F18 Hornet 3 #1 Публикувано 8 Март, 2007 (Редактирано) Близо три години експлоатация и нито веднъж не съм имал проблем със запалването. Но преди две вечери просто отведнъж спря да пали- НЕ Е от липса на бензин или от свещите/ които са за смяна иначе / ама отведнъж се появи проблема. Нямам влага в дистрибуторната капачка и не съм минавал през локви скоро. Ток има до делкото. Чувам две цъкания по съвет от стари теми и следователно the Main Relay is OK . Не можах да махна тази шайба дет се върти - що са го направили с винт - прееба се кръстачката и сега стана мноо зле-не мога да го развия. Бушоните на външен оглед са добре . Имам Валкор слагана в Пловдив преди 1 година. Кво ще ме посъветвате - не искам сервиз - тука /в Пловдив/ да препоръчате нещо ? ... данке... Иначе върти- ама не пали .... Редактирано 8 Март, 2007 от F18 Hornet Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #2 Отговорено 8 Март, 2007 КОМУТАТОР Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agyulev 0 #3 Отговорено 8 Март, 2007 Сигурен ли си дали стига гориво до мотора? Като дадеш на контакт чуваш ли бенз. помпа да вдига горивото??? Щото аз и от това съм патил. Имаш ли имобилайзер?Помисли за тези неща и ги прегледай? Пробва ли да я бутнеш и да запали?Доста въпроси зададох Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F18 Hornet 3 #4 Отговорено 9 Март, 2007 Сигурен ли си дали стига гориво до мотора? Като дадеш на контакт чуваш ли бенз. помпа да вдига горивото??? Щото аз и от това съм патил. Имаш ли имобилайзер?Помисли за тези неща и ги прегледай? Пробва ли да я бутнеш и да запали?Доста въпроси зададох УспехДа -свещите ги вадя мокри от бензин -за цъканията съм сигурен и един приятел ми замери с мултицет -има ток до делкото - ама оттам ?? Къде се намира комутатор и колко е ?? Имам имобилайзер. Не бутам колата си никога ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agyulev 0 #5 Отговорено 9 Март, 2007 съгласен съм с колегата по - горе. Опитай да я запалиш с бутане. След това пиши !Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #6 Отговорено 10 Март, 2007 комутатора ти е в делкото,почти 100% е от него,щом я дави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #7 Отговорено 11 Март, 2007 Близо три години експлоатация и нито веднъж не съм имал проблем със запалването. Но преди две вечери просто отведнъж спря да пали- НЕ Е от липса на бензин или от свещите/ които са за смяна иначе / ама отведнъж се появи проблема. Нямам влага в дистрибуторната капачка и не съм минавал през локви скоро. Ток има до делкото. Чувам две цъкания по съвет от стари теми и следователно the Main Relay is OK . Не можах да махна тази шайба дет се върти - що са го направили с винт - прееба се кръстачката и сега стана мноо зле-не мога да го развия. Бушоните на външен оглед са добре . Имам Валкор слагана в Пловдив преди 1 година. Кво ще ме посъветвате - не искам сервиз - тука /в Пловдив/ да препоръчате нещо ? ... данке... Иначе върти- ама не пали ....При мен когато кола е студена пали веднага но като я покарам 10-15 минути примерно и после като опитам да я запаля след това понякога неиска веднага да запали.Да ли проблема е пак в тази бубина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #8 Отговорено 11 Март, 2007 При мен когато кола е студена пали веднага но като я покарам 10-15 минути примерно и после като опитам да я запаля след това понякога неиска веднага да запали.Да ли проблема е пак в тази бубина.при мене сходен проблем (примерно отивам на бензиностанция, пълня и при опит да тръгна не пали) се реши с презапояване спойките в главното реле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 11 Март, 2007 Близо три години експлоатация и нито веднъж не съм имал проблем със запалването. Но преди две вечери просто отведнъж спря да пали- НЕ Е от липса на бензин или от свещите/ които са за смяна иначе / ама отведнъж се появи проблема. Нямам влага в дистрибуторната капачка и не съм минавал през локви скоро. Ток има до делкото. Чувам две цъкания по съвет от стари теми и следователно the Main Relay is OK . Не можах да махна тази шайба дет се върти - що са го направили с винт - прееба се кръстачката и сега стана мноо зле-не мога да го развия. Бушоните на външен оглед са добре . Имам Валкор слагана в Пловдив преди 1 година. Кво ще ме посъветвате - не искам сервиз - тука /в Пловдив/ да препоръчате нещо ? ... данке... Иначе върти- ама не пали ....При мен когато кола е студена пали веднага но като я покарам 10-15 минути примерно и после като опитам да я запаля след това понякога неиска веднага да запали.Да ли проблема е пак в тази бубина.пич,и моита как бе6е,студена не иска6е да пали,като загрее-ок.смених и свщите-слогих денсо с растояние-1,1.сега па обратнното-студена пали от 4етварт,като загрее по трудно.друго не сам бутал,така 4е може от свещите да е-нали знае6-постудени,по топли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #10 Отговорено 11 Март, 2007 При мен когато кола е студена пали веднага но като я покарам 10-15 минути примерно и после като опитам да я запаля след това понякога неиска веднага да запали.Да ли проблема е пак в тази бубина.при мене сходен проблем (примерно отивам на бензиностанция, пълня и при опит да тръгна не пали) се реши с презапояване спойките в главното релеТази процедура сложна ли е , да знам дали да се занимаваме или да ходя при майстор.На теб колко време ти отне , ако си ходил при майстор колко пари ти взе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denis 5 #11 Отговорено 12 Март, 2007 (Редактирано) Бубина трябва да може6 да си намериш за 100тина лева. Скоро сменях бобина и комутатор по 100лв. на парче Редактирано 12 Март, 2007 от denis Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове