Jump to content
ivaivalito

Спор

Recommended Posts

Пичове тъй като работя в магазин за авточасти и всички разбираме " от коли възникна спор.Аз казвам че мотора D15B2 е моно инжекция а колегите ми твърдят че няма 16 клапанова кола с моно инжекция всички били пълна.Та въпроса ми е Моно инжекжия с една дюза ли е този мотор или пълан с 4ри ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моно е!карам такава е скоро ще я правим пълна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама верно ли е моно,щото отгоре май пише DUAL POINT INJECTION,т.е. е дуоинжекцион:(има две дюзи май.....но със сигурност не са 4....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове тъй като работя в магазин за авточасти и всички разбираме " от коли възникна спор.Аз казвам че мотора D15B2 е моно инжекция а колегите ми твърдят че няма 16 клапанова кола с моно инжекция всички били пълна.Та въпроса ми е Моно инжекжия с една дюза ли е този мотор или пълан с 4ри ?

На твоите колеги им кажи да си сменят професията :) Срамота с авточасти се занимават :( При доста марки има 16 клапанови мотори с така нареченото моно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове тъй като работя в магазин за авточасти и всички разбираме " от коли възникна спор.Аз казвам че мотора D15B2 е моно инжекция а колегите ми твърдят че няма 16 клапанова кола с моно инжекция всички били пълна.Та въпроса ми е Моно инжекжия с една дюза ли е този мотор или пълан с 4ри ?

На твоите колеги им кажи да си сменят професията :) Срамота с авточасти се занимават :( При доста марки има 16 клапанови мотори с така нареченото моно
А с един или с 2 инжектора е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама верно ли е моно,щото отгоре май пише DUAL POINT INJECTION,т.е. е дуоинжекцион:(има две дюзи май.....но със сигурност не са 4....

То4но така,двуто4ково.Но в никакъв слу4ай пълен шприц.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега остава да кажат и че няма 16 вентилови коли с карбуратор :(:):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове тъй като работя в магазин за авточасти и всички разбираме " от коли възникна спор.Аз казвам че мотора D15B2 е моно инжекция а колегите ми твърдят че няма 16 клапанова кола с моно инжекция всички били пълна.Та въпроса ми е Моно инжекжия с една дюза ли е този мотор или пълан с 4ри ?

На твоите колеги им кажи да си сменят професията :( Срамота с авточасти се занимават :) При доста марки има 16 клапанови мотори с така нареченото моно
А с един или с 2 инжектора е ?
Според теб DUAL POINT какво означава???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега остава да кажат и че няма 16 вентилови коли с карбуратор :(:):)

Такъв е D15B3.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A вярно ли е , че единия от тези два инжектора отговаря само за празния ход?И когато караш колата , дефакто само единия бачка, а другия "спи"?Ей туй ми е интересно на мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

над определени обороти и/или натоварване се задейства И втория.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

сега остава да кажат и че няма 16 вентилови коли с карбуратор :):):)

ха ха, кажи им че има 16v и с чист карбуратор и с 2бр. чисти карбуратори и то без грам електроника :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какви инжектори става въпрос тука? Едно е инжектор, друго е дюза. В случая, при Д15Б2 имаме моно-инжекцион с две дюзи. Малко странно решение, но.... Втората дюза сработва, както каза колегата по-нагоре, след определени обороти или натоварване на мотора. Наистина е странно как моноинжекцион е с две дюзи, но при по високо обортните мотори това е възможно. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какви инжектори става въпрос тука? Едно е инжектор, друго е дюза. В случая, при Д15Б2 имаме моно-инжекцион с две дюзи. Малко странно решение, но.... Втората дюза сработва, както каза колегата по-нагоре, след определени обороти или натоварване на мотора. Наистина е странно как моноинжекцион е с две дюзи, но при по високо обортните мотори това е възможно. Успех!

кажи сега каква е разиката между дюза и инжектор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

верно е че много от хората продаващи авточасти са пълни ЛАИЦИ - НА ТЕМИ от ЯПОНИЯ просто щтото нямат поръчки за части на коли като нашите. наскоро се вкара една 5 ген д15б2 със проблем на ниски обороти .та човека обиколил сервизите в града и се почнали едни ДОГАДКИ - гарнитура на главата изгоряла , криви клапани евентуално и секви други мисли. докато неизлезнало едно мом4е та го светнало БЕГАИ при ГОНЗО- ПРИ мене демек ,,, големия проблем се оказа само гарнитура на колекторите за около 20 мин работа се смени с друга здрава , старата беше скъсана. Колата заспаЧОВЕКА ДОВОЛЕН ПРЕДОВОЛЕН ПО4ЕРПИ и вика имали ХОНДА ВЕЧЕ ЗНАЕ КАДЕ ДА ХОДИ ЗА КОНСУЛТАЦИИ. сори че малко се отнесох от тематапо темата-ИМА 1.3 16 ,, 1.5 16 ,, 1.6 16 едновалови ДВИГАТЕЛИ с карбуратор а даже някои и с по два карба :cool::beer:

Редактирано от go6i11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...