JapCar 305 #1 Публикувано 24 Септември, 2015 Откакто я купих го има, но не му обръщам внимание. Всъщност са два вида шумове: - Когато е включен мигач и въртя волана има пукане зад кормилото. Не знам дали конструктивно си е така/нормално, но очевидно механизма за автоматично изключване на мигача издава това припукване... - При въртене на волана в коя да е посока (около средното положение) има леко скърцане като метал в гума. не мога да определя в коя област е, може би в краката... Някой знае ли нещо или само при мен е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZlatanStoyanov 3 #2 Отговорено 25 Септември, 2015 Това с мигача когато е пуснат е нормално! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #3 Отговорено 25 Септември, 2015 Това с мигача когато е пуснат е нормално! Предположих, че е нормално, но е дразнещо...на повечето коли го няма... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZlatanStoyanov 3 #4 Отговорено 26 Септември, 2015 Така е, ама се качих и на други хонди и пак беше така съгурно е с цел да не забравяш мигачите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVTEC 58 #5 Отговорено 26 Септември, 2015 Не съм убеден, че е нормално. Нито на моята, нито на дизелова, на която съм се качвал, го има. Скърцането също. Провери дали не са ти рециклирали рейката или поправяли маркуча и нещо не са направили както трябва и е от това. Друго не ми идва на ум, но не разчитай, че е нормално. Специално за скърцането е възможно да е от маншона, който спира водата към рейката и спира шума от двигателния отсек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #6 Отговорено 26 Септември, 2015 Не съм убеден, че е нормално. Нито на моята, нито на дизелова, на която съм се качвал, го има. Скърцането също. Провери дали не са ти рециклирали рейката или поправяли маркуча и нещо не са направили както трябва и е от това. Друго не ми идва на ум, но не разчитай, че е нормално. Специално за скърцането е възможно да е от маншона, който спира водата към рейката и спира шума от двигателния отсек. Едното беше припукване на механизма за връщане на мигача в изходно състояние, не знам какво отношение има към рейката и маркуча. Другите казаха, че го имат, макар, че не ми се вижда нормално... Другото беше скърцане при въртене на волана, но не мога да определя дали е в купето или отвън. При каране не го чувам, но при маневри в някакво положение го има, не през цялото време.Ще видя какъв маншон има... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzver 0 #7 Отговорено 14 Юли, 2016 Здравей, колега! И аз имам същия проблем със скърцане при въртене на волана. Шумът е точно както го определяш - като триене на гума в метал и се проявява само при маневриране. Дори имам чувството, че е само при въртене на волана на ляво.Дали откри какъв е твоя проблем, защото очевидно са идентични? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #8 Отговорено 14 Юли, 2016 Здравей, колега! И аз имам същия проблем със скърцане при въртене на волана. Шумът е точно както го определяш - като триене на гума в метал и се проявява само при маневриране. Дори имам чувството, че е само при въртене на волана на ляво. Дали откри какъв е твоя проблем, защото очевидно са идентични? Благодаря! Дизеловия Акорд го продадох, но май напоследък беше изчезнало скърцането. Взех бензинов и тук няма скърцане, но пукането от механизма за връщане на мигачите го има същото, доста дразнещо за мен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #9 Отговорено 27 Юли, 2016 Аз имам абсолютно същият "проблем"... явно едни и същи неща се появяват АКо някой го е "решил", да пише как... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове