hefest 3 #1 Публикувано 17 Юни, 2015 колеги знам че 100% има някъде писано по въпроса но явно аз неможах да се оправя,за което се извинявамсега на въпроса:в движение ми светна съответната лампа,какво да правя,в градът-ми до момента неможах да намеря диагностика която да сработи с автомобилапри умишлено авариино спиране,гумите поднасят,което за мен е признак че абс-а не работи в момента,ще се радвам на поне един колега които да ми отдели малко време било и то на лично да ми расясни нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobo5 4 #2 Отговорено 18 Юни, 2015 Колега, ако не можеш да се оправиш се свържи с колегата rockton от форума. Лошото е, че сервиза му е в София. Оправи моя abs, вярвам че ще се справи и с твоя. При мен беше бошовска простотия с платката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 18 Юни, 2015 Да не е виновен някой бушон,случайно,щом има платка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #4 Отговорено 18 Юни, 2015 Ето как да прочетеш грешката: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=73223 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hefest 3 #5 Отговорено 19 Юни, 2015 поради някаква причина не успях да прочета грешките по начина описан по горе,буксата е точно където е описано и резулатата е че окъсих шоковия бушон в двигателния отсег(не мисля че има значение но колата е с дясна дирекция),но няма страшно,бушона е сменен,но проблема остава,гадното е че работата ми е 6 дни от седмицата и трябва сериозна подготовка и уговорени неща за да се вдигна до колегата rockton. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #6 Отговорено 26 Ноември, 2015 Колега, ако не можеш да се оправиш се свържи с колегата rockton от форума. Лошото е, че сервиза му е в София. Оправи моя abs, вярвам че ще се справи и с твоя. При мен беше бошовска простотия с платката. Колега разясни как се отстрани проблема защото и аз като в твоя случай виждам че има една кутийка където пише BOSH и от нея излизат едни кабели едно чудо единия кабел тръгва към акумулатора и има бушон който бушон когато го сменя и дава на късо веднага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobo5 4 #7 Отговорено 28 Ноември, 2015 Връзките между изводите и самата платка са алуминиеви и с времето и друсането се прецакват и трябва да се възстановят. Също така при мен и релетата бяха нагоряли и ги подмени. Като знам къде е завряна бошовската простотия и че трябва да се демонтира, отвори, презапои и пак да се монтира не бих се занимавал сам да го правя. Човека си има инструментите, с които успява да работи без да сваля още един куп неща. Може да ти свърже спирачките и да си караш докато той направи платката. Не му правя реклама просто съм доволен. Вече над 20к никакви проблеми. Пак си имам ABS-а. Веднъж да те измъкне от ситуация си заслужава да го направиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockton 12 #8 Отговорено 28 Ноември, 2015 Това е ABS-контролера свален от хидромодулатора(помпата) А иначе се намита Тук ,целия блок със хидромодулатора електромоторната помпа и контролера(компютъра) Тук вече със изрязан капак за да се достигне хибридният електронен модул (платка). Дефекта е "ТУК -НЯКЪДЕ" и вече възстановен, стотинките са за ставняване на размери!-тоест кое колко е голямо(работи се под микроскоп) Отдолу под Конектора за инсталацията се намират двете релета, системното и Двигателното(за електромотора), винаги се скапва това за хидромотора! Ето какво се получава по контактните пъпки на релето! Разбира се Релето се подмена със НОВО и след ремонта ,Контролера се алепва коректно(Не със силикон)! Връща се на Хидромодулатора и се запуска, изчистват се грешките създадени от преди (некоректна работа дефекти и др.) и заработва като нов! Във много редки случаи има и поражения по хидромодулатора, примерно Блокирал хидро клапан или износени четки, колектор, блокирал-лектромотор(помпа).....Но всичко това предварително трябва да се открие на диагностиката и да се знае кое ще се ремонтира "целенасочено"! Та така, възстановил съм стотици ABS , ESP ,EPS , системи и контролери, при 70% от тези системи е възможен коректен ремонт който е успешен на 100% ! Но Има и такива които не подлежат на ремонт и са горови за скраб, при тях най добре е да се намери второупотребен здрав, а още по добре е чисто нов,......нооо въпрос на финанси! -Но най важното преди започване на каквото и да е действие при дефект не само в АБС системите, а във всички системи с електронно управление, Е КОРЕКТНА ,точна и ВЯРНА ДИАГНОСТИКА! Поздрави и приятна вечер на всички и безаварийно шофиране на ЛЮБИМИТЕ ни/ми Японски красавици! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове