Jump to content
sfawbg1

Сивик Аеродек, 1.4, 1998, проблем с алармата и имобилайзера - не иска да пали

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

 

Жената е закъсала и след една смяна на крушка на две светлини, колата сега не ѝ работи централното, ако се отвори колата започна да се чува някакво цъкане, наподобяващо аларма, лампата за имобилайзера не свети. Някакви идеи или сервиз, към който мога да се обърна в района на Троян?

 

Благодаря, предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата ти се активира и е направена да прекъсва вероятно захранването на имобилайзера и за това той не светва.ИЛИ имаш шок бутон който е изключил което ме съмнява. Трябва ти жичкаджия да махне алармата и възстанови прекъснатата верига. Или , щом не работи централното, е изгорял някой бушон .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След известно ръчкане от страна на кума ми, се оказва, че бушони изгорели няма и че проблемът е в имобилайзера, но по негови думи той не се намира на стандартното място около волана (явно това не е фабричния имобилайзер). Трябва да се ходи на майстор, надявам се да намеря такъв в района, тъй като да я прекарвам оттам до София просто ще е приключение.

 

Да разбирам ли колега, че трябва да се провери алармата къде отива и там ще е имобилайзера също? Ако е така, то алармата къде стои точно - някъде под капака предполагам? Възможно ли е алармата да е и имобилайзер - 2 в 1 и кутията да е една и съща и за двете?

 

Благодаря предварително за насоките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да . Вероятно алармата е втори имобилайзер. Намира се под волана най вероятно. А като се махнат корите под волана и по кабела на антената около патрона може да се проследи къде е точно фабричният имобилайзер и дали някоя негова жица няма прекъсната , която да минава през алармата.

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсено е под волана, но нищо няма там, затова си мисля, че е слаган допълнително. Благодаря, колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси над педалите не конкретно корите само под волана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да затворя темата - проблемът се оказа, че е просто прекъсната жица (неволно). При отваряне на предния капак, за да се провери маслото, явно при опитът да се напипа ръчката е дръпната жицата (извадена букса), която свързва имобилайзера. Жицата е вързана вече и всичко работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...