NOVIQ 39 #1 Публикувано 16 Август, 2015 Здравейте колеги от едно известно време колата ми Сивик английски 97г. ми прави проблем с паленето.Качам се сутрин пали от раз(както обикновенно) вадя я от гаража и я гася след няколко минути тръгвам да я паля работи няколко секунди и гасне и след това няма палене.Въртя 5-6 пъти и колата пак си пали без проблем в движение никога не ми е изгасвала.След работа я оставям пред гаража за няколко часа качам се след това пак същата работа не пали.Днес тотално се предаде .Разглобих и почистих дистрибуторната капачка,напръсках всички букси със спрей,прегледах свещите има си искра докато въртя,прегледах бушоните свързани със запалването и бензиновата помпа всичко си е наред.Проблема май ще излезе главното реле, помпата не се чува да работи релето щтраква 2-ва пътиа(до колкото знам трябва да са 3) чека изгасва,но не пали.Свързах директно бензиновата помпа подкачва гориво и колата пали.Отворих релето видимо няма никакви проблеми, но ми прави впечатление, че мирише на изгоряло.Очаквам вашите мнения колеги.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #2 Отговорено 16 Август, 2015 Ако те съмнява релето, просто го презапой, и ще видиш как е, поне ще отпадне от съмнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #3 Отговорено 16 Август, 2015 как се прави това колега може ли да ме светнеш какво точно трябва да направя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #4 Отговорено 16 Август, 2015 Или комутатор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #5 Отговорено 16 Август, 2015 има искра, но не отива гориво към инжеторите ако е комутатора трябва ли да не дава искра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 16 Август, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56416 Бе у феиса го имаше някаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #7 Отговорено 16 Август, 2015 Просто свали релето, отвори го, и много внимателно го презапой, като внимаваш да не съединиш някоя от пъпките. На пръв поглед изглежда наред, но под лупа е друго. Снимката е примерна: обърни внимание на това с големите бели стрелки. Презапояваш всички за по сигурно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #8 Отговорено 16 Август, 2015 Колега чак сега забелязах че си от Добрич, свали релето, и дай да ти го презапоя, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #9 Отговорено 16 Август, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56416 Бе у феиса го имаше някаде колга първо това прочетох много добра тема.Градски утре ще се пробвам да го презапоя пък ако не стане ще купя друго.Да се надяваме ,че е от него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #10 Отговорено 16 Август, 2015 Ок. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #11 Отговорено 18 Август, 2015 Презапоих го и колата запали от раз.Благодаря за съветите които ми дадохте, колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #12 Отговорено 18 Август, 2015 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове