stoyanbo 0 #1 Публикувано 29 Април, 2015 Здравейте колеги. Решил съм да си купувам Харви и съм в процес на търсене на читаво такова 4х4, 5врати, v-tec, фейс лифта след 2002г, желателно италианка. Ако знаете някъде да се продава такова свиркайте, но основния ми въпрос е дали има начин да се тества включването на 4х4 на полеви условия, например при оглед в автокъща? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #2 Отговорено 29 Април, 2015 (Редактирано) Кал, пясък, трева, т.е. на терен, на който можеш да го накараш да забуксува някое от предните колела. Ако започне да буксува и някое от задните, значи е ОК. Проблем със работеща система 4х4 се проверява при потегляне от място и навит докрай волан. Ако започне да издава шумове отзад, и/или да тресе, значи има проблем със системата. Според мен, по-вероятно е да има проблем със системата, отколкото тя да не работи. Редактирано 29 Април, 2015 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanbo 0 #3 Отговорено 29 Април, 2015 Ясно, благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stardreamer 1 #4 Отговорено 29 Април, 2015 Друг вариант е да вдигнеш едното предно колело с крик с много малко, само да е над земята и да пробваш да потеглиш плавно, ако включи задното би трябвало да тръгне и да "падне" от крика. Колега по-горе е прав, че е възможен проблем при навиването на волана докрай - ако издава звуци и/или се усеща, че не иска да завива добре, това вероятно е проблем със задната част на трансмисията (в корпуса на задния диференциал)., "спекла" е от ненавременна смяна на маслото, некачествено масло или нещо друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrv 4wd 0 #5 Отговорено 30 Април, 2015 колега преди покупката на моето хрв го пробвах на чакъл .тръгваш с повече гас и пробуксуват ли предните колела трябва веднага да зацепят и задните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrv 4wd 0 #6 Отговорено 30 Април, 2015 (Редактирано) Кал, пясък, трева, т.е. на терен, на който можеш да го накараш да забуксува някое от предните колела. Ако започне да буксува и някое от задните, значи е ОК. Проблем със работеща система 4х4 се проверява при потегляне от място и навит докрай волан. Ако започне да издава шумове отзад, и/или да тресе, значи има проблем със системата. Според мен, по-вероятно е да има проблем със системата, отколкото тя да не работи. здр.колега Krasi-mir ако тресе и издава странни звуци при навит докрай волан може ли да е от намаляло масло в диференцяла.че и моето хрв тресе леко Редактирано 30 Април, 2015 от hrv 4wd Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #7 Отговорено 30 Април, 2015 По-вероятно си за смяна на маслото / а не за доливане/. за да не стане по-сериозно положението. Взимаш си оригинално от Хонда / беше 29 лв. последно/, сменяш го и най-вероятно, всичко ще си дойде на място, ако това което чуваш и усещаш, идва от дифа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове