Jump to content
hefest

Сивик англичанка аеродек б18ц4 АБС лампа

Recommended Posts

колеги знам че 100% има някъде писано по въпроса но явно аз неможах да се оправя,за което се извинявамсега на въпроса:в движение ми светна съответната лампа,какво да правя,в градът-ми до момента неможах да намеря диагностика която да сработи с автомобилапри умишлено авариино спиране,гумите поднасят,което за мен е признак че абс-а не работи в момента,ще се радвам на поне един колега които да ми отдели малко време било и то на лично да ми расясни нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не можеш да се оправиш се свържи с колегата rockton от форума. Лошото е, че сервиза му е в София. Оправи моя abs, вярвам че ще се справи и  с твоя. При мен беше бошовска простотия с платката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е виновен някой бушон,случайно,щом има платка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поради някаква причина не успях да прочета грешките по начина описан по горе,буксата е точно където е описано и резулатата е че окъсих шоковия бушон в двигателния отсег(не мисля че има значение но колата е с дясна дирекция),но няма страшно,бушона е сменен,но проблема остава,гадното е че работата ми е 6 дни от седмицата и трябва сериозна подготовка и уговорени неща за да се вдигна до колегата rockton.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не можеш да се оправиш се свържи с колегата rockton от форума. Лошото е, че сервиза му е в София. Оправи моя abs, вярвам че ще се справи и  с твоя. При мен беше бошовска простотия с платката.

Колега разясни как се отстрани проблема защото и аз като в твоя случай виждам че има една кутийка където пише BOSH и от нея излизат едни кабели едно чудо единия кабел тръгва към акумулатора  и има бушон който бушон когато го сменя и дава на късо веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връзките между изводите и самата платка са алуминиеви и с времето и друсането се прецакват и трябва да се възстановят. Също така при мен и релетата бяха нагоряли и ги подмени. Като знам къде е завряна бошовската простотия и че трябва да се демонтира, отвори, презапои и пак да се монтира не бих се занимавал сам да го правя. Човека си има инструментите, с които успява да работи без да сваля още един куп неща. Може да ти свърже спирачките и да си караш докато той направи платката. Не му правя реклама просто съм доволен. Вече над 20к никакви проблеми. Пак си имам ABS-а. Веднъж да те измъкне от ситуация си заслужава да го направиш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ABS-контролера  свален от хидромодулатора(помпата)

690z0j.jpg

А иначе се намита Тук ,целия блок със хидромодулатора електромоторната помпа и контролера(компютъра)

200cl1d.jpg

Тук вече със изрязан капак за да се достигне хибридният електронен модул (платка).

301d5xi.jpg

Дефекта е "ТУК -НЯКЪДЕ" :D и вече възстановен, стотинките са за ставняване на размери!-тоест кое колко е голямо(работи се под микроскоп)

2sbl4ck.jpg

Отдолу под Конектора за инсталацията се намират двете релета, системното и Двигателното(за електромотора), винаги се скапва това за хидромотора!

280kra0.jpg

dbh4it.jpg

Ето какво се получава по контактните пъпки на релето!

15eijxw.jpg

rk6hxh.jpg

Разбира се Релето се подмена със НОВО и след ремонта ,Контролера се алепва коректно(Не със силикон)!

Връща се на Хидромодулатора и се запуска, изчистват се грешките създадени от преди (некоректна работа дефекти и др.)  и заработва като нов!

Във много редки случаи има и поражения по хидромодулатора, примерно Блокирал хидро клапан или износени четки, колектор, блокирал-лектромотор(помпа).....Но всичко това предварително трябва да се открие на диагностиката и да се знае кое ще се ремонтира "целенасочено"!

Та така, възстановил съм стотици ABS , ESP ,EPS , системи и контролери, при 70% от тези системи е възможен коректен ремонт който е успешен на 100% !

Но Има и такива които не подлежат на ремонт и са горови за скраб, при тях най добре е да се намери второупотребен здрав, а още по добре е чисто нов,......нооо въпрос на финанси!

-Но най важното преди започване на каквото и да е действие при дефект не само в АБС системите, а във всички системи с електронно управление, Е КОРЕКТНА ,точна и ВЯРНА ДИАГНОСТИКА!

Поздрави и приятна вечер на всички и безаварийно шофиране на ЛЮБИМИТЕ ни/ми Японски красавици!!!! :bye:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...