Jump to content
d_genovski

Чип тунинг за Honda CR-V 2.2 3-та генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги,някой правил ли е и къде чипосване на този двигател?Интересува ме "болезнено" ли е за автомобила/евентуални вторични проблеми с двигателя/?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не съм и не смятам да го правя.

Иначе двигателя е като при СРВ-2,  Акорд и Сивик , има колеги  които са го правили.

Като начало, можеш да го направиш около 160кс., но има и вариант и да стане до 190кс. , обаче не е много препоръчително.

Евентуални вторични проблеми след чипосване, може да имаш най-вече,със съединителя, дюзи и турбината, както и увеличаване на пушенето.

Много се коментира, че след интервенцията , колата ставала по-икономична, но дали е така?

Ако правиш нещо, избери вариянта до 160кс.

Иначе трима близки приятели и няколко познати, са правили интервенцията и са доста доволни от тук:

http://www.adler-auto.bg/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Колега,

Мнението което изказа майстора при който ходих за обслужване беше като твоето.Предишния собственик ми каза, че се бил замислял да прави точно в Адлер с.Годеч.Качвам се във въпросния СУВ от автомобил с 170к.с. и ми направи впечатление драстичната разлика при настъпване на газта на "Хемус". На 6-та с постоянна скорост от 140км/ч поисках да видя поведение с по-висока скорост, но нищо не се "случи". Това ли са възможностите на автомобила?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......На 6-та с постоянна скорост от 140км/ч поисках да видя поведение с по-висока скорост, но нищо не се "случи". Това ли са възможностите на автомобила?

 

Какво имаш в предвид , че не го схванах ? И какво точно очакваш за поведението , за да мога да ти отговоря.

Ако имаш в предвид ускорението, нормално е от 100 до 140 да е по-добро, в сравнение от 140 до 180 км.

Примерно при мен, ако се движа с 140 и подам газ, си ускорява и набира доста прилично до към 170 км. и след това започва леко забавяне до към 180/185 км..  Всъщност за този двигател, монтиран на СРВ , му дават това като максималната скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това челно съпротивление на тая голяма и висока кола, ще ти трябват повече от 170кс, за да усетиш ускорение от 140км/ч нагоре. Ако не си бил на баир, би трябвало да е продължила до ускорява до към 180-190, все по-бавно. Иначе ако си вземеш Galleto-1260 кабел, можеш да разчиташ, че ще получиш добър ремап на цена от 180 GBP от http://premiertuning.com/. ~180кс / 380NM + софтуерно изключване на EGR клапана, за себе си съдя по значително повече тяга в ниските.

 

Естествено, че когато използваш по-големямата мощност, ще натоварваш повече съединител, карета, гуми, дюзи, турбо (и тн) и ще се износват по-бързо. С колко точно - никой не може да ти каже, тъй като това зависи от адски много фактори - как я караш, как я поддържаш, как е карана преди теб, колко добра бройка си случил и тн. Едно е редовно да я настъпваш до ламарината на всеки светофар, друго е да се възползваш от допълнителната мощ само при изпреварвания от време на време на дълъг път. Едно е колата да е карана 100 000км от съвестен собственик, друго е да е карана 200 000км от италиянец, който е влизал в сервиз само като го закара пътна помощ. Ако я ремапнеш и след 6 месеца се появят проблеми с нещо по дизеловия агрегат, няма как да знаеш дали ремапа е ускорил нещата и с колко.  :) 

 

Аз примерно си влязах за съединител и верига преди ремапа (нормално, кола на над 200 000). Колата започна да пуши при настъпване ПРЕДИ ремапа, но след ремапа стана още по-зле (заради затварянето на EGR клапана) и сега ми предстои смяна на турбо (почна да свири по-различно от обичайното свирене). Дали е щяло да ми се случи няколко месеца или година по-късно ако не я бях ремапвал - не знам, но вярвам, че с моето шофиране (рядко настъпване до долу) едва ли е оказало особена разлика.

 

 

ПП: Между другото тия коне са относителна работа. Ако ремапваш направи ДИНО преди и след, за лично успокоение. Целта е да постигнеш около 20-30% повече мощност и 10-15% повече въртящ момент. Понеже конете на колелата не са точно тия коне дето ги пише в талона, а какво е останало след години употреба също е друг въпрос  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила явно е бил с повече сажди по DPF филтъра, защото много скоро светна индикацията и загуби мощност. Днес почистих филтъра в сервиз и има разлика, но очакванията ми бяха по-големи. Свикнал съм на ускорението на лек автомобил и сега ще се нагаждам към SUV-а. За чип-тунинг за сега се отказвам-"вторичните ефекти" не ми допадат. Благодаря за коментарите !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма вторични ефекти, а има потенциал за по-бързата проява на такива. Аз карам с ремап от 30 000км, кола на около 270 000км и двигателя ми не е излязал през капака като съм натискал педала на газта. Но уви не виждам как би било възможно да получиш 25% по-голяма мощ "от нищото" и да си мислиш, че колата ще се износва абсолютно идентично бързо спрямо в оригинален вид. Не се знае колко по-бързо ще е износването и няма как да се разбере лесно. Аз лично нямам никакво намерение да махна ремапа и ако взема друга дизелова Хонда, ремапа ще е първото нещо, което ще нарпавя (ако не е гаранционна) :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...