Jump to content
Guest Antony

Мамка му ;(

Recommended Posts

Guest Antony

Ти за чичо доктор Омбре не си ли чувал. :tease: Аз само там си лекувам колата. Нвзависимо за какво става въпрос, особено за такава маниполация като твойтa. Д15-ката ми мърка като коте. Нито претриса, нито си мени оборотите, нито трака като дизел. Правил съм си експеримент като съм я вкарвал в червената зона, след което като пусна педала, мотора заспива на 800 rpm/min.

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало след такъв ремонт, ако всичко е направено както трябва колата да работи като часовник

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOSS`HOGG

Би трябвало след такъв ремонт, ако всичко е направено както трябва колата да работи като часовник

И аз така мисля :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало след такъв ремонт, ако всичко е направено както трябва колата да работи като часовник

И аз така мисля :)
Реглаж на клапаните,проверка на зацепването на ангренажа и центровка на делкото.Ина4е Д15 е като ма4арок у коприва-мъркааааааа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи днес ходих при майстора пак, каза ми че ще ми реголира клапаните след като направя поне 1000км.За другите процедури каде да мина да ми ги направят (реголажа на Делко, Ангренаж и тн.) ?Вие с какво масло си карате колите, защото аз имам огромни опъсения относно качеството на това което ми сложиха - ACDelco. Тъй като съм и голям фен на добавките за масло и бензин, не знам дали сега е удачно да слагам след такъв ремонт?Поздрави и мерси за бързите отговори ... ще дойда тази седмица на срещата в София на ОМВ, там ще ми чуете колата дали е добре или аз си въобразявам само :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с ЛИКИ МОЛИ и добавка за масло с МОS2 пак на същата марка.Ве4е 6-та година и 3-та поредна Хонда-NO PROBLEMO :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MOTUL 10w40А за клапаните - не ми звучи реално. Това не е Лада все пак.Мини при Омбре и според мен ако се касае само за реглаж, а и не само, проблемите ти ще свършат :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го видя тоя какво ще направи след 1000км и ако не ми хареса отивам при Омбре, аз така и така сега като се забия в София скоро няма да се прибирам :)Другото което забелязах вчера е че колата пуши адски много, и от време на време намирисва на масалце .... това нормално ли е ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалното за Хонда е да работи спокойно, тихо, без да пуши и да не гори масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото което забелязах вчера е че колата пуши адски много, и от време на време намирисва на масалце .... това нормално ли е ? :cool:

Имах същия проблем след подобен ремонт правен при "чичо доктор Омбре". Сменили бяха сегменти и лагери но колата си пушеше и гореше масло и след ремонта. Да не те плаша но май си си хрърлил парите на вятъра. Мога да ти дам координати на моя майстор. Пиши едно лично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич при вси4ки слу4аи колата за да тргане да варви добре 6те иска разработка,не я ма4и поне 2-3000км.за маслото,не искам да те от4аивам ,но са ти сложили НАИ-ГОЛЕМИЯ БОКЛУК,на тази фирма бате пари да ти дават не взимаи ни6то,типи4ен пример за МЕНТЕ.но докато ти се разработи мотора покараи с него,2-3000 и после го хварляи.това е мнението ми.а на ремака ни6то 4удно да са ти прехварлили 1 заб4е на пред или назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз така мисля за тва масло :beer: ... иначе колата не тресе, не вярвам да е от ремака, просто като се заслушавм в двигателясе чува едно Цък,цък,цък,цък ... оффф не знам как да го опиша- ама няма ништо общо с двигателя на брат ми Д16з6.... а като застана до ауспуха ... все едно нещо прекъсва, прави пуф,пуф,пуф,пуф ... а не ррррррр (хахаха как го описах само амм :P ) ... а бе мисля че ме разбрахте - т.е. според мен нещо прекъсва. Другото което, като запуша ауспуха и го пусна вади черен дим ;) ... а иначе колата грам не съм я настъпвал, а вече сам и навартял близао 300км ... май по малко пуши - ама все още си кадилка от зад ;) Майстора ми се калне че ще се оправи след 1000-1500км и след реглажа на клапаните - да видим !!!:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не може да не кади след ремонта.като си имаш изпредвид ,че гърнетата са ти напоени с масло... .докато не изгори всичкото масло от гарнетата няма да спре да си дими :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали се сещаш ,че щом си сменял сегменти колата ти трябва да се покара изветсно време за да отпуснат мъничко.в самото начало все още немогат да обират маслото както трябва , за това и в първите километри е нормално малко да понапушва, но ако и след това продължава не е на добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормално е да пропушва първите 1000км. все пак правиш нова разработка на двигателя, Не прави никакво изрязване и вкарване във високи обороти поне 1000-2000км. .Задължителна смяна на масло на 1000км. и пак след още 5000км след ремонта. Препоръчвам ти след първите 1000км, да промиеш двигателя, има специални добавки за това-наливат се в старото масло преди да се източи и не са скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MOTUL 10w40А за клапаните - не ми звучи реално. Това не е Лада все пак.Мини при Омбре и според мен ако се касае само за реглаж, а и не само, проблемите ти ще свършат :)

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

докато сегментите не се напаснат по цилиндъра ще ти гори масло и ще пуши.след около 1000км.ако ремонта е направен читаво всичко трябва да си дойде на място

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

на мен ми казаха че така било по добре, да вади струйката на части (брояло цилиндрите!!!:lol: )иначе вече навартях 900км и колата доста се укроти, спря да пуше, ауспаха стана чист не може да се оцапа човек от него, дори и вода хвърля :bg:Все още не съм си настъпвал колата, но след като направа реголажа на клапаните се връщам отново на пистата ... че ми писна да ме минават като все едно съм спрял :bg:Само се чудя още какво масло да и сложа ... по гъсто или по рядко .... какво ще ми препоръчате след този ремонт ?

Редактирано от SLADURA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за маслото,не искам да те от4аивам ,но са ти сложили НАИ-ГОЛЕМИЯ БОКЛУК,на тази фирма бате пари да ти дават не взимаи ни6то,типи4ен пример за МЕНТЕ....

Каза ли нещо? :lol: Извинявай не те чух. :bg: ти карал ли си с такова масло за да изказваш мнение?От доста време карам с AC Delco 10W40 и искам да ти кажа че не ми пипа и капка колата, да не говорим че двигателя мърка нежно, колкото и да я дъна. Мога да ти покажа такова масло сменено на 12К км и после пак ще коментираме! :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за шумното работе на двигатяла сигурно не съ направили добра ценровка на клапаните ако ти свири ангрнажния ремък значи си го натегнали много ако свири от динамото ти е хлабав

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а бе той майстора е добър и ми е приятел ... ама е в Пловдив ... а аз не съм си ходил там от месец :unsure: ... като се пребера веднага отивам при него. Иначе при него само хонди ходят като гледам .. и лично той имаше първия ЦРХ в града преди около 13г. Ама ако верно е опасно да карам така ще си я оправя тука ... че вече мн км и навартях така :worthy: За маслото не ми е проблем цената ... колкото и да струва важното е да чувствам че има разлика... иначе верно до сега всичките ми коли са били с АцДелко и не съм имал проблеми... както и сега от както си оправих хондатео, вече на 1500км не е мраднало с ММ масалцето и си е все така Жълтичко и медно :), а и ауспуха стана като нов, не можеш да се изцапаш от него, колкото и на дълбоко да бъркаш вътре :)Колко време ще отнеме да ми реголират клапаните и за ремака трябва ли да мина на Елкон ?Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...