Jump to content
wwwolfish

Смяна гумички задни спирачки

Recommended Posts

Колеги,купих си комплект гумички за заден спирачен апарат.Искам да си профилактирам отзад апаратите след наскоро преживян проблем. Как се сменя маншона на спирачния цилиндър? Трябва ли да се сваля целия цилиндър? Прочетох,че на някои коли се прибира цилиндъра максимално и след това се сменя маншона. Ако трябва да се изважда цилиндъра,как става това. Знам,че има някакъв ексцентрик вътре-колата е с задни дискови спирачки. В комплекта има и пръстен ,който вероятно се слага или на буталото или в самия апарат от вътре-той как се сменя? Като извадя цилиндъра нали ще тръгне течността-гледам ,че някои защипват спирачния маркуч с някаква силна щипка.Няма ли опасност така да повредя маркуча,все пак не е нов ако го стисна....?
Изобщо каква е накратко процедурата за смяна на гумен маншон и пръстен на заден спирачен дисков апарат? Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не е сменял маншон на спирачно бутало.Интересува ме само дали трябва да извадя буталото или има техника ,която позволява смяната без разхерметизиране на системата? Иначе как се сваля буталото-обратно по часовниковата стрелка,докато излезе? След това вътре има ли други елементи ,които се свалят ,знам,че има механизъм за ръчната или те не се пипат...?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш го буталцето.Праховия маншон влиза в едни каналчета отстрани на апарата.Също така пръстена е вътре.

Сглабянето е големия  х.й ,понеже трябва хем да държиш буталцето и хем да разпънеш леко маншона.С повечко ръце става лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Редактирано от WAFFEN SS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, така като гледам на първия клип монтьора вкарва леко буталото с предварително нанизан на него маншон и после със завъртане го довкарва. Това ме кара да мисля.,че процедурата може да стане и без да вадя буталото докрай,а само да го измъкна максимално.После да нанижа новия маншон и да го вкарам обратно с въртеливо движение. 

На втория клип обаче монтажа става с извадено напълно бутало. Мога ли да пробвам първия вариант? Ще влезе ли канала на маншона в цилиндъра като навия буталото или трябва да се придържам към вория вариант?

Не ми се иска да разхерметизирам системата затова питам.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз преди 15 дена сменях на предните апарати, и без вадене на буталцето не става, но като се сложи вътрешния уплътнител, и се наниже маншона, трябва да се омасли, и буталцето и леглото на апарата, където ляга маншона, иначе ако е на сухо и се завърти, може да се претрие, и скъса.

 

Успех!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...