв маншон има...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

 

И аз имам същия проблем със скърцане при въртене на волана. Шумът е точно както го определяш - като триене на гума в метал и се проявява само при маневриране. Дори имам чувството, че е само при въртене на волана на ляво.
Дали откри какъв е твоя проблем, защото очевидно са идентични?

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

 

И аз имам същия проблем със скърцане при въртене на волана. Шумът е точно както го определяш - като триене на гума в метал и се проявява само при маневриране. Дори имам чувството, че е само при въртене на волана на ляво.

Дали откри какъв е твоя проблем, защото очевидно са идентични?

 

Благодаря!

Дизеловия Акорд го продадох, но май напоследък беше изчезнало скърцането. Взех бензинов и тук няма скърцане, но пукането от механизма за връщане на мигачите го има същото, доста дразнещо за мен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам абсолютно същият "проблем"... явно едни и същи неща се появяват :D

АКо някой го е "решил", да пише как...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...