Jump to content
niki50

Лампа резерва,колани

Recommended Posts

Здравейте!Притежавам Хонда сивик -99г 1.4-75 к.с.Има лампа в таблото,като откачих буксата на резервуара и дадох на късо тя свети,карам до нивото в червено на стрелката,изчаквам още ,колата доста трудно пали,което сначи ,че почти няма гориво.Къде е проблема да не свети лампата??В нивомера ли?? 2. Коланите не се набират,как може да им се помогне? 3.Има ли смисъл от слагането на тая гарнитура но дросела въобще,питам само за гарнитурата ?/гарнитурата с по голям отвор??Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл определено освен ако не я караш с обикновенна газова :) и аз имам проблем с лампата при мен е дтчика на нивомера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колана може да опиташ да почистиш хубаво колана и механизма за прибиране. И при мен е така, трудно се прибират, и май си е доста често срещан проблем при модела. Ето това може да опиташ:https://www.youtube.com/watch?v=qzkU7nujyUc

 

Аз опитах само почистването на механизма, но само отгоре отгоре и няма голямо подобрение, явно си трабва сваляне и хубаво почистване.

 

А за резервата също имам същия проблем, даже вече не светва и сиг и лампата изгоря, но перди като светенеш знам, че ще угасна съвсем скоро, а не както се очаква да мога да мина поне 50-60км. Иначе и при мен така, стрелката пада много, колата едвам пали но лампата не светва.....нз така си е проектирана или някакъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята лампа на горивото светва, когато стрелката се поизравни с червената черта. Първо светва слабо, а след малко каране си свети силно.

 

Предполагам, че просто нивото на стрелката не е напълно меродавно за наличието на гориво и дори и на червено има поне 5л гориво в резорвоара. Нещо като ефекта, при който, когато е пълна до горе в първите 100км едва се отлепва от горната черта и после изведнъж почва да пада, докато стигне дъното и там изглежда пак забавя хода си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл определено освен ако не я караш с обикновенна газова :) и аз имам проблем с лампата при мен е дтчика на нивомера.

Колега ,нямам газова уредба!Благодаря на всички отзовали се!Само ще кажа,че днес реших да сложа тая по голямата гарнитура /с по големият отвор/ и колата почна да забива,оборотите надолу-нагоре!Върнах си оргиналната!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи нещо си направил не както трябва. Имам 2 д14ки и на двете съм сменил и никакви проблеми вече 4 5 години :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че всичко го направих.1. сваляне капака ва въздушният филтър 2.откачане на две букси 3.откачане на един маркуч 4.махане долната част на въздушният филтър/Ебаси упражнението,една скоба докато я отвих си изкривих ръката/5.отвиване на три болта и една гайка 6. изваждане на металната гарнитура/беше леко омаслена и като погледнах в колектора имаше малко масло/ 7. поставяне на хартиената гарнитура 8.събиранеПита се ,къде е проблема да забива така,все едно се скапа стъпковият мотор.Като сложих металната гарнитура всичко си работи на шест!Вчера за първи път я подкарах тая кола на околвръстното ,ами г тромава е.Имам и поло 97г -55к.с. виждами се доста по пъргаво!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...