Jump to content
jorkata dinev

Проблем с имобилайзера или патрона за запалване

Recommended Posts

Здравейте, от известно време ЦРВ -то ми прави номера със запалването, тоест: 

Като дам на контакт, понякога лампите преди да запаля не ми светкаха и аз трябваше да напъна малко ключа към запалване за да ми светнат и да запаля. Така си я карах около година до вчера, когато запалих по същият начин тръгнах и след 20 метра колата угасна все едно съм я изгасил с ключа. после се опитах да запаля, но не успях.   На третия опит запали и всичко си стана постарому. Днес пак същия номер. 

Някъде бях чел, че може би е от клемореда на патрона за палене, но сега като ми потрябва тази тема не можах да я намеря!

Но може и да е от имобилайзера??

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро клемореда - вероятно се е изтрила пъпката. Ако ти се занимава можеш да го разглобиш и да изкривиш пластината като му удължиш живота и всъщност пробваш дали проблемите идват от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клемореда е и според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клемореда е.

Колега имах абсолютно същите симптоми, даже няколко пъти ми угасваше в движение.

Два пъти съм го свалял клемореда да го чистя, след втория път видях, че пъпките са много износени.

Питах в БГ най евтиния вариант беше 91 лева.

Поръчах си го от ebay за 29 долара с доставката от Полша.

Вече нямам такива проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай повече информация за поръчката от ebay. Има ли модел или нещо такова? В България къде си го гледал?

Клемореда е.

Колега имах абсолютно същите симптоми, даже няколко пъти ми угасваше в движение.

Два пъти съм го свалял клемореда да го чистя, след втория път видях, че пъпките са много износени.

Питах в БГ най евтиния вариант беше 91 лева.

Поръчах си го от ebay за 29 долара с доставката от Полша.

Вече нямам такива проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно се сваля на 2 болта е. 

Развиваш ги и го сваляш от патрона и проследяваш кабелите му до кои конектори отиват и ги разкачаш и готово.

Сега съм на работа довечера ще ти пиша на личен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...