jorkata dinev 5 #1 Публикувано 4 Август, 2015 Здравейте, от известно време ЦРВ -то ми прави номера със запалването, тоест: Като дам на контакт, понякога лампите преди да запаля не ми светкаха и аз трябваше да напъна малко ключа към запалване за да ми светнат и да запаля. Така си я карах около година до вчера, когато запалих по същият начин тръгнах и след 20 метра колата угасна все едно съм я изгасил с ключа. после се опитах да запаля, но не успях. На третия опит запали и всичко си стана постарому. Днес пак същия номер. Някъде бях чел, че може би е от клемореда на патрона за палене, но сега като ми потрябва тази тема не можах да я намеря! Но може и да е от имобилайзера?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #2 Отговорено 4 Август, 2015 По-скоро клемореда - вероятно се е изтрила пъпката. Ако ти се занимава можеш да го разглобиш и да изкривиш пластината като му удължиш живота и всъщност пробваш дали проблемите идват от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #3 Отговорено 12 Август, 2015 Клемореда е и според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #4 Отговорено 18 Август, 2015 Клемореда е. Колега имах абсолютно същите симптоми, даже няколко пъти ми угасваше в движение. Два пъти съм го свалял клемореда да го чистя, след втория път видях, че пъпките са много износени. Питах в БГ най евтиния вариант беше 91 лева. Поръчах си го от ebay за 29 долара с доставката от Полша. Вече нямам такива проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #5 Отговорено 2 Септември, 2015 Колега дай повече информация за поръчката от ebay. Има ли модел или нещо такова? В България къде си го гледал? Клемореда е. Колега имах абсолютно същите симптоми, даже няколко пъти ми угасваше в движение. Два пъти съм го свалял клемореда да го чистя, след втория път видях, че пъпките са много износени. Питах в БГ най евтиния вариант беше 91 лева. Поръчах си го от ebay за 29 долара с доставката от Полша. Вече нямам такива проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #6 Отговорено 2 Септември, 2015 Лесно ли се сваля този клеморед? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #7 Отговорено 2 Септември, 2015 Лесно се сваля на 2 болта е. Развиваш ги и го сваляш от патрона и проследяваш кабелите му до кои конектори отиват и ги разкачаш и готово. Сега съм на работа довечера ще ти пиша на личен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове