Ivailopeishev 0 #1 Публикувано 27 Юни, 2015 Здравейте колеги,много закъсах с настройката на Сивика с газов инжекцион Блутроник.Колата върви перфектно на бензин.Проблема се получи след смяна на редуктора с нов.Пробвах с различни налягания и все не мога да докарам правилни коефициенти в картата.При подход с изравняване на времената почва да има голяма промяна в графиките на ламбдата,и обратно. Правилен ли ми е този подход с превключване бензин/газ и изравняване на времената на този софт.Това което забелязах е,че при промяна на диф налягане на горе,графиката на ламбдата отива надолу независимо от коефициентите което според мен не нормално.По моя преценка и след безброй експерименти я оставих на диф налягане 1 бар,там графиката най се приближава към тази на бензин,но пък почват да се разминават времената с доста.Изобщо стана голямо мазало,вече втора седмица се мъча постоянно и искам някой ако го разбира този Блутроник да каже в каква посока трябва да се върви за да се получи някаква правилна настройка.Иначе редуктора е Романо,рейката е Райл 3 ома. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #2 Отговорено 30 Юни, 2015 Имаш доста грешки в стратегията.Бултроник нищо не ми говори и не съм виждал софтуера,но всяка система се настройва спрямо константно налягане на празен ход,установено в упътването на софтуера/монтажно упътване.СЛед това с гледа минималните времена на рейката ,която ползваш.Ако не ги покриваш,се коригира налягането,за да се качиш над тях.След това следва настройка спрямо бензиновите адаптации.Тук ти е основната грешка.Времената на дюзите на бензин са лоши заради адаптацията,която ти не виждаш.За целта ти трябва уред-диагностичен,с който да виждаш адаптацията...бензиновите времена са опорна точка ,но не и с лоши адаптации. Виж темата по-горе за избор на ГИ за Акорд 2006 година,там съм описал настройката подробно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове